StrategistStrategistStrategist
Font ResizerAa
  • Αρχική
  • Επιχειρήσεις
    Επιχειρήσεις
    Ενημερωθείτε για τα πάντα σχετικά με τις επιχειρήσεις στην Κύπρο με θέματα όπως τον Τουρισμό, Ακίνητα, Ενέργεια, Εμπόριο, Τεχνολογία.
    Show More
    Top News
    Ελληνική Τράπεζα: Μείωση επιτοκίων σε 90.000 δανειολήπτες
    18/11/2024 στις 12:42 pm
    Η Wizz Air Αναγνωριζεται ως η Καλυτερη Αεροπορικη εταιρεια για τη μειωση ανθρακα από το World Finance
    09/12/2024 στις 3:20 pm
    Η WIZZ AIR ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ ΑΕΡΟΣΥΝΟΔΩΝ ΣΤΗ ΛΑΡΝΑΚΑ ΤΟΝ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ
    09/01/2025 στις 3:57 pm
    Latest News
    Samsung και Toyota επεκτείνουν τη συνεργασία τους, ενισχύοντας τον ψηφιακό μετασχηματισμό των αντιπροσωπειών της εταιρείας
    06/10/2025 στις 4:24 pm
    Το Bean Bar δίπλα στη Europa Donna Κύπρου για τον μήνα ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού
    06/10/2025 στις 4:05 pm
    Η Emirates και η Αρχή Τουρισμού Μάλτας παρουσίασαν τον προορισμό της Μάλτας
    03/10/2025 στις 3:43 pm
    Ο Όμιλος Saywear φέρνει το πιο καινοτόμο image concept του Zara στο My Mall Λεμεσού
    03/10/2025 στις 3:05 pm
  • Οικονομία
    Οικονομία
    Ενημερωθείτε για τα πάντα σχετικά με την Οικονομία στην Κύπρο, στην Ελλάδα αλλά και Διεθνη.
    Show More
    Top News
    Τριμερής Σύνοδος Κορυφής Κύπρου, Ελλάδας και Αιγύπτου – Μνημόνιο Συνεργασίας Invest Cyprus, Enterprise Greece, και GAFI
    13/01/2025 στις 10:07 am
    Η ΑΣΤΕΠΑΗΚ μιλά για «παραγνώρισή» της απο ΔΣ ΑΗΚ
    21/10/2024 στις 10:16 am
    Ημερίδα για την Κλιματική Ουδετερότητα και την Ανάπτυξη Αγροτουριστικών Κοινοτήτων Λάρνακας
    23/01/2025 στις 9:47 am
    Latest News
    Θετικές οι πρώτες συνομιλίες Ισραήλ-Χαμάς, δύο χρόνια από επίθεση 7ης Οκτωβρίου
    07/10/2025 στις 9:19 am
    Έκκληση ΓΓ ΟΗΕ για τερματισμό πολέμου στη Γάζα
    07/10/2025 στις 9:16 am
    Καμία κρίση, ενδεχομένως κάποιες τεχνοκρατικές διαφορές για GSI, λέει ο ΠτΔ στη HuffPost
    07/10/2025 στις 9:12 am
    Tραμπ: Από 1η Νοεμβρίου σε ισχύ ο δασμός 25% στις εισαγωγές βαρέων φορτηγών
    07/10/2025 στις 9:08 am
  • Podcast
    PodcastShow More
    Λ. Μιχαήλ: Ποιότητα, βιωσιμότητα και καινοτομία στην καρδιά της αναπτυξιακής στρατηγικής της Cyview Group (video)
    11/04/2025 στις 2:52 pm
    Φειδίας Παναγιώτου: Νέο Κόμμα στην Κύπρο και νέα Πολιτική Ομάδα στην Ευρώπη (video)
    17/03/2025 στις 9:31 am
    Γιώργος Γεωργίου: «Θα πτωχεύσετε τους ευρωπαϊκούς λαούς για τους εμπόρους του θανάτου» (video)
    14/03/2025 στις 10:56 am
    Φουρλάς: «Δεν έχει θέση η Τουρκία στα νέα αμυντικά σχέδια της ΕΕ» (video)
    12/03/2025 στις 11:00 am
    Στυλιάνα Χαραλάμπους: «Δεν με επηρεάζουν οι haters» (video)
    06/03/2025 στις 12:00 pm
  • Real Estate
    Real EstateShow More
    Νέο Open Day & Live Bidding Event από την Altamira στο Regal Gardens
