StrategistStrategistStrategist
Font ResizerAa
  • Αρχική
  • Επιχειρήσεις
    Επιχειρήσεις
    Ενημερωθείτε για τα πάντα σχετικά με τις επιχειρήσεις στην Κύπρο με θέματα όπως τον Τουρισμό, Ακίνητα, Ενέργεια, Εμπόριο, Τεχνολογία.
    Show More
    Top News
    Τα νέα projects της Thanos Hotels σε Ελλάδα και Κύπρο
    09/04/2024 στις 11:02 am
    Υποβάλλει αύριο υποψηφιότητα για την Προεδρία του ΕΟΑΠ ο Κώστας Κωνσταντίνου
    24/04/2024 στις 1:42 pm
    Κάλεσμα στους μετόχους για ηλεκτρονική πληρωμή μερίσματος απευθύνει η Τρ. Κύπρου
    10/05/2024 στις 11:44 am
    Latest News
    Bioland Promithia: Έτοιμη να παράσχει φθηνότερο ρεύμα από τον Οκτώβριο
    12/09/2025 στις 4:45 pm
    Νέα Corporate Affairs & Communications Director της Aegean η Μαρίνα Βάλβη
    12/09/2025 στις 4:20 pm
    Παιδαγωγός Προδημοτικής: Το επάγγελμα που «χτίζει» το αύριο—σήμερα
    12/09/2025 στις 4:17 pm
    LBX Vibrant Edition – Περισσότερες επιλογές για το premium SUV της Lexus
    12/09/2025 στις 10:32 am
  • Οικονομία
    Οικονομία
    Ενημερωθείτε για τα πάντα σχετικά με την Οικονομία στην Κύπρο, στην Ελλάδα αλλά και Διεθνη.
    Show More
    Top News
    Σε 2ώρη οι χαμηλόμισθοι – μέλη της Ισότητας στο δημόσιο
    29/03/2024 στις 10:17 am
    Πτωτικά κινείται τη Δευτέρα το ΧΑΚ
    08/09/2025 στις 2:30 pm
    Άμεση η ανάγκη επίλυσης του Κυπριακού για την ευημερία της ευρύτερης περιοχής
    12/04/2024 στις 10:17 am
    Latest News
    Bioland Promithia: Έτοιμη να παράσχει φθηνότερο ρεύμα από τον Οκτώβριο
    12/09/2025 στις 4:45 pm
    Ετήσια μείωση των τιμών ενδιάμεσης ανάλυσης και επενδύσεων στην Γεωργία
    12/09/2025 στις 4:26 pm
    Νέα Corporate Affairs & Communications Director της Aegean η Μαρίνα Βάλβη
    12/09/2025 στις 4:20 pm
    Επαφές ΓΓ ΟΣΕΟΚ στις Βρυξέλλες
    12/09/2025 στις 3:23 pm
  • Podcast
    PodcastShow More
    Λ. Μιχαήλ: Ποιότητα, βιωσιμότητα και καινοτομία στην καρδιά της αναπτυξιακής στρατηγικής της Cyview Group (video)
    11/04/2025 στις 2:52 pm
    Φειδίας Παναγιώτου: Νέο Κόμμα στην Κύπρο και νέα Πολιτική Ομάδα στην Ευρώπη (video)
    17/03/2025 στις 9:31 am
    Γιώργος Γεωργίου: «Θα πτωχεύσετε τους ευρωπαϊκούς λαούς για τους εμπόρους του θανάτου» (video)
    14/03/2025 στις 10:56 am
    Φουρλάς: «Δεν έχει θέση η Τουρκία στα νέα αμυντικά σχέδια της ΕΕ» (video)
    12/03/2025 στις 11:00 am
    Στυλιάνα Χαραλάμπους: «Δεν με επηρεάζουν οι haters» (video)
    06/03/2025 στις 12:00 pm
  • Real Estate
    Real EstateShow More
    Gated communities: Μια επιλογή συνώνυμη της ασφάλειας και της ποιότητας ζωής
    10/09/2025 στις 11:09 am
    Επένδυση εκατομμυρίων με υπογραφή Cyview, αλλάζει την εικόνα των Λατσιών
    05/09/2025 στις 12:44 pm
