StrategistStrategistStrategist
Font ResizerAa
  • Αρχική
  • Επιχειρήσεις
    Επιχειρήσεις
    Ενημερωθείτε για τα πάντα σχετικά με τις επιχειρήσεις στην Κύπρο με θέματα όπως τον Τουρισμό, Ακίνητα, Ενέργεια, Εμπόριο, Τεχνολογία.
    Show More
    Top News
    Emirates: Αναγνωρίστηκε από τη YouGov ως το Πιο Συνιστώμενο Παγκόσμιο Brand για το 2025
    23/07/2025 στις 3:21 pm
    Επίσημη Τελετή Ανακήρυξης των Honorary Fellows για το 2024 από το CIM-Cyprus Business School
    10/04/2024 στις 1:00 pm
    Σημαντική άνοδος στον κύκλο εργασιών λιανικού εμπορίου τον Ιούνιο 2024
    01/08/2024 στις 5:27 pm
    Latest News
    Για τουρισμό από Γαλλία και ΗΒ συζήτησε με Πρέσβειρα και Υπ. Αρμοστή ο Κουμής
    01/08/2025 στις 1:51 pm
    Θλίψη: Έφυγε από τη ζωή ο Γιώργος Σολέας
    01/08/2025 στις 12:54 pm
    Public Group: Επιταχύνει με διψήφια αύξηση λειτουργικής κερδοφορίας και δυναμική επέκταση του δικτύου καταστημάτων
    01/08/2025 στις 11:14 am
    Οι Κυριακές γίνονται πιο όμορφες στο Jamie Oliver Kitchen Λεμεσού
    01/08/2025 στις 11:09 am
  • Οικονομία
    Οικονομία
    Ενημερωθείτε για τα πάντα σχετικά με την Οικονομία στην Κύπρο, στην Ελλάδα αλλά και Διεθνη.
    Show More
    Top News
    Σύνδεσμος Τραπεζών και Mastercard ολοκλήρωσαν καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για ηλεκτρονικές απάτες  
    09/05/2025 στις 2:52 pm
    Επαφές Υπουργού Ενέργειας στο Άμπου Ντάμπι με ομολόγους και στελέχη στην ενέργεια
    04/11/2024 στις 10:20 am
    ΙΝΓΚ: Χρηματοδότηση ύψους €329.000 από ΙδΕΚ για καινοτόμες έρευνες γύρω από την γενετική προδιάθεση καρκίνου μαστού και ωοθηκών
    16/05/2025 στις 12:10 pm
    Latest News
    Τράπεζα Κύπρου: Aνακοίνωσε μέτρα στηρίξης για πυρόπληκτους
    01/08/2025 στις 4:36 pm
    Το Υπ. Εργασίας να καλέσει LPT να συμμορφωθεί με συμφωνίες, λέει η ΓΓ ΣΕΓΔΑΜΕΛΙΝ ΠΕΟ
    01/08/2025 στις 1:58 pm
    Αντιδράσεις για τη μετάθεση της δασκάλας από την Παιδοογκολογική Κλινική
    01/08/2025 στις 2:51 pm
    Σταθεροποιητικές τάσεις επικρατούν την Παρασκευή στο ΧΑΚ
    01/08/2025 στις 1:55 pm
  • Podcast
    PodcastShow More
    Λ. Μιχαήλ: Ποιότητα, βιωσιμότητα και καινοτομία στην καρδιά της αναπτυξιακής στρατηγικής της Cyview Group (video)
    11/04/2025 στις 2:52 pm
    Φειδίας Παναγιώτου: Νέο Κόμμα στην Κύπρο και νέα Πολιτική Ομάδα στην Ευρώπη (video)
    17/03/2025 στις 9:31 am
    Γιώργος Γεωργίου: «Θα πτωχεύσετε τους ευρωπαϊκούς λαούς για τους εμπόρους του θανάτου» (video)
    14/03/2025 στις 10:56 am
    Φουρλάς: «Δεν έχει θέση η Τουρκία στα νέα αμυντικά σχέδια της ΕΕ» (video)
    12/03/2025 στις 11:00 am
    Στυλιάνα Χαραλάμπους: «Δεν με επηρεάζουν οι haters» (video)
    06/03/2025 στις 12:00 pm
  • Real Estate
    Real EstateShow More
    Οι νέες τάσεις στην αγορά διαμερισμάτων στην Κύπρο