    06/10/2025 στις 3:18 pm
    Σύγχρονο πλαίσιο για κοινόκτητες οικοδομές: Λύσεις σε χρόνια προβλήματα
    25/09/2025 στις 9:16 am
    Δέκα γευστικές εμπειρίες σε έναν χώρο! Το ARARAT αλλάζει τον γαστρονομικό χάρτη της Λεμεσού
    22/09/2025 στις 3:27 pm
    Επενδύσεις με προοπτική σε Πάφο και Λεμεσό: Οι ευκαιρίες που φέρνει η Altia στην κυπριακή αγορά ακινήτων
    22/09/2025 στις 11:52 am
    Ask Wire και Plot.gr αλλάζουν το τοπίο στην πληροφόρηση για τα ακίνητα στην Ελλάδα
    18/09/2025 στις 2:52 pm
  • Behind The Scenes
    Behind The ScenesShow More
    Η ΕΔΕΚ των… επιγόνων και του νεποτισμού!
    05/10/2025 στις 11:11 pm
    Ομόφωνη πρόταση Αποστόλου: 35 «ναι» στη Βουλή για ίσες παροχές στους παραολυμπιονίκες (VIDEO)
    25/09/2025 στις 5:36 pm
    Ανατροπή στο σκάνδαλο Coldplay: Και ο σύζυγος της HR ήταν με τη δική του σχέση και αυτός στη συναυλία!
    24/09/2025 στις 12:48 pm
    Μίλησε κανείς για απομόνωση;
    06/09/2025 στις 3:31 pm
    Σημαντική Εξέλιξη: Πάνω από 44 εκατ. ευρώ επιστρέφονται σε πάνω από 4500 κουρεμένους καταθέτες!
    04/09/2025 στις 2:03 pm
  • Απόψεις
    ΑπόψειςShow More
    1η Οκτωβρίου: Ένα σημαντικό βήμα για την αγορά ηλεκτρισμού
    06/10/2025 στις 3:00 pm
    Η ΕΔΕΚ των… επιγόνων και του νεποτισμού!
    05/10/2025 στις 11:11 pm
    Ανήλικοι και τυχερά παιχνίδια: Μια πρόκληση που μας αφορά όλους
    03/10/2025 στις 1:49 pm
    Συμβούλιο Εγγραφής Κτηματομεσιτών: Τροχοπέδη στις πωλήσεις ακινήτων η υποχρεωτική βεβαίωση κοινοχρήστων
    03/10/2025 στις 1:12 pm
    Όταν η Χρηματοδότηση της Ναυτιλίας Συναντά την Καινοτομία στα Επενδυτικά Ταμεία: Η Κύπρος στο Σταυροδρόμι
    29/09/2025 στις 10:58 am
  • Καριέρα
    ΚαριέραShow More
    Ποια η σχέση της Ηγεσίας και της Eταιρικής Bιωσιμότητας και Yπευθυνότητας; Του Δρ. Μαρίνου Βουκή
    09/09/2025 στις 10:02 am
    Το Πανεπιστήμιο Λεμεσού γιορτάζει με 35+1 υποτροφίες!
    04/09/2025 στις 3:49 pm
    Επένδυση €39 εκατ. σε Τεχνική Σχολή Πράσινων Επαγγελμάτων στη Λάρνακα!
    01/09/2025 στις 11:05 am
    Οι συντεχνίες αποφασίζουν σε πανσυνδικαλιστική σύσκεψη σήμερα για τη στάση τους για ΑΤΑ
    01/09/2025 στις 8:33 am
    Θέσεις εργασίας στο University of Limassol (UoL)
    28/08/2025 στις 8:59 am
  • Άλλα
    • Πολιτική
    • Επιστήμη & Τεχνολογία
    • Η Καλή Είδηση της Ημέρας
    • Εμπορικά Νέα
    • Brand News
ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ: Οι προκλήσεις του μάρκετινγκ στη ψηφιακή εποχή
Share
Font ResizerAa
StrategistStrategist
Αναζήτηση
  • Αρχική
  • Επιχειρήσεις
  • Οικονομία
  • Podcast
  • Real Estate
  • Behind The Scenes
  • Απόψεις
  • Καριέρα
  • Άλλα
    • Πολιτική
    • Επιστήμη & Τεχνολογία
    • Η Καλή Είδηση της Ημέρας
    • Εμπορικά Νέα
    • Brand News
Follow US
  • Επικοινωνία
  • Διαφήμιση
  • Cookies Policy
© Strategist.cy All Rights Reserved. Designed by Red Wolf PR & Advertising
Απόψεις