    My Home Rewards: Το στεγαστικό που στηρίζει το νέο σας ξεκίνημα με €2000 για επίπλωση και οικιακό εξοπλισμό
    18/08/2025 στις 7:45 am
    Ask Wire: Τα 10 μεγάλα deals στα ακίνητα το 1ο εξάμηνο του 2025
    06/08/2025 στις 11:31 am
    Γιατί οι νέες γενιές επιλέγουν βιώσιμες κατοικίες
    04/08/2025 στις 1:54 pm
  • Behind The Scenes
    Behind The ScenesShow More
    Μίλησε κανείς για απομόνωση;
    06/09/2025 στις 3:31 pm
    Σημαντική Εξέλιξη: Πάνω από 44 εκατ. ευρώ επιστρέφονται σε πάνω από 4500 κουρεμένους καταθέτες!
    04/09/2025 στις 2:03 pm
    Darwin Monkey: Ο μεγαλύτερος υπερυπολογιστής που είναι εμπνευσμένος από αληθινό εγκέφαλο
    02/09/2025 στις 12:45 pm
    «Ακριβή» σχέδια ΕΕ για αποστολή στρατιωτών στην Ουκρανία, λέει η φον ντερ Λάιεν
    01/09/2025 στις 9:14 am
    Σπάνιες γαίες: Η απεξάρτηση από την Κίνα (μπορεί να) ξεκινάει από αυτή την ευρωπαϊκή πόλη
    30/08/2025 στις 10:20 am
  • Απόψεις
    ΑπόψειςShow More
    Ποια η σχέση της Ηγεσίας και της Eταιρικής Bιωσιμότητας και Yπευθυνότητας; Του Δρ. Μαρίνου Βουκή
    09/09/2025 στις 10:02 am
    Μίλησε κανείς για απομόνωση;
    06/09/2025 στις 3:31 pm
    Η Χρηματιστικοποίηση των Κατοικιών σε Κύπρο και Ελλάδα: Τι Σημαίνει για Ιδιοκτήτες και Ενοικιαστές
    04/09/2025 στις 2:26 pm
    Τραμπ: «Ίσως χρειαστεί να ξηλώσουμε τις συμφωνίες για τους δασμούς» – Τι σχολίασε για την ΕΕ
    03/09/2025 στις 10:44 pm
    Η αύξηση των ανέργων στην Γερμανία και η ανάγκη για μεταρρυθμίσεις. Του Χρ. Χριστοδούλου-Βόλου
    01/09/2025 στις 10:55 am
  • Καριέρα
    ΚαριέραShow More
    Ποια η σχέση της Ηγεσίας και της Eταιρικής Bιωσιμότητας και Yπευθυνότητας; Του Δρ. Μαρίνου Βουκή
    09/09/2025 στις 10:02 am
    Το Πανεπιστήμιο Λεμεσού γιορτάζει με 35+1 υποτροφίες!
    04/09/2025 στις 3:49 pm
    Επένδυση €39 εκατ. σε Τεχνική Σχολή Πράσινων Επαγγελμάτων στη Λάρνακα!
    01/09/2025 στις 11:05 am
    Οι συντεχνίες αποφασίζουν σε πανσυνδικαλιστική σύσκεψη σήμερα για τη στάση τους για ΑΤΑ
    01/09/2025 στις 8:33 am
    Θέσεις εργασίας στο University of Limassol (UoL)
    28/08/2025 στις 8:59 am
  • Άλλα
    • Πολιτική
    • Επιστήμη & Τεχνολογία
    • Η Καλή Είδηση της Ημέρας
    • Εμπορικά Νέα
    • Brand News
ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ: Οι προκλήσεις του μάρκετινγκ στη ψηφιακή εποχή
Share
Font ResizerAa
StrategistStrategist
Αναζήτηση
  • Αρχική
  • Επιχειρήσεις
  • Οικονομία
  • Podcast
  • Real Estate
  • Behind The Scenes
  • Απόψεις
  • Καριέρα
  • Άλλα
    • Πολιτική
    • Επιστήμη & Τεχνολογία
    • Η Καλή Είδηση της Ημέρας
    • Εμπορικά Νέα
    • Brand News
Follow US
  • Επικοινωνία
  • Διαφήμιση
  • Cookies Policy
© Strategist.cy All Rights Reserved. Designed by Red Wolf PR & Advertising
Απόψεις

