StrategistStrategistStrategist
Font ResizerAa
  • Αρχική
  • Επιχειρήσεις
    Επιχειρήσεις
    Ενημερωθείτε για τα πάντα σχετικά με τις επιχειρήσεις στην Κύπρο με θέματα όπως τον Τουρισμό, Ακίνητα, Ενέργεια, Εμπόριο, Τεχνολογία.
    Show More
    Top News
    Η Διεθνής φοιτητική ταυτότητα ISIC επεκτάθηκε και στην Κύπρο
    19/02/2024 στις 11:01 am
    Ryan Air: Πτήσεις από Πάφο κάτω από €15 τον Απρίλιο
    06/03/2024 στις 12:06 pm
    Τρ. Κύπρου: Καταβολή μερίσματος €0.25 ανά μετοχή 
    20/03/2024 στις 10:34 am
    Latest News
    Wizz Air: Επεκτείνει το πελατολόγιό της σε εκατομμύρια νέους πελάτες μέσω της συνεργασίας με την Travelfusion
    22/08/2025 στις 11:16 am
    Οι «φωτιές παγώνουν τις κρατήσεις» τουριστών, λέει ο Πρόεδρος ΠΑΣΥΞΕ Πάφου
    21/08/2025 στις 1:33 pm
    Emirates Flight Catering: Eπενδύει 160 εκατ. AED σε νέα υπερσύγχρονη μονάδα πλυντηρίων
    21/08/2025 στις 1:24 pm
    «Hello Neighbours»: Πράσινη πρωτοβουλία της Imperio με άρωμα… βασιλικού
    21/08/2025 στις 1:15 pm
  • Οικονομία
    Οικονομία
    Ενημερωθείτε για τα πάντα σχετικά με την Οικονομία στην Κύπρο, στην Ελλάδα αλλά και Διεθνη.
    Show More
    Top News
    Σε ελεύθερη πτώση τα ευρωπαϊκά χρηματιστήρια
    07/04/2025 στις 1:35 pm
    Νίκη Τραμπ και ανάσα για τη Silicon Valley – Η ΕΕ κάνει πίσω στον ψηφιακό φόρο
    11/07/2025 στις 10:37 pm
    Αναστολή δασμών για 90 ημέρες σε χώρες που δεν προέβησαν σε αντίποινα, λέει ο Τραμπ
    10/04/2025 στις 8:47 am
    Latest News
    Την ανάγκη ευρωπαϊκής αλληλεγγύης για το μεταναστευτικό επεσήμανε η ΠτΒ
    22/08/2025 στις 4:22 pm
    Λιμός έχει πλήξει τη Γάζα σύμφωνα με οργανισμό του ΟΗΕ
    22/08/2025 στις 3:26 pm
    Ο Παλαιστίνιος Πρέσβης ζητά αναγνώριση γενοκτονίας στη Γάζα
    22/08/2025 στις 3:24 pm
    Οριακά κέρδη καταγράφει την Παρασκευή το Χρηματιστήριο Αξιών Κύπρου
    22/08/2025 στις 2:39 pm
  • Podcast
    PodcastShow More
    Λ. Μιχαήλ: Ποιότητα, βιωσιμότητα και καινοτομία στην καρδιά της αναπτυξιακής στρατηγικής της Cyview Group (video)
    11/04/2025 στις 2:52 pm
    Φειδίας Παναγιώτου: Νέο Κόμμα στην Κύπρο και νέα Πολιτική Ομάδα στην Ευρώπη (video)
    17/03/2025 στις 9:31 am
    Γιώργος Γεωργίου: «Θα πτωχεύσετε τους ευρωπαϊκούς λαούς για τους εμπόρους του θανάτου» (video)
    14/03/2025 στις 10:56 am
    Φουρλάς: «Δεν έχει θέση η Τουρκία στα νέα αμυντικά σχέδια της ΕΕ» (video)
    12/03/2025 στις 11:00 am
    Στυλιάνα Χαραλάμπους: «Δεν με επηρεάζουν οι haters» (video)
    06/03/2025 στις 12:00 pm
  • Real Estate
    Real EstateShow More
    My Home Rewards: Το στεγαστικό που στηρίζει το νέο σας ξεκίνημα με €2000 για επίπλωση και οικιακό εξοπλισμό