    01/08/2025 στις 1:42 pm
    Landbank Analytics: Ανάλυση αγοράς ενοικίων – Προσφορά και ζητούμενες τιμές οικιών
    23/07/2025 στις 1:41 pm
    Η Επιστροφή ενός Θρύλου: Το Pendeli Resort Ξανανοίγει τις Πόρτες του στις Πλάτρες
    11/07/2025 στις 1:32 pm
    Μια πολυώροφη ανάπτυξη που ανεβάζει την απόδοσή σου
    11/07/2025 στις 12:31 am
    Ask Wire: Δυναμική επιστροφή για την αγορά ακινήτων υψηλής αξίας τον Μάιο 2025
    03/07/2025 στις 1:40 pm
  • Behind The Scenes
    Behind The ScenesShow More
    Καιγόταν η Λεμεσός και αυτοί είχαν το νου τους… στις κάμερες τροχαίας
    24/07/2025 στις 8:31 am
    VIDEO: Κύπριος μεγιστάνας θύμα deepfake απάτης – Το μήνυμα που ανάρτησε
    22/07/2025 στις 11:50 am
    Η έξοδος της Ειρήνης – Σπάει οριστικά η σχέση με το ΑΚΕΛ…
    18/07/2025 στις 9:48 am
    Οι τρεις γυναίκες-κλειδιά στην επικοινωνιακή στρατηγική της Κυπριακής Προεδρίας του Συμβουλίου της ΕΕ
    14/07/2025 στις 8:50 am
    Αυτοί θα πληρώσουν τους δασμούς Τραμπ – Οι πιο ευάλωτες χώρες της Ευρώπης
    13/07/2025 στις 12:01 am
  • Απόψεις
    ΑπόψειςShow More
    Οι νέες τάσεις στην αγορά διαμερισμάτων στην Κύπρο
    01/08/2025 στις 1:42 pm
    €5 για καφέ, €6+ για ένα pint μπίρα, €10+ για ένα κοκτέιλ, €20–25 για μια μπριζόλα
    01/08/2025 στις 1:40 pm
    Πότε προστατεύονται οι whistleblowers. Του Παναγιώτη Τσαγγάρη
    28/07/2025 στις 8:00 am
    Landbank Analytics: Ανάλυση αγοράς ενοικίων – Προσφορά και ζητούμενες τιμές οικιών
    23/07/2025 στις 1:41 pm
    Το δίλημμα της ΕΚΤ: Τι θα διαμορφώσει τις αποφάσεις για τα επιτόκια τους επόμενους μήνες
    17/07/2025 στις 1:27 pm
  • Καριέρα
    ΚαριέραShow More
    Θέσεις εργασίας από το University of Limassol (UoL)
    31/07/2025 στις 4:59 pm
    Cap St Georges Hotel & Resort: Το πολυτελές ξενοδοχείο της Πάφου προσλαμβάνει
    27/07/2025 στις 11:59 am
    Medochemie και Remedica προσλαμβάνουν άμεσα!
    19/07/2025 στις 2:30 pm
    Προσαρμογή Βιογραφικού: Η στρατηγική που θα σας βοηθήσει να ξεχωρίσετε
    18/07/2025 στις 11:59 pm
    Το Heritage Private School and Institute προσλαμβάνει
    24/06/2025 στις 8:30 pm
  • Άλλα
    • Πολιτική
    • Επιστήμη & Τεχνολογία
    • Η Καλή Είδηση της Ημέρας
    • Εμπορικά Νέα
    • Brand News
ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ: Οι προκλήσεις του μάρκετινγκ στη ψηφιακή εποχή
Share
Font ResizerAa
StrategistStrategist
Αναζήτηση
  • Αρχική
  • Επιχειρήσεις
  • Οικονομία
  • Podcast
  • Real Estate
  • Behind The Scenes
  • Απόψεις
  • Καριέρα
  • Άλλα
    • Πολιτική
    • Επιστήμη & Τεχνολογία
    • Η Καλή Είδηση της Ημέρας
    • Εμπορικά Νέα
    • Brand News
Follow US
  • Επικοινωνία
  • Διαφήμιση
  • Cookies Policy
© Strategist.cy All Rights Reserved. Designed by Red Wolf PR & Advertising
Απόψεις

