StrategistStrategistStrategist
Font ResizerAa
  • Αρχική
  • Επιχειρήσεις
    Επιχειρήσεις
    Ενημερωθείτε για τα πάντα σχετικά με τις επιχειρήσεις στην Κύπρο με θέματα όπως τον Τουρισμό, Ακίνητα, Ενέργεια, Εμπόριο, Τεχνολογία.
    Show More
    Top News
    Πώς να Ελέγξετε και να Τακτοποιήσετε Πρόστιμα από Κάμερες Φωτοεπισήμανσης
    09/01/2025 στις 8:28 am
    Υφυπουργείο Τουρισμού: Στηρίζει τον ΟΠΑΠ Μαραθώνιο Λεμεσού
    10/03/2025 στις 8:37 am
    “Γιατροί-μαϊμού“ μέσω deepfake προωθούν ψεύτικες θεραπείες στο TikTok προειδοποιεί η ESET
    22/05/2025 στις 11:30 am
    Latest News
    Τραμπ διπλασιάζει τους δασμούς στον χάλυβα – Στο επίκεντρο η αμερικανική χαλυβουργία και η συμφωνία με Nippon Steel
    31/05/2025 στις 8:45 am
    Τραμπ απειλεί με νέες κινήσεις κατά της Κίνας – «Τέλος η καλοσύνη»
    31/05/2025 στις 8:07 am
    Έφτασε ο νέος all-day προορισμός της Λευκωσίας – Το Αγλαντζιά Venue ανοίγει τις πόρτες του
    30/05/2025 στις 2:32 pm
    Μέρισμα €1,6 εκατ. πληρώνει η Frou Frou
    30/05/2025 στις 1:18 pm
  • Οικονομία
    Οικονομία
    Ενημερωθείτε για τα πάντα σχετικά με την Οικονομία στην Κύπρο, στην Ελλάδα αλλά και Διεθνη.
    Show More
    Top News
    Ο Μπλίνκεν καταδικάζει τη Χαμάς που δεν αποδέχθηκε σύντομη κατάπαυση του πυρός
    05/11/2024 στις 11:08 am
    Εκδήλωση στην Αθήνα με θέμα τις ευκαιρίες που προσφέρει η Κύπρος στα επενδυτικά ταμεία
    24/10/2024 στις 1:17 pm
    Διέψευσε η Ουκρανία οτι ενημέρωθηκε απο πριν για τηλεφωνική επικοινωνία Πούτιν-Τραμπ
    11/11/2024 στις 9:15 am
    Latest News
    Τραμπ διπλασιάζει τους δασμούς στον χάλυβα – Στο επίκεντρο η αμερικανική χαλυβουργία και η συμφωνία με Nippon Steel
    31/05/2025 στις 8:45 am
    Τραμπ απειλεί με νέες κινήσεις κατά της Κίνας – «Τέλος η καλοσύνη»
    31/05/2025 στις 8:07 am
    Ικανοποίησε τις εταιρείες ηλεκτρισμού το άνοιγμα αγοράς
    30/05/2025 στις 4:27 pm
    Δημοκρίτειο Παν. Θράκης-Παν. Νεάπολις Πάφος: Ανακοινώνουν τη Δημιουργία νέου κοινού Προγράμματος Ιατρικής
    30/05/2025 στις 3:16 pm
  • Podcast
    PodcastShow More
    Λ. Μιχαήλ: Ποιότητα, βιωσιμότητα και καινοτομία στην καρδιά της αναπτυξιακής στρατηγικής της Cyview Group (video)
    11/04/2025 στις 2:52 pm
    Φειδίας Παναγιώτου: Νέο Κόμμα στην Κύπρο και νέα Πολιτική Ομάδα στην Ευρώπη (video)
    17/03/2025 στις 9:31 am
    Γιώργος Γεωργίου: «Θα πτωχεύσετε τους ευρωπαϊκούς λαούς για τους εμπόρους του θανάτου» (video)
    14/03/2025 στις 10:56 am
    Φουρλάς: «Δεν έχει θέση η Τουρκία στα νέα αμυντικά σχέδια της ΕΕ» (video)
    12/03/2025 στις 11:00 am
    Στυλιάνα Χαραλάμπους: «Δεν με επηρεάζουν οι haters» (video)
    06/03/2025 στις 12:00 pm
  • Real Estate
    Real EstateShow More
    Με επενδυτικές ευκαιρίες σε ακίνητα η AstroBank
    30/05/2025 στις 9:09 am