    18/08/2025 στις 7:45 am
    Ask Wire: Τα 10 μεγάλα deals στα ακίνητα το 1ο εξάμηνο του 2025
    06/08/2025 στις 11:31 am
    Γιατί οι νέες γενιές επιλέγουν βιώσιμες κατοικίες
    04/08/2025 στις 1:54 pm
    Θετική η εικόνα στην αγορά ακινήτων κόντρα στις προκλήσεις – Γιατί δεν πέφτουν οι τιμές
    04/08/2025 στις 1:48 pm
    Οι νέες τάσεις στην αγορά διαμερισμάτων στην Κύπρο
    01/08/2025 στις 1:42 pm
  • Behind The Scenes
    Behind The ScenesShow More
    Στην Αλάσκα η πολυαναμενόμενη συνάντηση Τραμπ – Πούτιν: Συζήτηση για «εκχωρήσεις εδαφών» στην Ουκρανία
    09/08/2025 στις 10:25 am
    Συνάντηση Τραμπ – Πούτιν: Μεταξύ ιστορικής ευκαιρίας και γεωπολιτικής παγίδας
    07/08/2025 στις 1:55 pm
    Νέο τελεσίγραφο Τραμπ προς Ευρώπη: Ή επενδύσεις 600 δισ. δολαρίων ή δασμοί 35% (ΒΙΝΤΕΟ)
    05/08/2025 στις 9:02 pm
    Αυτός είναι ο νέος πληθυσμός της Κύπρου – Πόσο αυξήθηκε
    03/08/2025 στις 11:14 am
    Δεν θα γίνει άλλη μείωση επιτοκίων από την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα
    03/08/2025 στις 11:12 am
  • Απόψεις
    ΑπόψειςShow More
    Γιατί οι νέες γενιές επιλέγουν βιώσιμες κατοικίες
    04/08/2025 στις 1:54 pm
    Θετική η εικόνα στην αγορά ακινήτων κόντρα στις προκλήσεις – Γιατί δεν πέφτουν οι τιμές
    04/08/2025 στις 1:48 pm
    Οι νέες τάσεις στην αγορά διαμερισμάτων στην Κύπρο
    01/08/2025 στις 1:42 pm
    €5 για καφέ, €6+ για ένα pint μπίρα, €10+ για ένα κοκτέιλ, €20–25 για μια μπριζόλα
    01/08/2025 στις 1:40 pm
    Πότε προστατεύονται οι whistleblowers. Του Παναγιώτη Τσαγγάρη
    28/07/2025 στις 8:00 am
  • Καριέρα
    ΚαριέραShow More
    Το Parklane Resort & Spa προσλαμβάνει
    21/08/2025 στις 5:29 pm
    Work with YONIK Group – Where Hospitality Meets Purpose
    12/08/2025 στις 6:29 am
    Η Columbia Shipmanagement LTD προσλαμβάνει
    08/08/2025 στις 3:00 pm
    Ο Papaellinas Group προσλαμβάνει
    07/08/2025 στις 8:30 am
    H Kanika Hotels & Resorts προσλαμβάνει
    06/08/2025 στις 4:29 pm
  • Άλλα
    • Πολιτική
    • Επιστήμη & Τεχνολογία
    • Η Καλή Είδηση της Ημέρας
    • Εμπορικά Νέα
    • Brand News
ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ: Οι προκλήσεις του μάρκετινγκ στη ψηφιακή εποχή
Share
Font ResizerAa
StrategistStrategist
Αναζήτηση
  • Αρχική
  • Επιχειρήσεις
  • Οικονομία
  • Podcast
  • Real Estate
  • Behind The Scenes
  • Απόψεις
  • Καριέρα
  • Άλλα
    • Πολιτική
    • Επιστήμη & Τεχνολογία
    • Η Καλή Είδηση της Ημέρας
    • Εμπορικά Νέα
    • Brand News
Follow US
  • Επικοινωνία
  • Διαφήμιση
  • Cookies Policy
© Strategist.cy All Rights Reserved. Designed by Red Wolf PR & Advertising
Απόψεις

