StrategistStrategistStrategist
Font ResizerAa
  • Αρχική
  • Επιχειρήσεις
    Επιχειρήσεις
    Ενημερωθείτε για τα πάντα σχετικά με τις επιχειρήσεις στην Κύπρο με θέματα όπως τον Τουρισμό, Ακίνητα, Ενέργεια, Εμπόριο, Τεχνολογία.
    Show More
    Top News
    Wizz Air: Νέα πτήση Λάρνακα-Μιλάνο από €29,99
    27/06/2024 στις 10:16 am
    Mε Αλφαμέγα και δάνειο από Eurobank το Mall of Limassol!
    16/07/2024 στις 1:37 pm
    Η Wizz Air ανακοινώνει νέο δρομολόγιο μεταξύ Λάρνακας και Καΐρου
    02/08/2024 στις 10:21 am
    Latest News
    Στο ρεκόρ των €581,8 εκ. τα έσοδα από τουρισμό τον Αύγουστο, στα €2,47 δισ. στο 8μηνο
    30/10/2025 στις 2:02 pm
    Η Stademos Hotels ανακοινώνει τον διορισμό του Wilhelm Luxem ως Chief Strategy Officer (CSO)
    30/10/2025 στις 1:24 pm
    Νέο κατάστημα Bean Bar εντός της Υπεραγοράς Αλφαμέγα Καμάρες
    30/10/2025 στις 10:59 am
    Nvidia: Η πρώτη εταιρεία που σπάει το φράγμα των $5 τρισ. – Νέο ρεκόρ στην ιστορία της τεχνολογίας
    29/10/2025 στις 4:30 pm
  • Οικονομία
    Οικονομία
    Ενημερωθείτε για τα πάντα σχετικά με την Οικονομία στην Κύπρο, στην Ελλάδα αλλά και Διεθνη.
    Show More
    Top News
    ΔΝΤ: Ανθεκτική η οικονομία της Κύπρου, ανάγκη μείωσης χρέους και μεταρρυθμίσεων
    29/05/2024 στις 2:50 pm
    Δράση κατά «τρομοκρατών» ζητά ο Νετανιάχου, είναι προσηλωμένη στην εκεχειρία λέει η Χαμάς
    19/10/2025 στις 5:41 pm
    Για απάτη μέσω πλαστής επιστολής, προειδοποιεί η ΚΤΚ
    03/10/2025 στις 3:31 pm
    Latest News
    Οι αυτοκινητοβιομηχανίες αναζητούν τσιπ, καθώς η κρίση εφοδιασμού επιδεινώνεται
    30/10/2025 στις 2:07 pm
    Σταθεροποιητικές τάσεις την Πέμπτη στο Χρηματιστήριο
    30/10/2025 στις 2:05 pm
    Στο ρεκόρ των €581,8 εκ. τα έσοδα από τουρισμό τον Αύγουστο, στα €2,47 δισ. στο 8μηνο
    30/10/2025 στις 2:02 pm
    Η Κεανίτα μιλά – “Αυτό δεν είναι podcast… είναι Avatarcast!”
    30/10/2025 στις 1:54 pm
  • Podcast
    PodcastShow More
    Λ. Μιχαήλ: Ποιότητα, βιωσιμότητα και καινοτομία στην καρδιά της αναπτυξιακής στρατηγικής της Cyview Group (video)
    11/04/2025 στις 2:52 pm
    Φειδίας Παναγιώτου: Νέο Κόμμα στην Κύπρο και νέα Πολιτική Ομάδα στην Ευρώπη (video)
    17/03/2025 στις 9:31 am
    Γιώργος Γεωργίου: «Θα πτωχεύσετε τους ευρωπαϊκούς λαούς για τους εμπόρους του θανάτου» (video)
    14/03/2025 στις 10:56 am
    Φουρλάς: «Δεν έχει θέση η Τουρκία στα νέα αμυντικά σχέδια της ΕΕ» (video)
    12/03/2025 στις 11:00 am
    Στυλιάνα Χαραλάμπους: «Δεν με επηρεάζουν οι haters» (video)
    06/03/2025 στις 12:00 pm
  • Real Estate
    Real EstateShow More
    Landbank Analytics: Πωλήθηκαν οικόπεδα και χωράφια αξίας €360 εκατ. το 1ο Εξάμηνο 2025
    30/10/2025 στις 1:34 pm
    Ask Wire: Πως η καινοτομία διαμορφώνει το μέλλον της αγοράς ακινήτων