Οι προκλήσεις του μάρκετινγκ στη ψηφιακή εποχή

Έλενα Μουζούρη, Senior Marketing Manager, Clients & Markets, KPMG Ltd

Δημοσιεύθηκε 19/02/2024 στις 12:45 pm
Share
SHARE

Στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον, όπως διαμορφώνεται στη μετά-Covid εποχή, οι επιχειρήσεις καλούνται να αναθεωρήσουν τη στρατηγική τους, με το μάρκετινγκ να παίρνει έναν πιο κεντρικό ρόλο τόσο όσο αφορά το brand building και το brand awareness, αλλά και με τους marketers να έχουν ευρείες αρμοδιότητες που επεκτείνονται από τη δημιουργία πρωτότυπου περιεχομένου μέχρι τη διαχείριση email campaigns.

O ψηφιακός μετασχηματισμός αλλά και η υιοθέτηση στοιχείων ή πρακτικών με σκοπό τη διαφοροποίηση από τον ανταγωνισμό αποτελούν πλέον μονόδρομο για την επιβίωση των επιχειρήσεων σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο ψηφιακό, οικονομικό, κοινωνικό, πολιτικό αλλά και πολιτισμικό περιβάλλον.

Το σύγχρονο καταναλωτικό κοινό, υπηρεσιών και προϊόντων, είναι σε ένα μεγάλο βαθμό ώριμο ψηφιακά, εξοικειωμένο με τη χρήση του διαδικτύου και των διάφορων ψηφιακών μέσων, γεγονός που μετατοπίζει την εστίαση του μάρκετινγκ κυρίως στον ψηφιακό χώρο.

Ο καταναλωτής είναι πλέον «πολυ-καναλικός». Ο συνδυασμός αλλά και ο συντονισμός των διαφορετικών μέσων και σημείων επαφής με τον πελάτη είναι απαραίτητος για την αποτελεσματική διαχείριση της εμπειρίας του αλλά και της σχέσης που θα αναπτύξει με την επιχείρηση/brand.

Ένα όμορφο και λειτουργικό φυσικό κατάστημα/επιχείρηση πρέπει να εκπροσωπείται επάξια και στον ψηφιακό χώρο ούτως ώστε να ικανοποιούνται όλες οι ανάγκες του καταναλωτή. Ως φυσικό επακόλουθο, και όπως σημειώθηκε πιο πάνω, το brand building μέσω του μάρκετινγκ γίνεται κατά βάση στον ψηφιακό χώρο.

Το brand building πλέον συνδέεται με ένα μεγαλύτερο σκοπό που στόχο έχει να θέσει τη σχέση πελάτη και επιχείρησης σε νέα ισχυρή βάση. Η ανάπτυξη νέων προϊόντων και υπηρεσιών γίνεται σύμφωνα με τις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες του πελάτη και η ταχύτητα των αλλαγών ωθεί τις επιχειρήσεις σε πειραματισμούς θέτοντας ως αναγκαία την ευελιξία και την προσαρμοστικότητα από πλευράς τους.

O πελατοκεντρικός προσανατολισμός παραμένει στο επίκεντρο καθώς η επιχείρηση πρέπει να προωθήσει μια στρατηγική ουσιαστικής και συστηματικής συμμετοχής του πελάτη στο μάρκετινγκ της με βασικό ζητούμενο τη διατήρηση της επικοινωνίας και της ανάπτυξης της σχέσης μαζί του.

Ένα άλλο σημείο προβληματισμού είναι το γεγονός ότι πλέον η κάθε επιχείρηση βρίσκεται «εκτεθειμένη» στα σχόλια των πελατών στο διαδίκτυο. Οπόταν, το κτίσιμο και η διατήρηση ενός brand το οποίο αποπνέει εμπιστοσύνη στους υφιστάμενους πελάτες της αλλά και σε εν δυνάμει πελάτες είναι σημαντική. Η δημιουργία μακροπρόθεσμων ισχυρών σχέσεων με τους πελάτες είναι σημαντική καθώς το σύγχρονο περιβάλλον δεν αφήνει περιθώρια για επανάπαυση αφού ανταγωνιστικά προϊόντα και υπηρεσίες προσφέρονται από πολλές και διάφορες επιχειρήσεις στο ίδιο καταναλωτικό κοινό. Αυτές τις προκλήσεις καλείται το μάρκετινγκ να θέσει επί τάπητος ούτως ώστε να τοποθετήσει μια συγκεκριμένη επιχείρηση και ένα συγκεκριμένο προϊόν στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος των καταναλωτών.