    Ask Wire: Ισορροπία Λεμεσού, Πάφου και Λευκωσίας στην αγορά ακινήτων υψηλής αξίας τον Απρίλιο 2025
    29/05/2025 στις 1:44 pm
    GoGordian: Προσφέρει μοναδικές ευκαιρίες επένδυσης στα Κάτω Πολεμίδια
    21/05/2025 στις 10:04 am
    King’s Gardens: Μια ελκυστική επενδυτική πρόταση στο κέντρο της Λευκωσίας
    21/05/2025 στις 10:03 am
    Υπό αξιολόγηση προσφορά για ακίνητο-φιλέτο της Τρ. Κύπρου στο Καϊμακλί
    17/05/2025 στις 8:37 am
  • Behind The Scenes
    Behind The ScenesShow More
    Υπερκέρδη παραγωγών ΑΠΕ: μύθοι και πραγματικότητες
    22/05/2025 στις 11:14 pm
    Νορβηγία καλεί Κύπριους κομμωτές!
    19/05/2025 στις 3:53 pm
    Το comeback του ελεγκτή με GPS για το Προεδρικό
    19/05/2025 στις 10:29 am
    Οι επικρατέστεροι επενδυτές στον ΑΠΟΕΛ σύμφωνα με το ChatGPT
    16/05/2025 στις 1:00 pm
    Πεντάγωνο: Ενέκρινε πώληση προηγμένων πυραύλων στην Τουρκία – Συμφωνία ύψους 225 εκατ. δολαρίων
    14/05/2025 στις 11:52 pm
  • Απόψεις
    ΑπόψειςShow More
    Μιχάλης Κούλλουρος: Προστατεύοντας το εθνικό μας προϊόν με διαφάνεια και υπευθυνότητα
    30/05/2025 στις 10:12 am
    Τεχνικό χρέος (Tech debt) στην εποχή του Ψηφιακού Μετασχηματισμού: Διαχείριση και Πρόληψη οι σύμμαχοι της μετάβασης
    27/05/2025 στις 3:25 pm
    Ψυχοκοινωνική στήριξη: Μια πράξη ανθρωπιάς σε έναν κόσμο που αλλάζει
    23/05/2025 στις 1:05 pm
    Mε εξαιρετικές ευκαιρίες για επενδύσεις η αγορά ακινήτων της Λευκωσίας το 2025
    21/05/2025 στις 1:44 pm
    Μικροί Αρθρωτοί Αντιδραστήρες: Η νέα εποχή της πυρηνικής ενέργειας
    15/05/2025 στις 11:45 am
  • Καριέρα
    ΚαριέραShow More
    Ο Όμιλος Εταιρειών Cyfield προσλαμβάνει
    27/05/2025 στις 4:00 pm
    Ποιες δουλειές έχουν τους πιο δυστυχισμένους εργαζόμενους;
    26/05/2025 στις 11:50 am
    Cyprus Job & Career Festival: Οι κορυφαίοι εργοδότες που σε περιμένουν στη διοργάνωση
    15/05/2025 στις 4:01 pm
    Δουλειά στο Δημόσιο; Αυτές είναι οι διαθέσιμες κυβερνητικές θέσεις – Έκανε ανάρτηση το Carierista
    17/04/2025 στις 10:56 am
    Ξεκίνα την Καριέρα σου με τα Exness Internships
    16/04/2025 στις 11:21 am
  • Άλλα
    • Πολιτική
    • Επιστήμη & Τεχνολογία
    • Η Καλή Είδηση της Ημέρας
    • Εμπορικά Νέα
    • Brand News
ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ: Οι προκλήσεις του μάρκετινγκ στη ψηφιακή εποχή
Share
Font ResizerAa
StrategistStrategist
Αναζήτηση
  • Αρχική
  • Επιχειρήσεις
  • Οικονομία
  • Podcast
  • Real Estate
  • Behind The Scenes
  • Απόψεις
  • Καριέρα
  • Άλλα
    • Πολιτική
    • Επιστήμη & Τεχνολογία
    • Η Καλή Είδηση της Ημέρας
    • Εμπορικά Νέα
    • Brand News
Follow US
  • Επικοινωνία
  • Διαφήμιση
  • Cookies Policy
© Strategist.cy All Rights Reserved. Designed by Red Wolf PR & Advertising
Απόψεις

