StrategistStrategistStrategist
Font ResizerAa
  • Αρχική
  • Επιχειρήσεις
    Επιχειρήσεις
    Ενημερωθείτε για τα πάντα σχετικά με τις επιχειρήσεις στην Κύπρο με θέματα όπως τον Τουρισμό, Ακίνητα, Ενέργεια, Εμπόριο, Τεχνολογία.
    Show More
    Top News
    Νέα εποχή για την CiC Automasters και τα brands PEUGEOT, OPEL, CITROËN
    17/03/2025 στις 8:20 am
    Με έντονο ρυθμό προχωρούν οι εργασίες στα κυπριακά αεροδρόμια
    02/05/2025 στις 12:50 pm
    Παγκόσμιο ντεμπούτο για το ολοκαίνουργιο Toyota RAV4
    27/05/2025 στις 10:02 am
    Latest News
    ΟΗΕ – Ιράν: Ραδιενεργή και Χημική μόλυνση στο Νατάνζ – Προειδοποίηση για καταστροφή στο Μπουσέρ
    20/06/2025 στις 9:58 pm
    Strategist | Κίνδυνος Πυρηνικής Καταστροφής στο Μπουσέρ: Οι Πραγματικές Επιπτώσεις Μιας Επίθεσης
    20/06/2025 στις 3:03 pm
    City of Dreams Mediterranean: Επεκτείνει τη συνεργασία του με την Παγκύπρια Οργάνωση Τυφλών
    20/06/2025 στις 10:59 am
    Νέο προορισμό προς την Ρουμανία από Λάρνακα ανακοίνωσε η Wizz Air
    19/06/2025 στις 4:16 pm
  • Οικονομία
    Οικονομία
    Ενημερωθείτε για τα πάντα σχετικά με την Οικονομία στην Κύπρο, στην Ελλάδα αλλά και Διεθνη.
    Show More
    Top News
    Ιστότοπο για απόκτηση της χρυσής βίζας, αξίας $5 εκ., διαφήμισε ο Τραμπ
    12/06/2025 στις 11:46 am
    Πλεόνασμα Γενικής Κυβέρνησης €867,5 εκ. το γ΄ τρίμηνο 2024
    20/12/2024 στις 3:24 pm
    Κυβερνοεπίθεση έπληξε κρατική τράπεζα στο Ιράν, σύμφωνα με τοπικά ΜΜΕ
    17/06/2025 στις 2:22 pm
    Latest News
    ΟΗΕ – Ιράν: Ραδιενεργή και Χημική μόλυνση στο Νατάνζ – Προειδοποίηση για καταστροφή στο Μπουσέρ
    20/06/2025 στις 9:58 pm
    Υπογράφηκε η σύμβαση για σύστημα συντάξεων δημόσιων και ημικρατικών υπαλλήλων
    20/06/2025 στις 4:14 pm
    Στα καλύτερα της Ευρώπης το αεροδρόμιο Λάρνακας, σύμφωνα με το ACI Europe
    20/06/2025 στις 4:04 pm
    ΕΚΤΑΚΤΟ: Νέα Πυραυλική Επίθεση του Ιράν στο Ισραήλ – Εκρήξεις σε Μπερ Σεμπά, Τελ Αβίβ, Ιερουσαλήμ και Χάιφα
    20/06/2025 στις 3:58 pm
  • Podcast
    PodcastShow More
    Λ. Μιχαήλ: Ποιότητα, βιωσιμότητα και καινοτομία στην καρδιά της αναπτυξιακής στρατηγικής της Cyview Group (video)
    11/04/2025 στις 2:52 pm
    Φειδίας Παναγιώτου: Νέο Κόμμα στην Κύπρο και νέα Πολιτική Ομάδα στην Ευρώπη (video)
    17/03/2025 στις 9:31 am
    Γιώργος Γεωργίου: «Θα πτωχεύσετε τους ευρωπαϊκούς λαούς για τους εμπόρους του θανάτου» (video)
    14/03/2025 στις 10:56 am
    Φουρλάς: «Δεν έχει θέση η Τουρκία στα νέα αμυντικά σχέδια της ΕΕ» (video)
    12/03/2025 στις 11:00 am
    Στυλιάνα Χαραλάμπους: «Δεν με επηρεάζουν οι haters» (video)
    06/03/2025 στις 12:00 pm
  • Real Estate
    Real EstateShow More
    Η Imperio στηρίζει τον Ναυτικό Όμιλο Λεμεσού
    19/06/2025 στις 12:17 pm
    Αναβαθμίζοντας τις υπηρεσίες αιμοδοσίας: Μια σύγχρονη κρατική υπηρεσία στο Γέρι με τη σφραγίδα της Cyfield