    29/10/2025 στις 2:35 pm
    Landbank Analytics: Ανάρπαστα τα μεταχειρισμένα διαμερίσματα και σπίτια
    07/10/2025 στις 1:35 pm
    Νέο Open Day & Live Bidding Event από την Altamira στο Regal Gardens
    06/10/2025 στις 3:18 pm
    Σύγχρονο πλαίσιο για κοινόκτητες οικοδομές: Λύσεις σε χρόνια προβλήματα
    25/09/2025 στις 9:16 am
  • Behind The Scenes
    Behind The ScenesShow More
    Στρατηγική συμμαχία με κοινωνικό πρόσημο: Ο Ανδρέας Αποστόλου στο ψηφοδέλτιο του ΔΗΚΟ στη Λάρνακα
    18/10/2025 στις 4:04 pm
    Συνεχίζονται οι διαβουλεύσεις για την ΑΤΑ – Παραγωγικές οι σημερινές συναντήσεις στο Υπουργείο Εργασίας
    16/10/2025 στις 5:36 pm
    Νέα προειδοποίηση Τραμπ σε Χαμάς: «Το Ισραήλ θα ξαναρχίσει τις μάχες στη Γάζα μόλις δώσω εντολή»
    15/10/2025 στις 10:38 pm
    AI browsers vs Google – Ποιος θα κερδίσει τη μάχη για το μέλλον της πληροφορίας
    12/10/2025 στις 4:12 pm
    Η ΕΔΕΚ των… επιγόνων και του νεποτισμού!
    05/10/2025 στις 11:11 pm
  • Απόψεις
    ΑπόψειςShow More
    Ο ρυθμός της αλλαγής μας καλεί να εξελιχθούμε
    23/10/2025 στις 2:45 pm
    Συγχωνεύσεις και Εξαγορές σε Ελλάδα, Κύπρο και στην ευρύτερη περιοχή. Του Πανίκου Τέκλου
    16/10/2025 στις 11:00 am
    Η τεχνητή νοημοσύνη ως σύμμαχος στη διάγνωση της κατάθλιψης
    10/10/2025 στις 12:59 pm
    Κατάργηση του αντιδημοκρατικού νόμου Χριστοδουλίδη για τις διαδηλώσεις τώρα
    07/10/2025 στις 1:41 pm
    Landbank Analytics: Ανάρπαστα τα μεταχειρισμένα διαμερίσματα και σπίτια
    07/10/2025 στις 1:35 pm
  • Καριέρα
    ΚαριέραShow More
    Ποια η σχέση της Ηγεσίας και της Eταιρικής Bιωσιμότητας και Yπευθυνότητας; Του Δρ. Μαρίνου Βουκή
    09/09/2025 στις 10:02 am
    Το Πανεπιστήμιο Λεμεσού γιορτάζει με 35+1 υποτροφίες!
    04/09/2025 στις 3:49 pm
    Επένδυση €39 εκατ. σε Τεχνική Σχολή Πράσινων Επαγγελμάτων στη Λάρνακα!
    01/09/2025 στις 11:05 am
    Οι συντεχνίες αποφασίζουν σε πανσυνδικαλιστική σύσκεψη σήμερα για τη στάση τους για ΑΤΑ
    01/09/2025 στις 8:33 am
    Θέσεις εργασίας στο University of Limassol (UoL)
    28/08/2025 στις 8:59 am
  • Άλλα
    • Πολιτική
    • Επιστήμη & Τεχνολογία
    • Η Καλή Είδηση της Ημέρας
    • Εμπορικά Νέα
    • Brand News
ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ: Οι προκλήσεις του μάρκετινγκ στη ψηφιακή εποχή
Share
Font ResizerAa
StrategistStrategist
Αναζήτηση
  • Αρχική
  • Επιχειρήσεις
  • Οικονομία
  • Podcast
  • Real Estate
  • Behind The Scenes
  • Απόψεις
  • Καριέρα
  • Άλλα
    • Πολιτική
    • Επιστήμη & Τεχνολογία
    • Η Καλή Είδηση της Ημέρας
    • Εμπορικά Νέα
    • Brand News
Follow US
  • Επικοινωνία
  • Διαφήμιση
  • Cookies Policy
© Strategist.cy All Rights Reserved. Designed by Red Wolf PR & Advertising
Απόψεις