Οι προκλήσεις του μάρκετινγκ στη ψηφιακή εποχή

Έλενα Μουζούρη, Senior Marketing Manager, Clients & Markets, KPMG Ltd

Δημοσιεύθηκε 19/02/2024 στις 12:45 pm
Share
SHARE

Στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον, όπως διαμορφώνεται στη μετά-Covid εποχή, οι επιχειρήσεις καλούνται να αναθεωρήσουν τη στρατηγική τους, με το μάρκετινγκ να παίρνει έναν πιο κεντρικό ρόλο τόσο όσο αφορά το brand building και το brand awareness, αλλά και με τους marketers να έχουν ευρείες αρμοδιότητες που επεκτείνονται από τη δημιουργία πρωτότυπου περιεχομένου μέχρι τη διαχείριση email campaigns.

O ψηφιακός μετασχηματισμός αλλά και η υιοθέτηση στοιχείων ή πρακτικών με σκοπό τη διαφοροποίηση από τον ανταγωνισμό αποτελούν πλέον μονόδρομο για την επιβίωση των επιχειρήσεων σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο ψηφιακό, οικονομικό, κοινωνικό, πολιτικό αλλά και πολιτισμικό περιβάλλον.

Το σύγχρονο καταναλωτικό κοινό, υπηρεσιών και προϊόντων, είναι σε ένα μεγάλο βαθμό ώριμο ψηφιακά, εξοικειωμένο με τη χρήση του διαδικτύου και των διάφορων ψηφιακών μέσων, γεγονός που μετατοπίζει την εστίαση του μάρκετινγκ κυρίως στον ψηφιακό χώρο.

Ο καταναλωτής είναι πλέον «πολυ-καναλικός». Ο συνδυασμός αλλά και ο συντονισμός των διαφορετικών μέσων και σημείων επαφής με τον πελάτη είναι απαραίτητος για την αποτελεσματική διαχείριση της εμπειρίας του αλλά και της σχέσης που θα αναπτύξει με την επιχείρηση/brand.

Ένα όμορφο και λειτουργικό φυσικό κατάστημα/επιχείρηση πρέπει να εκπροσωπείται επάξια και στον ψηφιακό χώρο ούτως ώστε να ικανοποιούνται όλες οι ανάγκες του καταναλωτή. Ως φυσικό επακόλουθο, και όπως σημειώθηκε πιο πάνω, το brand building μέσω του μάρκετινγκ γίνεται κατά βάση στον ψηφιακό χώρο.

Το brand building πλέον συνδέεται με ένα μεγαλύτερο σκοπό που στόχο έχει να θέσει τη σχέση πελάτη και επιχείρησης σε νέα ισχυρή βάση. Η ανάπτυξη νέων προϊόντων και υπηρεσιών γίνεται σύμφωνα με τις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες του πελάτη και η ταχύτητα των αλλαγών ωθεί τις επιχειρήσεις σε πειραματισμούς θέτοντας ως αναγκαία την ευελιξία και την προσαρμοστικότητα από πλευράς τους.

O πελατοκεντρικός προσανατολισμός παραμένει στο επίκεντρο καθώς η επιχείρηση πρέπει να προωθήσει μια στρατηγική ουσιαστικής και συστηματικής συμμετοχής του πελάτη στο μάρκετινγκ της με βασικό ζητούμενο τη διατήρηση της επικοινωνίας και της ανάπτυξης της σχέσης μαζί του.

Ένα άλλο σημείο προβληματισμού είναι το γεγονός ότι πλέον η κάθε επιχείρηση βρίσκεται «εκτεθειμένη» στα σχόλια των πελατών στο διαδίκτυο. Οπόταν, το κτίσιμο και η διατήρηση ενός brand το οποίο αποπνέει εμπιστοσύνη στους υφιστάμενους πελάτες της αλλά και σε εν δυνάμει πελάτες είναι σημαντική. Η δημιουργία μακροπρόθεσμων ισχυρών σχέσεων με τους πελάτες είναι σημαντική καθώς το σύγχρονο περιβάλλον δεν αφήνει περιθώρια για επανάπαυση αφού ανταγωνιστικά προϊόντα και υπηρεσίες προσφέρονται από πολλές και διάφορες επιχειρήσεις στο ίδιο καταναλωτικό κοινό. Αυτές τις προκλήσεις καλείται το μάρκετινγκ να θέσει επί τάπητος ούτως ώστε να τοποθετήσει μια συγκεκριμένη επιχείρηση και ένα συγκεκριμένο προϊόν στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος των καταναλωτών.