    19/06/2025 στις 9:55 am
    Consulco: Eπεκτείνει το χαρτοφυλάκιο ακινήτων σε Κύπρο και Ελλάδα
    17/06/2025 στις 10:33 am
    Silicon Park: Ζήσε και εργάσου σε ένα περιβάλλον που εξελίσσεται μαζί σου
    12/06/2025 στις 4:20 pm
    Altamira Real Estate: Με νέο Live Bidding Event με καλοκαιρινή διάθεση στο Majestic Gardens 3
    12/06/2025 στις 11:38 am
  • Behind The Scenes
    Behind The ScenesShow More
    Strategist | Κίνδυνος Πυρηνικής Καταστροφής στο Μπουσέρ: Οι Πραγματικές Επιπτώσεις Μιας Επίθεσης
    20/06/2025 στις 3:03 pm
    Strategist | Ανάλυση Economist: Ο «Μυστικός Φάκελος» του Ιράν που οδήγησε στο Ισραηλινό πλήγμα
    19/06/2025 στις 5:37 pm
    Κρεμλίνο: Η παρέμβαση των ΗΠΑ στη σύγκρουση Ιράν–Ισραήλ θα οδηγήσει σε γεωπολιτική έκρηξη
    19/06/2025 στις 11:58 am
    Στρατιωτική κινητικότητα σε Κύπρο και Περσικό – Οι ΗΠΑ δεν έχουν ζητήσει ακόμα χρήση των βάσεων
    19/06/2025 στις 10:45 am
    Το Ισραήλ «καρφώνει» Ερντογάν: «Θράσος να μιλά για το Διεθνές Δίκαιο, ενώ κατέχει παράνομα τη Β. Κύπρο»
    18/06/2025 στις 7:01 pm
  • Απόψεις
    ΑπόψειςShow More
    Strategist | Ανάλυση Economist: Ο «Μυστικός Φάκελος» του Ιράν που οδήγησε στο Ισραηλινό πλήγμα
    19/06/2025 στις 5:37 pm
    Παράνομη κτηματομεσιτεία και σφετερισμός ελληνοκυπριακών περιουσιών στα κατεχόμενα
    19/06/2025 στις 2:56 pm
    Χαλλούμι ΠΟΠ: Πώς η κατοχύρωση, του προσέδωσε προστιθέμενη αξία
    19/06/2025 στις 12:45 pm
    Δώδεκα Χρόνια Στρατηγικής Προόδου για το Οικοσύστημα Επενδυτικών Ταμείων της Κύπρου
    18/06/2025 στις 11:55 am
    Ανάλυση: Οι ΗΠΑ στα πρόθυρα νέας εμπλοκής στη Μέση Ανατολή – Το δίλημμα Τραμπ και τα σενάρια για την επόμενη μέρα
    18/06/2025 στις 9:59 am
  • Καριέρα
    ΚαριέραShow More
    H Kanika Hotels & Resorts προσλαμβάνει
    15/06/2025 στις 8:59 am
    City of Dreams Mediterranean – Open Career Day
    05/06/2025 στις 10:59 pm
    Ποιες εταιρείες προσλαμβάνουν τον Ιούνιο
    05/06/2025 στις 11:30 am
    H Kanika Hotels & Resorts προσλαμβάνει
    29/05/2025 στις 1:59 pm
    Ο Όμιλος Εταιρειών Cyfield προσλαμβάνει
    27/05/2025 στις 4:00 pm
  • Άλλα
    • Πολιτική
    • Επιστήμη & Τεχνολογία
    • Η Καλή Είδηση της Ημέρας
    • Εμπορικά Νέα
    • Brand News
ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ: Οι προκλήσεις του μάρκετινγκ στη ψηφιακή εποχή
Share
Font ResizerAa
StrategistStrategist
Αναζήτηση
  • Αρχική
  • Επιχειρήσεις
  • Οικονομία
  • Podcast
  • Real Estate
  • Behind The Scenes
  • Απόψεις
  • Καριέρα
  • Άλλα
    • Πολιτική
    • Επιστήμη & Τεχνολογία
    • Η Καλή Είδηση της Ημέρας
    • Εμπορικά Νέα
    • Brand News
Follow US
  • Επικοινωνία
  • Διαφήμιση
  • Cookies Policy
© Strategist.cy All Rights Reserved. Designed by Red Wolf PR & Advertising
Απόψεις