Οι προκλήσεις του μάρκετινγκ στη ψηφιακή εποχή

Έλενα Μουζούρη, Senior Marketing Manager, Clients & Markets, KPMG Ltd

Δημοσιεύθηκε 19/02/2024 στις 12:45 pm
Share
SHARE

Στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον, όπως διαμορφώνεται στη μετά-Covid εποχή, οι επιχειρήσεις καλούνται να αναθεωρήσουν τη στρατηγική τους, με το μάρκετινγκ να παίρνει έναν πιο κεντρικό ρόλο τόσο όσο αφορά το brand building και το brand awareness, αλλά και με τους marketers να έχουν ευρείες αρμοδιότητες που επεκτείνονται από τη δημιουργία πρωτότυπου περιεχομένου μέχρι τη διαχείριση email campaigns.

O ψηφιακός μετασχηματισμός αλλά και η υιοθέτηση στοιχείων ή πρακτικών με σκοπό τη διαφοροποίηση από τον ανταγωνισμό αποτελούν πλέον μονόδρομο για την επιβίωση των επιχειρήσεων σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο ψηφιακό, οικονομικό, κοινωνικό, πολιτικό αλλά και πολιτισμικό περιβάλλον.

Το σύγχρονο καταναλωτικό κοινό, υπηρεσιών και προϊόντων, είναι σε ένα μεγάλο βαθμό ώριμο ψηφιακά, εξοικειωμένο με τη χρήση του διαδικτύου και των διάφορων ψηφιακών μέσων, γεγονός που μετατοπίζει την εστίαση του μάρκετινγκ κυρίως στον ψηφιακό χώρο.

Ο καταναλωτής είναι πλέον «πολυ-καναλικός». Ο συνδυασμός αλλά και ο συντονισμός των διαφορετικών μέσων και σημείων επαφής με τον πελάτη είναι απαραίτητος για την αποτελεσματική διαχείριση της εμπειρίας του αλλά και της σχέσης που θα αναπτύξει με την επιχείρηση/brand.

Ένα όμορφο και λειτουργικό φυσικό κατάστημα/επιχείρηση πρέπει να εκπροσωπείται επάξια και στον ψηφιακό χώρο ούτως ώστε να ικανοποιούνται όλες οι ανάγκες του καταναλωτή. Ως φυσικό επακόλουθο, και όπως σημειώθηκε πιο πάνω, το brand building μέσω του μάρκετινγκ γίνεται κατά βάση στον ψηφιακό χώρο.

Το brand building πλέον συνδέεται με ένα μεγαλύτερο σκοπό που στόχο έχει να θέσει τη σχέση πελάτη και επιχείρησης σε νέα ισχυρή βάση. Η ανάπτυξη νέων προϊόντων και υπηρεσιών γίνεται σύμφωνα με τις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες του πελάτη και η ταχύτητα των αλλαγών ωθεί τις επιχειρήσεις σε πειραματισμούς θέτοντας ως αναγκαία την ευελιξία και την προσαρμοστικότητα από πλευράς τους.

O πελατοκεντρικός προσανατολισμός παραμένει στο επίκεντρο καθώς η επιχείρηση πρέπει να προωθήσει μια στρατηγική ουσιαστικής και συστηματικής συμμετοχής του πελάτη στο μάρκετινγκ της με βασικό ζητούμενο τη διατήρηση της επικοινωνίας και της ανάπτυξης της σχέσης μαζί του.

Ένα άλλο σημείο προβληματισμού είναι το γεγονός ότι πλέον η κάθε επιχείρηση βρίσκεται «εκτεθειμένη» στα σχόλια των πελατών στο διαδίκτυο. Οπόταν, το κτίσιμο και η διατήρηση ενός brand το οποίο αποπνέει εμπιστοσύνη στους υφιστάμενους πελάτες της αλλά και σε εν δυνάμει πελάτες είναι σημαντική. Η δημιουργία μακροπρόθεσμων ισχυρών σχέσεων με τους πελάτες είναι σημαντική καθώς το σύγχρονο περιβάλλον δεν αφήνει περιθώρια για επανάπαυση αφού ανταγωνιστικά προϊόντα και υπηρεσίες προσφέρονται από πολλές και διάφορες επιχειρήσεις στο ίδιο καταναλωτικό κοινό. Αυτές τις προκλήσεις καλείται το μάρκετινγκ να θέσει επί τάπητος ούτως ώστε να τοποθετήσει μια συγκεκριμένη επιχείρηση και ένα συγκεκριμένο προϊόν στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος των καταναλωτών.