Οι προκλήσεις του μάρκετινγκ στη ψηφιακή εποχή

Έλενα Μουζούρη, Senior Marketing Manager, Clients & Markets, KPMG Ltd

Δημοσιεύθηκε 19/02/2024 στις 12:45 pm
Share
SHARE

Στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον, όπως διαμορφώνεται στη μετά-Covid εποχή, οι επιχειρήσεις καλούνται να αναθεωρήσουν τη στρατηγική τους, με το μάρκετινγκ να παίρνει έναν πιο κεντρικό ρόλο τόσο όσο αφορά το brand building και το brand awareness, αλλά και με τους marketers να έχουν ευρείες αρμοδιότητες που επεκτείνονται από τη δημιουργία πρωτότυπου περιεχομένου μέχρι τη διαχείριση email campaigns.

O ψηφιακός μετασχηματισμός αλλά και η υιοθέτηση στοιχείων ή πρακτικών με σκοπό τη διαφοροποίηση από τον ανταγωνισμό αποτελούν πλέον μονόδρομο για την επιβίωση των επιχειρήσεων σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο ψηφιακό, οικονομικό, κοινωνικό, πολιτικό αλλά και πολιτισμικό περιβάλλον.

Το σύγχρονο καταναλωτικό κοινό, υπηρεσιών και προϊόντων, είναι σε ένα μεγάλο βαθμό ώριμο ψηφιακά, εξοικειωμένο με τη χρήση του διαδικτύου και των διάφορων ψηφιακών μέσων, γεγονός που μετατοπίζει την εστίαση του μάρκετινγκ κυρίως στον ψηφιακό χώρο.

Ο καταναλωτής είναι πλέον «πολυ-καναλικός». Ο συνδυασμός αλλά και ο συντονισμός των διαφορετικών μέσων και σημείων επαφής με τον πελάτη είναι απαραίτητος για την αποτελεσματική διαχείριση της εμπειρίας του αλλά και της σχέσης που θα αναπτύξει με την επιχείρηση/brand.

Ένα όμορφο και λειτουργικό φυσικό κατάστημα/επιχείρηση πρέπει να εκπροσωπείται επάξια και στον ψηφιακό χώρο ούτως ώστε να ικανοποιούνται όλες οι ανάγκες του καταναλωτή. Ως φυσικό επακόλουθο, και όπως σημειώθηκε πιο πάνω, το brand building μέσω του μάρκετινγκ γίνεται κατά βάση στον ψηφιακό χώρο.

Το brand building πλέον συνδέεται με ένα μεγαλύτερο σκοπό που στόχο έχει να θέσει τη σχέση πελάτη και επιχείρησης σε νέα ισχυρή βάση. Η ανάπτυξη νέων προϊόντων και υπηρεσιών γίνεται σύμφωνα με τις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες του πελάτη και η ταχύτητα των αλλαγών ωθεί τις επιχειρήσεις σε πειραματισμούς θέτοντας ως αναγκαία την ευελιξία και την προσαρμοστικότητα από πλευράς τους.

O πελατοκεντρικός προσανατολισμός παραμένει στο επίκεντρο καθώς η επιχείρηση πρέπει να προωθήσει μια στρατηγική ουσιαστικής και συστηματικής συμμετοχής του πελάτη στο μάρκετινγκ της με βασικό ζητούμενο τη διατήρηση της επικοινωνίας και της ανάπτυξης της σχέσης μαζί του.