Οι προκλήσεις του μάρκετινγκ στη ψηφιακή εποχή

Έλενα Μουζούρη, Senior Marketing Manager, Clients & Markets, KPMG Ltd

Δημοσιεύθηκε 19/02/2024 στις 12:45 pm
Share
SHARE

Στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον, όπως διαμορφώνεται στη μετά-Covid εποχή, οι επιχειρήσεις καλούνται να αναθεωρήσουν τη στρατηγική τους, με το μάρκετινγκ να παίρνει έναν πιο κεντρικό ρόλο τόσο όσο αφορά το brand building και το brand awareness, αλλά και με τους marketers να έχουν ευρείες αρμοδιότητες που επεκτείνονται από τη δημιουργία πρωτότυπου περιεχομένου μέχρι τη διαχείριση email campaigns.

O ψηφιακός μετασχηματισμός αλλά και η υιοθέτηση στοιχείων ή πρακτικών με σκοπό τη διαφοροποίηση από τον ανταγωνισμό αποτελούν πλέον μονόδρομο για την επιβίωση των επιχειρήσεων σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο ψηφιακό, οικονομικό, κοινωνικό, πολιτικό αλλά και πολιτισμικό περιβάλλον.

Το σύγχρονο καταναλωτικό κοινό, υπηρεσιών και προϊόντων, είναι σε ένα μεγάλο βαθμό ώριμο ψηφιακά, εξοικειωμένο με τη χρήση του διαδικτύου και των διάφορων ψηφιακών μέσων, γεγονός που μετατοπίζει την εστίαση του μάρκετινγκ κυρίως στον ψηφιακό χώρο.

Ο καταναλωτής είναι πλέον «πολυ-καναλικός». Ο συνδυασμός αλλά και ο συντονισμός των διαφορετικών μέσων και σημείων επαφής με τον πελάτη είναι απαραίτητος για την αποτελεσματική διαχείριση της εμπειρίας του αλλά και της σχέσης που θα αναπτύξει με την επιχείρηση/brand.

Ένα όμορφο και λειτουργικό φυσικό κατάστημα/επιχείρηση πρέπει να εκπροσωπείται επάξια και στον ψηφιακό χώρο ούτως ώστε να ικανοποιούνται όλες οι ανάγκες του καταναλωτή. Ως φυσικό επακόλουθο, και όπως σημειώθηκε πιο πάνω, το brand building μέσω του μάρκετινγκ γίνεται κατά βάση στον ψηφιακό χώρο.

Το brand building πλέον συνδέεται με ένα μεγαλύτερο σκοπό που στόχο έχει να θέσει τη σχέση πελάτη και επιχείρησης σε νέα ισχυρή βάση. Η ανάπτυξη νέων προϊόντων και υπηρεσιών γίνεται σύμφωνα με τις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες του πελάτη και η ταχύτητα των αλλαγών ωθεί τις επιχειρήσεις σε πειραματισμούς θέτοντας ως αναγκαία την ευελιξία και την προσαρμοστικότητα από πλευράς τους.

O πελατοκεντρικός προσανατολισμός παραμένει στο επίκεντρο καθώς η επιχείρηση πρέπει να προωθήσει μια στρατηγική ουσιαστικής και συστηματικής συμμετοχής του πελάτη στο μάρκετινγκ της με βασικό ζητούμενο τη διατήρηση της επικοινωνίας και της ανάπτυξης της σχέσης μαζί του.

Ένα άλλο σημείο προβληματισμού είναι το γεγονός ότι πλέον η κάθε επιχείρηση βρίσκεται «εκτεθειμένη» στα σχόλια των πελατών στο διαδίκτυο. Οπόταν, το κτίσιμο και η διατήρηση ενός brand το οποίο αποπνέει εμπιστοσύνη στους υφιστάμενους πελάτες της αλλά και σε εν δυνάμει πελάτες είναι σημαντική. Η δημιουργία μακροπρόθεσμων ισχυρών σχέσεων με τους πελάτες είναι σημαντική καθώς το σύγχρονο περιβάλλον δεν αφήνει περιθώρια για επανάπαυση αφού ανταγωνιστικά προϊόντα και υπηρεσίες προσφέρονται από πολλές και διάφορες επιχειρήσεις στο ίδιο καταναλωτικό κοινό. Αυτές τις προκλήσεις καλείται το μάρκετινγκ να θέσει επί τάπητος ούτως ώστε να τοποθετήσει μια συγκεκριμένη επιχείρηση και ένα συγκεκριμένο προϊόν στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος των καταναλωτών.