Οι προκλήσεις του μάρκετινγκ στη ψηφιακή εποχή

Έλενα Μουζούρη, Senior Marketing Manager, Clients & Markets, KPMG Ltd

Δημοσιεύθηκε 19/02/2024 στις 12:45 pm
Share
SHARE

Στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον, όπως διαμορφώνεται στη μετά-Covid εποχή, οι επιχειρήσεις καλούνται να αναθεωρήσουν τη στρατηγική τους, με το μάρκετινγκ να παίρνει έναν πιο κεντρικό ρόλο τόσο όσο αφορά το brand building και το brand awareness, αλλά και με τους marketers να έχουν ευρείες αρμοδιότητες που επεκτείνονται από τη δημιουργία πρωτότυπου περιεχομένου μέχρι τη διαχείριση email campaigns.

O ψηφιακός μετασχηματισμός αλλά και η υιοθέτηση στοιχείων ή πρακτικών με σκοπό τη διαφοροποίηση από τον ανταγωνισμό αποτελούν πλέον μονόδρομο για την επιβίωση των επιχειρήσεων σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο ψηφιακό, οικονομικό, κοινωνικό, πολιτικό αλλά και πολιτισμικό περιβάλλον.

Το σύγχρονο καταναλωτικό κοινό, υπηρεσιών και προϊόντων, είναι σε ένα μεγάλο βαθμό ώριμο ψηφιακά, εξοικειωμένο με τη χρήση του διαδικτύου και των διάφορων ψηφιακών μέσων, γεγονός που μετατοπίζει την εστίαση του μάρκετινγκ κυρίως στον ψηφιακό χώρο.

Ο καταναλωτής είναι πλέον «πολυ-καναλικός». Ο συνδυασμός αλλά και ο συντονισμός των διαφορετικών μέσων και σημείων επαφής με τον πελάτη είναι απαραίτητος για την αποτελεσματική διαχείριση της εμπειρίας του αλλά και της σχέσης που θα αναπτύξει με την επιχείρηση/brand.

Ένα όμορφο και λειτουργικό φυσικό κατάστημα/επιχείρηση πρέπει να εκπροσωπείται επάξια και στον ψηφιακό χώρο ούτως ώστε να ικανοποιούνται όλες οι ανάγκες του καταναλωτή. Ως φυσικό επακόλουθο, και όπως σημειώθηκε πιο πάνω, το brand building μέσω του μάρκετινγκ γίνεται κατά βάση στον ψηφιακό χώρο.

Το brand building πλέον συνδέεται με ένα μεγαλύτερο σκοπό που στόχο έχει να θέσει τη σχέση πελάτη και επιχείρησης σε νέα ισχυρή βάση. Η ανάπτυξη νέων προϊόντων και υπηρεσιών γίνεται σύμφωνα με τις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες του πελάτη και η ταχύτητα των αλλαγών ωθεί τις επιχειρήσεις σε πειραματισμούς θέτοντας ως αναγκαία την ευελιξία και την προσαρμοστικότητα από πλευράς τους.

O πελατοκεντρικός προσανατολισμός παραμένει στο επίκεντρο καθώς η επιχείρηση πρέπει να προωθήσει μια στρατηγική ουσιαστικής και συστηματικής συμμετοχής του πελάτη στο μάρκετινγκ της με βασικό ζητούμενο τη διατήρηση της επικοινωνίας και της ανάπτυξης της σχέσης μαζί του.

Ένα άλλο σημείο προβληματισμού είναι το γεγονός ότι πλέον η κάθε επιχείρηση βρίσκεται «εκτεθειμένη» στα σχόλια των πελατών στο διαδίκτυο. Οπόταν, το κτίσιμο και η διατήρηση ενός brand το οποίο αποπνέει εμπιστοσύνη στους υφιστάμενους πελάτες της αλλά και σε εν δυνάμει πελάτες είναι σημαντική. Η δημιουργία μακροπρόθεσμων ισχυρών σχέσεων με τους πελάτες είναι σημαντική καθώς το σύγχρονο περιβάλλον δεν αφήνει περιθώρια για επανάπαυση αφού ανταγωνιστικά προϊόντα και υπηρεσίες προσφέρονται από πολλές και διάφορες επιχειρήσεις στο ίδιο καταναλωτικό κοινό. Αυτές τις προκλήσεις καλείται το μάρκετινγκ να θέσει επί τάπητος ούτως ώστε να τοποθετήσει μια συγκεκριμένη επιχείρηση και ένα συγκεκριμένο προϊόν στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος των καταναλωτών.