Ένα άλλο σημείο προβληματισμού είναι το γεγονός ότι πλέον η κάθε επιχείρηση βρίσκεται «εκτεθειμένη» στα σχόλια των πελατών στο διαδίκτυο. Οπόταν, το κτίσιμο και η διατήρηση ενός brand το οποίο αποπνέει εμπιστοσύνη στους υφιστάμενους πελάτες της αλλά και σε εν δυνάμει πελάτες είναι σημαντική. Η δημιουργία μακροπρόθεσμων ισχυρών σχέσεων με τους πελάτες είναι σημαντική καθώς το σύγχρονο περιβάλλον δεν αφήνει περιθώρια για επανάπαυση αφού ανταγωνιστικά προϊόντα και υπηρεσίες προσφέρονται από πολλές και διάφορες επιχειρήσεις στο ίδιο καταναλωτικό κοινό. Αυτές τις προκλήσεις καλείται το μάρκετινγκ να θέσει επί τάπητος ούτως ώστε να τοποθετήσει μια συγκεκριμένη επιχείρηση και ένα συγκεκριμένο προϊόν στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος των καταναλωτών.

Ο λιγότερος διαθέσιμος χρόνος που διαθέτουν οι καταναλωτές σε συνάρτηση με τον όγκο των πληροφοριών με τον οποίο κατακλύζονται, έχουν οδηγήσει τους marketers να ψάχνουν λύσεις για την ικανοποίηση των (καταναλωτικών) αναγκών τους. Η αύξηση της χρήσης των ηλεκτρονικών υπολογιστών και των έξυπνων συσκευών που συνδέονται στο διαδίκτυο δίνουν στον καταναλωτή την ευχέρεια της γρήγορης έρευνας, της σύγκρισης και της αγοράς από μια πληθώρα προϊόντων και υπηρεσιών. Η κατανάλωση εξατομικευμένων προιόντων και υπηρεσιών είναι το στοίχημα που πρέπει να κερδίσουν οι σύγχρονοι marketers και οι επιχειρήσεις οι οποίες τους εργοδοτούν.

Δείτε και αυτά

Ανασκόπηση της αγοράς υδρογόνου στην ΕΕ
Στην Πάφο η μεγαλύτερη αύξηση στις τιμές των ακινήτων
Το σημαντικό έργο της Cyta για ψηφιακή αναβάθμιση
Ο οικονομικός εθνικισμός του Τραμπ απειλεί το παγκόσμιο εμπόριο
Αισιόδοξο το 2024, ζητούμενο η προσφορά ελκυστικών ακινήτων
TAGGED:KPMGMarketingΨηφιοποίηση
Μοιραστείτε το άρθρο
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
Προηγούμενο Σημαντικός διορισμός για τον Γιάννη Γεωργούλα
Επόμενο ΤΕΠΑΚ και Δημοσιονομικό Συμβούλιο υπέγραψαν Πρωτόκολλο Συνεργασίας

Τελευταία Νέα

Θετικές οι πρώτες συνομιλίες Ισραήλ-Χαμάς, δύο χρόνια από επίθεση 7ης Οκτωβρίου
Διεθνή
H Ερυθρά Θάλασσα στέρεψε αλλά ο Ινδικός Ωκεανός τη… γέμισε ξανά νερό
Επιστήμη & Τεχνολογία
Έκκληση ΓΓ ΟΗΕ για τερματισμό πολέμου στη Γάζα
Διεθνή

Δείτε και αυτά

Εάν δεν κερδίζει η μεσαία τάξη, θα θριαμβεύουν οι δημαγωγοί

29/04/2025 στις 1:20 pm

Στον «αέρα» οι εξετάσεις υποψήφιων οδηγών στη Λεμεσό

28/03/2025 στις 11:37 am

Κριτική ανάλυση του οικονομικού ορόσημου αναβάθμισης της Κύπρου από την Moody’s

29/11/2024 στις 12:43 pm

Το μέλλον της αμερικανικής οικονομίας

30/09/2024 στις 9:39 am
Strategist.cy Logo

Η πύλη για τα επιχειρηματικά και οικονομικά νέα της Κύπρου, της Ελλάδας και στο εξωτερικό! Αναλύσεις, συνεντεύξεις, άρθρα γνώμης και όχι μόνο για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, τον Τουρισμό και την Καριέρα.

Πληροφορίες

  • Επικοινωνία
  • Διαφήμιση
  • Cookies Policy

Διαβάστε

  • Επιχειρήσεις
  • Οικονομικά
  • Real Estate
  • Behind The Scenes
  • Απόψεις
  • Εμπορικά Νέα
  • Καριέρα & Εργασία
StrategistStrategist
Follow US
© Strategist.cy All Rights Reserved.
  • Επικοινωνία
  • Διαφήμιση
  • Cookies Policy
Welcome Back!

Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας

Username or Email Address
Password

Lost your password?