Ο λιγότερος διαθέσιμος χρόνος που διαθέτουν οι καταναλωτές σε συνάρτηση με τον όγκο των πληροφοριών με τον οποίο κατακλύζονται, έχουν οδηγήσει τους marketers να ψάχνουν λύσεις για την ικανοποίηση των (καταναλωτικών) αναγκών τους. Η αύξηση της χρήσης των ηλεκτρονικών υπολογιστών και των έξυπνων συσκευών που συνδέονται στο διαδίκτυο δίνουν στον καταναλωτή την ευχέρεια της γρήγορης έρευνας, της σύγκρισης και της αγοράς από μια πληθώρα προϊόντων και υπηρεσιών. Η κατανάλωση εξατομικευμένων προιόντων και υπηρεσιών είναι το στοίχημα που πρέπει να κερδίσουν οι σύγχρονοι marketers και οι επιχειρήσεις οι οποίες τους εργοδοτούν.

Δείτε και αυτά

Υποκρισία και συμφέροντα
Αναγκαίοι ορυκτοί πόροι για την ενεργειακή μετάβαση
Γιατί το μεικτό χαλλούμι είναι τόσο δημοφιλές στο εξωτερικο;
Data Centers: Πιθανή η εγκατάσταση τους στην Κύπρο
Διακαναλική: Κρίθηκε ο ΠτΔ, γιατί δεν κρίθηκαν οι δημοσιογράφοι;
TAGGED:KPMGMarketingΨηφιοποίηση
Μοιραστείτε το άρθρο
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
Προηγούμενο Σημαντικός διορισμός για τον Γιάννη Γεωργούλα
Επόμενο ΤΕΠΑΚ και Δημοσιονομικό Συμβούλιο υπέγραψαν Πρωτόκολλο Συνεργασίας

Τελευταία Νέα

Πώς τα φάρμακα κατά της παχυσαρκίας μειώνουν τον κίνδυνο άνοιας
Επιστήμη & Τεχνολογία
Τατουάζ 2.000 ετών σε παγωμένη μούμια βρήκαν αρχαιολόγοι
Επιστήμη & Τεχνολογία
Καρκινικά φάρμακα ενδέχεται να αντιστρέφουν τη νόσο Αλτσχάιμερ
Επιστήμη & Τεχνολογία

Δείτε και αυτά

Μπορούν οι δυσάρεστες γεωπολιτικές εξελίξεις να υπονομεύσουν την αμερικανική οικονομία και το δολάριο;

03/07/2025 στις 11:35 am

“Κρυφές Ρωγμές” στην Ασφάλεια: Πόσο Επικίνδυνα Είναι τα Κτίριά μας;

27/06/2025 στις 1:57 pm

Η περίπτωση της αναδιαμόρφωσης του Παττίχειου Πάρκου

19/03/2024 στις 12:10 pm

Καταρρίπτοντας τους μύθους για το ψηφιακό ευρώ

23/09/2024 στις 9:04 am
Strategist.cy Logo

Η πύλη για τα επιχειρηματικά και οικονομικά νέα της Κύπρου, της Ελλάδας και στο εξωτερικό! Αναλύσεις, συνεντεύξεις, άρθρα γνώμης και όχι μόνο για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, τον Τουρισμό και την Καριέρα.

Πληροφορίες

  • Επικοινωνία
  • Διαφήμιση
  • Cookies Policy

Διαβάστε

  • Επιχειρήσεις
  • Οικονομικά
  • Real Estate
  • Behind The Scenes
  • Απόψεις
  • Εμπορικά Νέα
  • Καριέρα & Εργασία
StrategistStrategist
Follow US
© Strategist.cy All Rights Reserved.
  • Επικοινωνία
  • Διαφήμιση
  • Cookies Policy
Welcome Back!

Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας

Username or Email Address
Password

Lost your password?