StrategistStrategistStrategist
Font ResizerAa
  • Αρχική
  • Επιχειρήσεις
    Επιχειρήσεις
    Ενημερωθείτε για τα πάντα σχετικά με τις επιχειρήσεις στην Κύπρο με θέματα όπως τον Τουρισμό, Ακίνητα, Ενέργεια, Εμπόριο, Τεχνολογία.
    Show More
    Top News
    Νέος CEO της MHV ο Αχιλλέας Δωροθέου
    15/02/2024 στις 9:56 am
    PrivilEDGE Club: Η Τράπεζα Κύπρου επαναπροσδιορίζει την προσωπική Ιδιωτική Τραπεζική
    04/03/2024 στις 9:46 am
    Εισαγωγή 20 νέων εταιρειών στο ΧΑΚ
    14/03/2024 στις 10:32 am
    Latest News
    Τραμπ: «Η Fed έπρεπε να έχει μειώσει τα επιτόκια τουλάχιστον στο διπλάσιο» – Ανοιχτό το ενδεχόμενο αλλαγής Πάουελ
    10/12/2025 στις 11:34 pm
    Fed: Τρίτη μείωση επιτοκίων αλλά «φρένο» για το 2026 – Τι αλλάζει στο παιχνίδι των αγορών
    10/12/2025 στις 10:52 pm
    Η Emirates αναζητά μέλη πληρώματος καμπίνας στην Κύπρο
    10/12/2025 στις 11:05 am
    Κίνα: Ανθρωποειδή ρομπότ αναλαμβάνουν τη φύλαξη των συνόρων με το Βιετνάμ (VIDEO)
    10/12/2025 στις 8:54 am
  • Οικονομία
    Οικονομία
    Ενημερωθείτε για τα πάντα σχετικά με την Οικονομία στην Κύπρο, στην Ελλάδα αλλά και Διεθνη.
    Show More
    Top News
    ΠΕΟ: Πανσυνδικαλιστική σύσκεψη τη Δευτέρα ενόψει καθοριστικών ζητημάτων για εργασιακές σχέσεις
    24/01/2025 στις 12:17 pm
    Καλοκαιρινά Pop-Up Καταστήματα στο My Mall Λεμεσού – Η απόλυτη εμπειρία αγορών επιστρέφει!
    27/06/2025 στις 1:48 pm
    Νέες προοπτικές για στενότερη επιχειρηματική συνεργασία Κύπρου-Ελλάδας
    29/01/2025 στις 2:04 pm
    Latest News
    Τραμπ: «Η Fed έπρεπε να έχει μειώσει τα επιτόκια τουλάχιστον στο διπλάσιο» – Ανοιχτό το ενδεχόμενο αλλαγής Πάουελ
    10/12/2025 στις 11:34 pm
    Fed: Τρίτη μείωση επιτοκίων αλλά «φρένο» για το 2026 – Τι αλλάζει στο παιχνίδι των αγορών
    10/12/2025 στις 10:52 pm
    Εργαζόμαστε μαζί με Κύπρο και Ελλάδα, λέει το ΥΠΕΞ Ισραήλ για το γιοτ που χάθηκε
    10/12/2025 στις 4:25 pm
    Τέλος από 1η Ιανουαρίου οι προσωπικές επιταγές για συναλλαγές με το δημόσιο
    10/12/2025 στις 4:23 pm
  • Podcast
    PodcastShow More
    Λ. Μιχαήλ: Ποιότητα, βιωσιμότητα και καινοτομία στην καρδιά της αναπτυξιακής στρατηγικής της Cyview Group (video)
    11/04/2025 στις 2:52 pm
    Φειδίας Παναγιώτου: Νέο Κόμμα στην Κύπρο και νέα Πολιτική Ομάδα στην Ευρώπη (video)
    17/03/2025 στις 9:31 am
    Γιώργος Γεωργίου: «Θα πτωχεύσετε τους ευρωπαϊκούς λαούς για τους εμπόρους του θανάτου» (video)
    14/03/2025 στις 10:56 am
    Φουρλάς: «Δεν έχει θέση η Τουρκία στα νέα αμυντικά σχέδια της ΕΕ» (video)
    12/03/2025 στις 11:00 am
    Στυλιάνα Χαραλάμπους: «Δεν με επηρεάζουν οι haters» (video)
    06/03/2025 στις 12:00 pm
  • Real Estate
    Real EstateShow More
    Επαγγελματικά και εμπορικά ακίνητα: Η Λεμεσός έχει τις ψηλές τιμές και η Λευκωσία τις περισσότερες συναλλαγές
    08/12/2025 στις 1:41 pm
    Η Prosperity Group εισέρχεται δυναμικά στην Ελλάδα με την εξαγορά του ιστορικού εργοστασίου «Τεγόπουλος» στη Νέα Φιλαδέλφεια