Ο λιγότερος διαθέσιμος χρόνος που διαθέτουν οι καταναλωτές σε συνάρτηση με τον όγκο των πληροφοριών με τον οποίο κατακλύζονται, έχουν οδηγήσει τους marketers να ψάχνουν λύσεις για την ικανοποίηση των (καταναλωτικών) αναγκών τους. Η αύξηση της χρήσης των ηλεκτρονικών υπολογιστών και των έξυπνων συσκευών που συνδέονται στο διαδίκτυο δίνουν στον καταναλωτή την ευχέρεια της γρήγορης έρευνας, της σύγκρισης και της αγοράς από μια πληθώρα προϊόντων και υπηρεσιών. Η κατανάλωση εξατομικευμένων προιόντων και υπηρεσιών είναι το στοίχημα που πρέπει να κερδίσουν οι σύγχρονοι marketers και οι επιχειρήσεις οι οποίες τους εργοδοτούν.

Δείτε και αυτά

Η αυστηρή προειδοποίηση του Elon Musk: Πράγματι η Αμερική οδεύει προς τη χρεοκοπία;
Ο μετασχηματιστικός ρόλος της Τεχνητής Νοημοσύνης στην κανονιστική συμμόρφωση των χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων
Τα αγροφωτοβολταϊκά ως όπλο στη φαρέτρα για την αγροτική ενέργεια
«Ο Δημοκρατικός Συναγερμός σε διαρκή κίνηση προς τα εμπρός». Του Γιάννου Αφροδίση
Real Estate: Το αντίδοτο στις αυξημένες τιμές και οι πράσινες αναπτύξεις
TAGGED:KPMGMarketingΨηφιοποίηση
Μοιραστείτε το άρθρο
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
Προηγούμενο Σημαντικός διορισμός για τον Γιάννη Γεωργούλα
Επόμενο ΤΕΠΑΚ και Δημοσιονομικό Συμβούλιο υπέγραψαν Πρωτόκολλο Συνεργασίας

Τελευταία Νέα

Η Τεχνητή Νοημοσύνη αρχίζει να απειλεί περισσότερο εργαζομένους σε θέσεις γραφείου
Επιστήμη & Τεχνολογία
Βιώσιμη Ανάπτυξη και Πράσινη Οικονομία – Από την Τοπική Αυτοδιοίκηση στην Ευρωπαϊκή Μετάβαση και τη Βιοοικονομία
Επιστήμη & Τεχνολογία
Οι άνδρες πρέπει να ασκούνται δύο φορές περισσότερο από τις γυναίκες για μια υγιή καρδιά
Επιστήμη & Τεχνολογία

Δείτε και αυτά

Κάνε παιδιά, να δεις αφορολόγητο

24/04/2024 στις 10:42 am

Η ενεργειακή μετάβαση προϋποθέτει μία ενιαία εθνική στρατηγική

16/01/2025 στις 1:16 pm

Τορναρίτης: «Τα αεροπορικά εισιτήρια Κύπρου–Ελλάδας πιο ακριβά και από Νέα Υόρκη!»

23/09/2025 στις 1:32 pm

Γιάννης Καρούσος: Πού εξαφανίστηκαν τα αρχεία του ΓΤΠ και των Υπουργείων;

26/08/2025 στις 3:35 pm
Strategist.cy Logo

Η πύλη για τα επιχειρηματικά και οικονομικά νέα της Κύπρου, της Ελλάδας και στο εξωτερικό! Αναλύσεις, συνεντεύξεις, άρθρα γνώμης και όχι μόνο για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, τον Τουρισμό και την Καριέρα.

Πληροφορίες

  • Επικοινωνία
  • Διαφήμιση
  • Cookies Policy

Διαβάστε

  • Επιχειρήσεις
  • Οικονομικά
  • Real Estate
  • Behind The Scenes
  • Απόψεις
  • Εμπορικά Νέα
  • Καριέρα & Εργασία
StrategistStrategist
Follow US
© Strategist.cy All Rights Reserved.
  • Επικοινωνία
  • Διαφήμιση
  • Cookies Policy
Welcome Back!

Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας

Username or Email Address
Password

Lost your password?