Οι προκλήσεις του μάρκετινγκ στη ψηφιακή εποχή

Έλενα Μουζούρη, Senior Marketing Manager, Clients & Markets, KPMG Ltd

Δημοσιεύθηκε 19/02/2024 στις 12:45 pm
Share
SHARE

Στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον, όπως διαμορφώνεται στη μετά-Covid εποχή, οι επιχειρήσεις καλούνται να αναθεωρήσουν τη στρατηγική τους, με το μάρκετινγκ να παίρνει έναν πιο κεντρικό ρόλο τόσο όσο αφορά το brand building και το brand awareness, αλλά και με τους marketers να έχουν ευρείες αρμοδιότητες που επεκτείνονται από τη δημιουργία πρωτότυπου περιεχομένου μέχρι τη διαχείριση email campaigns.

O ψηφιακός μετασχηματισμός αλλά και η υιοθέτηση στοιχείων ή πρακτικών με σκοπό τη διαφοροποίηση από τον ανταγωνισμό αποτελούν πλέον μονόδρομο για την επιβίωση των επιχειρήσεων σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο ψηφιακό, οικονομικό, κοινωνικό, πολιτικό αλλά και πολιτισμικό περιβάλλον.

Το σύγχρονο καταναλωτικό κοινό, υπηρεσιών και προϊόντων, είναι σε ένα μεγάλο βαθμό ώριμο ψηφιακά, εξοικειωμένο με τη χρήση του διαδικτύου και των διάφορων ψηφιακών μέσων, γεγονός που μετατοπίζει την εστίαση του μάρκετινγκ κυρίως στον ψηφιακό χώρο.

Ο καταναλωτής είναι πλέον «πολυ-καναλικός». Ο συνδυασμός αλλά και ο συντονισμός των διαφορετικών μέσων και σημείων επαφής με τον πελάτη είναι απαραίτητος για την αποτελεσματική διαχείριση της εμπειρίας του αλλά και της σχέσης που θα αναπτύξει με την επιχείρηση/brand.

Ένα όμορφο και λειτουργικό φυσικό κατάστημα/επιχείρηση πρέπει να εκπροσωπείται επάξια και στον ψηφιακό χώρο ούτως ώστε να ικανοποιούνται όλες οι ανάγκες του καταναλωτή. Ως φυσικό επακόλουθο, και όπως σημειώθηκε πιο πάνω, το brand building μέσω του μάρκετινγκ γίνεται κατά βάση στον ψηφιακό χώρο.

Το brand building πλέον συνδέεται με ένα μεγαλύτερο σκοπό που στόχο έχει να θέσει τη σχέση πελάτη και επιχείρησης σε νέα ισχυρή βάση. Η ανάπτυξη νέων προϊόντων και υπηρεσιών γίνεται σύμφωνα με τις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες του πελάτη και η ταχύτητα των αλλαγών ωθεί τις επιχειρήσεις σε πειραματισμούς θέτοντας ως αναγκαία την ευελιξία και την προσαρμοστικότητα από πλευράς τους.

O πελατοκεντρικός προσανατολισμός παραμένει στο επίκεντρο καθώς η επιχείρηση πρέπει να προωθήσει μια στρατηγική ουσιαστικής και συστηματικής συμμετοχής του πελάτη στο μάρκετινγκ της με βασικό ζητούμενο τη διατήρηση της επικοινωνίας και της ανάπτυξης της σχέσης μαζί του.

Ένα άλλο σημείο προβληματισμού είναι το γεγονός ότι πλέον η κάθε επιχείρηση βρίσκεται «εκτεθειμένη» στα σχόλια των πελατών στο διαδίκτυο. Οπόταν, το κτίσιμο και η διατήρηση ενός brand το οποίο αποπνέει εμπιστοσύνη στους υφιστάμενους πελάτες της αλλά και σε εν δυνάμει πελάτες είναι σημαντική. Η δημιουργία μακροπρόθεσμων ισχυρών σχέσεων με τους πελάτες είναι σημαντική καθώς το σύγχρονο περιβάλλον δεν αφήνει περιθώρια για επανάπαυση αφού ανταγωνιστικά προϊόντα και υπηρεσίες προσφέρονται από πολλές και διάφορες επιχειρήσεις στο ίδιο καταναλωτικό κοινό. Αυτές τις προκλήσεις καλείται το μάρκετινγκ να θέσει επί τάπητος ούτως ώστε να τοποθετήσει μια συγκεκριμένη επιχείρηση και ένα συγκεκριμένο προϊόν στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος των καταναλωτών.