    05/12/2025 στις 3:27 pm
    Νέο τουριστικό αφήγημα για τη Λεμεσό: Πώς το γκολφ, το wellness και το luxury real estate διαμορφώνουν μια νέα εποχή
    04/12/2025 στις 9:16 am
    Επίσημη έναρξη λειτουργίας για το γήπεδο γκολφ 18 οπών στο Limassol Greens
    01/12/2025 στις 10:40 am
    Ask Wire: Αξίας €46,8 εκατ. οι 50 ακριβότερες πωλήσεις ακινήτων τον Σεπτέμβριο 2025
    20/11/2025 στις 2:05 pm
  • Behind The Scenes
    Behind The ScenesShow More
    Κίνα: Ανθρωποειδή ρομπότ αναλαμβάνουν τη φύλαξη των συνόρων με το Βιετνάμ (VIDEO)
    10/12/2025 στις 8:53 am
    Ανατροπή στη συμφωνία Netflix–Warner: Η Paramount μπαίνει «σφήνα» με καλύτερη πρόταση
    08/12/2025 στις 4:43 pm
    Διπλωματικός σεισμός: Το νέο δόγμα Τραμπ διχάζει Ευρώπη, ΗΠΑ και… ικανοποιεί τη Ρωσία
    07/12/2025 στις 8:41 pm
    Το σενάριο-σοκ για το 2026: AI breakdown, χρυσός στα 10.000$ και νέο κινεζικό νόμισμα
    06/12/2025 στις 11:54 am
    Netflix – Warner Bros: Η συμφωνία-τομή που αναδιαμορφώνει την παγκόσμια αγορά streaming
    06/12/2025 στις 8:30 am
  • Απόψεις
    ΑπόψειςShow More
    Το case study του χαλλουμιού – Πώς εξελίχθηκε στον «λευκό χρυσό» της Κύπρου
    10/12/2025 στις 1:21 pm
    Στο κυκλοφοριακό επιμένουμε στις ίδιες λύσεις, περιμένοντας διαφορετικό αποτέλεσμα
    10/12/2025 στις 1:11 pm
    Φορολόγηση υπερκερδών τραπεζών: Ελάχιστη πράξη κοινωνικής δικαιοσύνης
    08/12/2025 στις 3:13 pm
    Επαγγελματικά και εμπορικά ακίνητα: Η Λεμεσός έχει τις ψηλές τιμές και η Λευκωσία τις περισσότερες συναλλαγές
    08/12/2025 στις 1:41 pm
    Κριτική-καταπέλτης για την εμπλοκή της Εκκλησίας στο παράρτημα του ΕΚΠΑ
    24/11/2025 στις 2:43 pm
  • Καριέρα
    ΚαριέραShow More
    Ποια η σχέση της Ηγεσίας και της Eταιρικής Bιωσιμότητας και Yπευθυνότητας; Του Δρ. Μαρίνου Βουκή
    09/09/2025 στις 10:02 am
    Το Πανεπιστήμιο Λεμεσού γιορτάζει με 35+1 υποτροφίες!
    04/09/2025 στις 3:49 pm
    Επένδυση €39 εκατ. σε Τεχνική Σχολή Πράσινων Επαγγελμάτων στη Λάρνακα!
    01/09/2025 στις 11:05 am
    Οι συντεχνίες αποφασίζουν σε πανσυνδικαλιστική σύσκεψη σήμερα για τη στάση τους για ΑΤΑ
    01/09/2025 στις 8:33 am
    Στρατηγική επέκταση της Bcentriqe.ai στην Κύπρο – Κόμβος για λύσεις τεχνητής νοημοσύνης σε Ευρώπη, Μ. Ανατολή και Αφρική
    21/06/2025 στις 10:07 pm
  • Άλλα
    • Πολιτική
    • Επιστήμη & Τεχνολογία
    • Η Καλή Είδηση της Ημέρας
    • Εμπορικά Νέα
    • Brand News
ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ: Οι προκλήσεις του μάρκετινγκ στη ψηφιακή εποχή
Share
Font ResizerAa
StrategistStrategist
Αναζήτηση
  • Αρχική
  • Επιχειρήσεις
  • Οικονομία
  • Podcast
  • Real Estate
  • Behind The Scenes
  • Απόψεις
  • Καριέρα
  • Άλλα
    • Πολιτική
    • Επιστήμη & Τεχνολογία
    • Η Καλή Είδηση της Ημέρας
    • Εμπορικά Νέα
    • Brand News
Follow US
  • Επικοινωνία
  • Διαφήμιση
  • Cookies Policy
© Strategist.cy All Rights Reserved. Designed by Red Wolf PR & Advertising
Απόψεις