Ο λιγότερος διαθέσιμος χρόνος που διαθέτουν οι καταναλωτές σε συνάρτηση με τον όγκο των πληροφοριών με τον οποίο κατακλύζονται, έχουν οδηγήσει τους marketers να ψάχνουν λύσεις για την ικανοποίηση των (καταναλωτικών) αναγκών τους. Η αύξηση της χρήσης των ηλεκτρονικών υπολογιστών και των έξυπνων συσκευών που συνδέονται στο διαδίκτυο δίνουν στον καταναλωτή την ευχέρεια της γρήγορης έρευνας, της σύγκρισης και της αγοράς από μια πληθώρα προϊόντων και υπηρεσιών. Η κατανάλωση εξατομικευμένων προιόντων και υπηρεσιών είναι το στοίχημα που πρέπει να κερδίσουν οι σύγχρονοι marketers και οι επιχειρήσεις οι οποίες τους εργοδοτούν.

Δείτε και αυτά

Το σημαντικό έργο της Cyta για ψηφιακή αναβάθμιση
ΑΠΟΕΛ: Η πιο μεγάλη ώρα είναι τώρα!
EMERGE: Μια Πανεπιστημιακή Συμμαχία που Ενδυναμώνει τις Περιφέρειες της Ευρώπης
Πυρηνική ενέργεια: Σημαντικός ο ρόλος της κατά την ενεργειακή μετάβαση στην ΕΕ
Η παρεξήγηση της ισότητας στα εισιτήρια αγώνων για ΑΜΕΑ
TAGGED:KPMGMarketingΨηφιοποίηση
Μοιραστείτε το άρθρο
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
Προηγούμενο Σημαντικός διορισμός για τον Γιάννη Γεωργούλα
Επόμενο ΤΕΠΑΚ και Δημοσιονομικό Συμβούλιο υπέγραψαν Πρωτόκολλο Συνεργασίας

Τελευταία Νέα

ΟΗΕ – Ιράν: Ραδιενεργή και Χημική μόλυνση στο Νατάνζ – Προειδοποίηση για καταστροφή στο Μπουσέρ
Διεθνή Ενέργεια Επικαιρότητα Πολιτική
Υπερθέρμανση: Καμπανάκι κορυφαίων επιστημόνων – «Όλα κινούνται προς τη λάθος κατεύθυνση»
Επιστήμη & Τεχνολογία
Χάκερ με λεία 16 δισ. προσωπικά αρχεία και κωδικούς πρόσβασης στη «μητέρα όλων των παραβιάσεων»
Επιστήμη & Τεχνολογία

Δείτε και αυτά

Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις – Προκλήσεις-Προβλήματα

20/06/2024 στις 4:38 pm

Η Λευκωσία είναι άδεια, αλλά μας νοιάζει μόνο αν κολλάει η κίνηση

11/06/2025 στις 1:41 pm

Ευημερία εκπαιδευτικών και μαθησιακή αποτελεσματικότητα

15/02/2024 στις 11:14 am

Οι συνέπειες της ποινικοποίησης της αισχροκέρδειας

26/08/2024 στις 5:26 pm
Strategist.cy Logo

Η πύλη για τα επιχειρηματικά και οικονομικά νέα της Κύπρου, της Ελλάδας και στο εξωτερικό! Αναλύσεις, συνεντεύξεις, άρθρα γνώμης και όχι μόνο για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, τον Τουρισμό και την Καριέρα.

Πληροφορίες

  • Επικοινωνία
  • Διαφήμιση
  • Cookies Policy

Διαβάστε

  • Επιχειρήσεις
  • Οικονομικά
  • Real Estate
  • Behind The Scenes
  • Απόψεις
  • Εμπορικά Νέα
  • Καριέρα & Εργασία
StrategistStrategist
Follow US
© Strategist.cy All Rights Reserved.
  • Επικοινωνία
  • Διαφήμιση
  • Cookies Policy
Welcome Back!

Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας

Username or Email Address
Password

Lost your password?