Ο λιγότερος διαθέσιμος χρόνος που διαθέτουν οι καταναλωτές σε συνάρτηση με τον όγκο των πληροφοριών με τον οποίο κατακλύζονται, έχουν οδηγήσει τους marketers να ψάχνουν λύσεις για την ικανοποίηση των (καταναλωτικών) αναγκών τους. Η αύξηση της χρήσης των ηλεκτρονικών υπολογιστών και των έξυπνων συσκευών που συνδέονται στο διαδίκτυο δίνουν στον καταναλωτή την ευχέρεια της γρήγορης έρευνας, της σύγκρισης και της αγοράς από μια πληθώρα προϊόντων και υπηρεσιών. Η κατανάλωση εξατομικευμένων προιόντων και υπηρεσιών είναι το στοίχημα που πρέπει να κερδίσουν οι σύγχρονοι marketers και οι επιχειρήσεις οι οποίες τους εργοδοτούν.

Δείτε και αυτά

Κριτική ανάλυση του οικονομικού πλάνου του Ντόναλντ Τράμπ
Υψηλές αμοιβές ποδοσφαιριστών: Δικαιολογημένες ή υπερβολικές;
Το στοίχημα για αύξηση ποσοστών στον ΔΗΣΥ
Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις – Προκλήσεις-Προβλήματα
Η Αννίτα Δημητρίου «ρήγαρε» το γήπεδο: κριτική στα εσωτερικά, στήριξη σε Κυπριακό και εξωτερική πολιτική
TAGGED:KPMGMarketingΨηφιοποίηση
Μοιραστείτε το άρθρο
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
Προηγούμενο Σημαντικός διορισμός για τον Γιάννη Γεωργούλα
Επόμενο ΤΕΠΑΚ και Δημοσιονομικό Συμβούλιο υπέγραψαν Πρωτόκολλο Συνεργασίας

Τελευταία Νέα

Τραμπ διπλασιάζει τους δασμούς στον χάλυβα – Στο επίκεντρο η αμερικανική χαλυβουργία και η συμφωνία με Nippon Steel
Διεθνή Εμπόριο Επικαιρότητα Πολιτική
Τραμπ απειλεί με νέες κινήσεις κατά της Κίνας – «Τέλος η καλοσύνη»
Διεθνή Εμπόριο Επικαιρότητα Πολιτική
Ικανοποίησε τις εταιρείες ηλεκτρισμού το άνοιγμα αγοράς
Κύπρος Οικονομικά

Δείτε και αυτά

CFA: Οικονομική ανθεκτικότητα στην εποχή των κοινωνικών δικτύων και της τεχνητής νοημοσύνης

21/03/2025 στις 10:41 am

Καταλυτικός ο ρόλος των εκτιμήσεων ακινήτου για τη λήψη σωστών αποφάσεων

20/12/2024 στις 3:39 pm

H προοπτική του γεωλογικού υδρογόνου για την ενεργειακή μετάβαση

31/01/2025 στις 9:49 am

Η Τριπλή Πρόκληση του Λιβάνου: Οικονομική Αναταραχή, Πολιτική Αστάθεια και Διασυνοριακή Μετανάστευση

08/04/2024 στις 3:39 pm
Strategist.cy Logo

Η πύλη για τα επιχειρηματικά και οικονομικά νέα της Κύπρου, της Ελλάδας και στο εξωτερικό! Αναλύσεις, συνεντεύξεις, άρθρα γνώμης και όχι μόνο για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, τον Τουρισμό και την Καριέρα.

Πληροφορίες

  • Επικοινωνία
  • Διαφήμιση
  • Cookies Policy

Διαβάστε

  • Επιχειρήσεις
  • Οικονομικά
  • Real Estate
  • Behind The Scenes
  • Απόψεις
  • Εμπορικά Νέα
  • Καριέρα & Εργασία
StrategistStrategist
Follow US
© Strategist.cy All Rights Reserved.
  • Επικοινωνία
  • Διαφήμιση
  • Cookies Policy
Welcome Back!

Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας

Username or Email Address
Password

Lost your password?