Οι προκλήσεις του μάρκετινγκ στη ψηφιακή εποχή

Έλενα Μουζούρη, Senior Marketing Manager, Clients & Markets, KPMG Ltd

Δημοσιεύθηκε 19/02/2024 στις 12:45 pm
Share
SHARE

Στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον, όπως διαμορφώνεται στη μετά-Covid εποχή, οι επιχειρήσεις καλούνται να αναθεωρήσουν τη στρατηγική τους, με το μάρκετινγκ να παίρνει έναν πιο κεντρικό ρόλο τόσο όσο αφορά το brand building και το brand awareness, αλλά και με τους marketers να έχουν ευρείες αρμοδιότητες που επεκτείνονται από τη δημιουργία πρωτότυπου περιεχομένου μέχρι τη διαχείριση email campaigns.

O ψηφιακός μετασχηματισμός αλλά και η υιοθέτηση στοιχείων ή πρακτικών με σκοπό τη διαφοροποίηση από τον ανταγωνισμό αποτελούν πλέον μονόδρομο για την επιβίωση των επιχειρήσεων σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο ψηφιακό, οικονομικό, κοινωνικό, πολιτικό αλλά και πολιτισμικό περιβάλλον.

Το σύγχρονο καταναλωτικό κοινό, υπηρεσιών και προϊόντων, είναι σε ένα μεγάλο βαθμό ώριμο ψηφιακά, εξοικειωμένο με τη χρήση του διαδικτύου και των διάφορων ψηφιακών μέσων, γεγονός που μετατοπίζει την εστίαση του μάρκετινγκ κυρίως στον ψηφιακό χώρο.

Ο καταναλωτής είναι πλέον «πολυ-καναλικός». Ο συνδυασμός αλλά και ο συντονισμός των διαφορετικών μέσων και σημείων επαφής με τον πελάτη είναι απαραίτητος για την αποτελεσματική διαχείριση της εμπειρίας του αλλά και της σχέσης που θα αναπτύξει με την επιχείρηση/brand.

Ένα όμορφο και λειτουργικό φυσικό κατάστημα/επιχείρηση πρέπει να εκπροσωπείται επάξια και στον ψηφιακό χώρο ούτως ώστε να ικανοποιούνται όλες οι ανάγκες του καταναλωτή. Ως φυσικό επακόλουθο, και όπως σημειώθηκε πιο πάνω, το brand building μέσω του μάρκετινγκ γίνεται κατά βάση στον ψηφιακό χώρο.

Το brand building πλέον συνδέεται με ένα μεγαλύτερο σκοπό που στόχο έχει να θέσει τη σχέση πελάτη και επιχείρησης σε νέα ισχυρή βάση. Η ανάπτυξη νέων προϊόντων και υπηρεσιών γίνεται σύμφωνα με τις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες του πελάτη και η ταχύτητα των αλλαγών ωθεί τις επιχειρήσεις σε πειραματισμούς θέτοντας ως αναγκαία την ευελιξία και την προσαρμοστικότητα από πλευράς τους.

O πελατοκεντρικός προσανατολισμός παραμένει στο επίκεντρο καθώς η επιχείρηση πρέπει να προωθήσει μια στρατηγική ουσιαστικής και συστηματικής συμμετοχής του πελάτη στο μάρκετινγκ της με βασικό ζητούμενο τη διατήρηση της επικοινωνίας και της ανάπτυξης της σχέσης μαζί του.

Ένα άλλο σημείο προβληματισμού είναι το γεγονός ότι πλέον η κάθε επιχείρηση βρίσκεται «εκτεθειμένη» στα σχόλια των πελατών στο διαδίκτυο. Οπόταν, το κτίσιμο και η διατήρηση ενός brand το οποίο αποπνέει εμπιστοσύνη στους υφιστάμενους πελάτες της αλλά και σε εν δυνάμει πελάτες είναι σημαντική. Η δημιουργία μακροπρόθεσμων ισχυρών σχέσεων με τους πελάτες είναι σημαντική καθώς το σύγχρονο περιβάλλον δεν αφήνει περιθώρια για επανάπαυση αφού ανταγωνιστικά προϊόντα και υπηρεσίες προσφέρονται από πολλές και διάφορες επιχειρήσεις στο ίδιο καταναλωτικό κοινό. Αυτές τις προκλήσεις καλείται το μάρκετινγκ να θέσει επί τάπητος ούτως ώστε να τοποθετήσει μια συγκεκριμένη επιχείρηση και ένα συγκεκριμένο προϊόν στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος των καταναλωτών.

