Απογοήτευση για την εικόνα που παρουσιάζει ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, ένα χρόνο μετά την εκλογή του, με 6 στους 10 πολίτες που ψήφισαν Νίκο Χριστοδουλίδη, να δηλώνουν ότι θα έκαναν διαφορετική επιλογή υποψηφίου, αν αύριο είχαμε Προεδρικές Εκλογές.
Αυτό αποτυπώνεται μεταξύ άλλων, στην πρώτη μεγάλη δημοσκόπηση της Red Wolf PR & Advertising με τίτλο «Cyprus Public Opinion», που διενήργησε για λογαριασμό της η εταιρεία Prime Μarket Research and Consulting. Επίσης, καταγράφεται μεγάλη δυσαρέσκεια για τους χειρισμούς της κυβέρνησης με ποσοστό 69% στο Κυπριακό, με δεύτερη μεγάλη ανοικτή πληγή το Μεταναστευτικό.
Εξηγώντας το σκεπτικό γύρω από την δημοσκόπηση ο Διευθύνων Σύμβουλος της Red Wolf PR & Advertising, Κωσταντίνος Ντάλτας τόνισε: «Η Red Wolf PR & Advertising μπαίνοντας στον όγδοο χρόνο ζωής της και έχοντας ως βασικό πυλώνα υπηρεσιών την πολιτική επικοινωνία με το Cyprus Public Opinion κάνει ένα βήμα πιο μπροστά. Εκτιμούμε και όπως αποτυπώνεται και στην έρευνα ότι οι πολιτικοί δεν ακούνε την κοινωνία και έχουν απομακρυνθεί από τους πολίτες γι’ αυτό καταθέτουμε σε εξάμηνη βάση αυτή τη δημοσκόπηση, θέτοντας σε δημόσια συζήτηση τα αποτελέσματά της».
Στα αξιοσημείωτα της δημοσκόπησης, η ισοπαλία στην πρόθεση ψήφου μεταξύ των δύο μεγάλων κομμάτων, η τρίτη θέση του ΕΛΑΜ και η ισχυρή δημοφιλία της Αννίτας Δημητρίου.
Η έρευνα αποτυπώνει και τις καθημερινές τάσεις και προβληματισμούς που απασχολούν, τα φλέγοντα κοινωνικά ζητήματα, τις προτιμήσεις των πολιτών και ποιο είναι το αγαπημένο τους Μέσο Κοινωνικής Δικτύωσης.
Το Cyprus Public Opinion, αποτελεί μία πρωτοβουλία της Red Wolf PR &Advertising η οποία θα επαναλαμβάνεται κάθε έξι μήνες και θα αποτυπώνει τον δείκτη της κοινής γνώμης σε παγκύπριο επίπεδο.
Μπορείτε να βρείτε τα αποτελέσματα της δημοσκόπησης σε αυτό το λινκ