Ο λιγότερος διαθέσιμος χρόνος που διαθέτουν οι καταναλωτές σε συνάρτηση με τον όγκο των πληροφοριών με τον οποίο κατακλύζονται, έχουν οδηγήσει τους marketers να ψάχνουν λύσεις για την ικανοποίηση των (καταναλωτικών) αναγκών τους. Η αύξηση της χρήσης των ηλεκτρονικών υπολογιστών και των έξυπνων συσκευών που συνδέονται στο διαδίκτυο δίνουν στον καταναλωτή την ευχέρεια της γρήγορης έρευνας, της σύγκρισης και της αγοράς από μια πληθώρα προϊόντων και υπηρεσιών. Η κατανάλωση εξατομικευμένων προιόντων και υπηρεσιών είναι το στοίχημα που πρέπει να κερδίσουν οι σύγχρονοι marketers και οι επιχειρήσεις οι οποίες τους εργοδοτούν.

Δείτε και αυτά

Διεθνής Ηµέρα Γυναικών στη Μηχανική – Γυναίκες στη Μηχανική: Παρούσες
Θετική η εικόνα στην αγορά ακινήτων κόντρα στις προκλήσεις – Γιατί δεν πέφτουν οι τιμές
Ευημερία εκπαιδευτικών και μαθησιακή αποτελεσματικότητα
Χρόνια δοκιμασίας ή παράθυρο ευκαιρίας το 2024 για τον τουρισμό;
Επιχειρήσεις και AI: Πώς διατηρούμε το ανθρώπινο στοιχείο στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης
TAGGED:KPMGMarketingΨηφιοποίηση
Μοιραστείτε το άρθρο
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
Προηγούμενο Σημαντικός διορισμός για τον Γιάννη Γεωργούλα
Επόμενο ΤΕΠΑΚ και Δημοσιονομικό Συμβούλιο υπέγραψαν Πρωτόκολλο Συνεργασίας

Τελευταία Νέα

Γιατί οι επιστήμονες πιστεύουν ότι τα διαμάντια θα μπορούσαν να βοηθήσουν στον εντοπισμό του καρκίνου που έχει εξαπλωθεί
Επιστήμη & Τεχνολογία
Μάστιγα η κατανάλωση αλκοόλ από ανηλίκους
Επιστήμη & Τεχνολογία
Stories Η λίμνη που σκότωσε 1.700 ανθρώπους σε μία νύχτα – με μία ανάσα
Επιστήμη & Τεχνολογία

Δείτε και αυτά

Real Estate: Το αντίδοτο στις αυξημένες τιμές και οι πράσινες αναπτύξεις

21/08/2024 στις 11:47 am

Οφέλη ψηφιοποίησης και TN με σωστή διαχείριση αναφέρει το Τμ. Επιθεώρησης Εργασίας

28/04/2025 στις 1:24 pm

H προοπτική του γεωλογικού υδρογόνου για την ενεργειακή μετάβαση

31/01/2025 στις 9:49 am

Η Ευρωπαϊκή Πράξη για τις Ψηφιακές Αγορές σε δράση: Απολογισμός του 2024 και επόμενες προκλήσεις

02/07/2025 στις 10:42 am
Strategist.cy Logo

Η πύλη για τα επιχειρηματικά και οικονομικά νέα της Κύπρου, της Ελλάδας και στο εξωτερικό! Αναλύσεις, συνεντεύξεις, άρθρα γνώμης και όχι μόνο για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, τον Τουρισμό και την Καριέρα.

Πληροφορίες

  • Επικοινωνία
  • Διαφήμιση
  • Cookies Policy

Διαβάστε

  • Επιχειρήσεις
  • Οικονομικά
  • Real Estate
  • Behind The Scenes
  • Απόψεις
  • Εμπορικά Νέα
  • Καριέρα & Εργασία
StrategistStrategist
Follow US
© Strategist.cy All Rights Reserved.
  • Επικοινωνία
  • Διαφήμιση
  • Cookies Policy
Welcome Back!

Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας

Username or Email Address
Password

Lost your password?