Ο λιγότερος διαθέσιμος χρόνος που διαθέτουν οι καταναλωτές σε συνάρτηση με τον όγκο των πληροφοριών με τον οποίο κατακλύζονται, έχουν οδηγήσει τους marketers να ψάχνουν λύσεις για την ικανοποίηση των (καταναλωτικών) αναγκών τους. Η αύξηση της χρήσης των ηλεκτρονικών υπολογιστών και των έξυπνων συσκευών που συνδέονται στο διαδίκτυο δίνουν στον καταναλωτή την ευχέρεια της γρήγορης έρευνας, της σύγκρισης και της αγοράς από μια πληθώρα προϊόντων και υπηρεσιών. Η κατανάλωση εξατομικευμένων προιόντων και υπηρεσιών είναι το στοίχημα που πρέπει να κερδίσουν οι σύγχρονοι marketers και οι επιχειρήσεις οι οποίες τους εργοδοτούν.

Δείτε και αυτά

Ανάλυση: Οι ΗΠΑ στα πρόθυρα νέας εμπλοκής στη Μέση Ανατολή – Το δίλημμα Τραμπ και τα σενάρια για την επόμενη μέρα
Αύξηση εσόδων στον τουρισμό: Ευκαιρίες και προκλήσεις πίσω από τα ρεκόρ
Η σημασία του Συστήματος Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού (HR System) στις Επιχειρήσεις
Η Τεχνητή Νοημοσύνη στην Υγεία. Του Δημήτρη Σκουρίδη
Το ψηφιακό ευρώ: ποια τα οφέλη του για εσάς;
TAGGED:KPMGMarketingΨηφιοποίηση
Μοιραστείτε το άρθρο
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
Προηγούμενο Σημαντικός διορισμός για τον Γιάννη Γεωργούλα
Επόμενο ΤΕΠΑΚ και Δημοσιονομικό Συμβούλιο υπέγραψαν Πρωτόκολλο Συνεργασίας

Τελευταία Νέα

Τραμπ: «Η Fed έπρεπε να έχει μειώσει τα επιτόκια τουλάχιστον στο διπλάσιο» – Ανοιχτό το ενδεχόμενο αλλαγής Πάουελ
Διεθνή Οικονομικά Πολιτική Χρηματοοικονομικά
Fed: Τρίτη μείωση επιτοκίων αλλά «φρένο» για το 2026 – Τι αλλάζει στο παιχνίδι των αγορών
Διεθνή Επιχειρήσεις Οικονομικά Χρηματοοικονομικά
Εργαζόμαστε μαζί με Κύπρο και Ελλάδα, λέει το ΥΠΕΞ Ισραήλ για το γιοτ που χάθηκε
Διεθνή

Δείτε και αυτά

Όταν η ΕΕ προστατεύει τους καταναλωτές έναντι της Google

05/11/2024 στις 10:28 am

Σημαντικός ο ρόλος της Κύπρου και της CYMEPA στο METAVASEA

15/07/2025 στις 1:24 pm

Κριτική-καταπέλτης για την εμπλοκή της Εκκλησίας στο παράρτημα του ΕΚΠΑ

24/11/2025 στις 2:43 pm

«Ο Δημοκρατικός Συναγερμός σε διαρκή κίνηση προς τα εμπρός». Του Γιάννου Αφροδίση

12/11/2024 στις 10:25 am
Strategist.cy Logo

Η πύλη για τα επιχειρηματικά και οικονομικά νέα της Κύπρου, της Ελλάδας και στο εξωτερικό! Αναλύσεις, συνεντεύξεις, άρθρα γνώμης και όχι μόνο για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, τον Τουρισμό και την Καριέρα.

Πληροφορίες

  • Επικοινωνία
  • Διαφήμιση
  • Cookies Policy

Διαβάστε

  • Επιχειρήσεις
  • Οικονομικά
  • Real Estate
  • Behind The Scenes
  • Απόψεις
  • Εμπορικά Νέα
  • Καριέρα & Εργασία
StrategistStrategist
Follow US
© Strategist.cy All Rights Reserved.
  • Επικοινωνία
  • Διαφήμιση
  • Cookies Policy
Welcome Back!

Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας

Username or Email Address
Password

Lost your password?