Ο λιγότερος διαθέσιμος χρόνος που διαθέτουν οι καταναλωτές σε συνάρτηση με τον όγκο των πληροφοριών με τον οποίο κατακλύζονται, έχουν οδηγήσει τους marketers να ψάχνουν λύσεις για την ικανοποίηση των (καταναλωτικών) αναγκών τους. Η αύξηση της χρήσης των ηλεκτρονικών υπολογιστών και των έξυπνων συσκευών που συνδέονται στο διαδίκτυο δίνουν στον καταναλωτή την ευχέρεια της γρήγορης έρευνας, της σύγκρισης και της αγοράς από μια πληθώρα προϊόντων και υπηρεσιών. Η κατανάλωση εξατομικευμένων προιόντων και υπηρεσιών είναι το στοίχημα που πρέπει να κερδίσουν οι σύγχρονοι marketers και οι επιχειρήσεις οι οποίες τους εργοδοτούν.

Δείτε και αυτά

Πώς οι αυξανόμενες τιμές του πετρελαίου από τη σύγκρουση στη Μέση Ανατολή θα μπορούσαν να απειλήσουν το μέλλον της ΕΕ
Η Αννίτα Δημητρίου «ρήγαρε» το γήπεδο: κριτική στα εσωτερικά, στήριξη σε Κυπριακό και εξωτερική πολιτική
Η μεταρρύθμιση της τοπικής αυτοδιοίκησης και ο απαιτούμενος επανασχεδιασμός των διαδικασιών αδειοδότησης
Η Ευρωπαϊκή Πράξη για τις Ψηφιακές Αγορές σε δράση: Απολογισμός του 2024 και επόμενες προκλήσεις
4 διαπιστώσεις από την εκπαίδευση 2 εκατομμυρίων ανθρώπων στην AI – Η δέσμευση της Amazon που έγινε πράξη
TAGGED:KPMGMarketingΨηφιοποίηση
Μοιραστείτε το άρθρο
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
Προηγούμενο Σημαντικός διορισμός για τον Γιάννη Γεωργούλα
Επόμενο ΤΕΠΑΚ και Δημοσιονομικό Συμβούλιο υπέγραψαν Πρωτόκολλο Συνεργασίας

Τελευταία Νέα

Bioland Promithia: Έτοιμη να παράσχει φθηνότερο ρεύμα από τον Οκτώβριο
Επιχειρήσεις Κύπρος
Ετήσια μείωση των τιμών ενδιάμεσης ανάλυσης και επενδύσεων στην Γεωργία
Κύπρος Οικονομικά
Νέα Corporate Affairs & Communications Director της Aegean η Μαρίνα Βάλβη
Κύπρος Πρόσωπα

Δείτε και αυτά

Sustainability: Θέμα επιλογής ή Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης;

06/02/2024 στις 12:19 pm

Χρόνια δοκιμασίας ή παράθυρο ευκαιρίας το 2024 για τον τουρισμό;

07/03/2024 στις 11:25 am

Σημαντικός ο ρόλος της βιταμίνης D στον Σακχαρώδη Διαβήτη Τύπου 1

07/07/2025 στις 1:44 pm

Το δίλημμα της ΕΚΤ: Τι θα διαμορφώσει τις αποφάσεις για τα επιτόκια τους επόμενους μήνες

17/07/2025 στις 1:27 pm
Strategist.cy Logo

Η πύλη για τα επιχειρηματικά και οικονομικά νέα της Κύπρου, της Ελλάδας και στο εξωτερικό! Αναλύσεις, συνεντεύξεις, άρθρα γνώμης και όχι μόνο για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, τον Τουρισμό και την Καριέρα.

Πληροφορίες

  • Επικοινωνία
  • Διαφήμιση
  • Cookies Policy

Διαβάστε

  • Επιχειρήσεις
  • Οικονομικά
  • Real Estate
  • Behind The Scenes
  • Απόψεις
  • Εμπορικά Νέα
  • Καριέρα & Εργασία
StrategistStrategist
Follow US
© Strategist.cy All Rights Reserved.
  • Επικοινωνία
  • Διαφήμιση
  • Cookies Policy
Welcome Back!

Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας

Username or Email Address
Password

Lost your password?