StrategistStrategistStrategist
Font ResizerAa
  • Αρχική
  • Επιχειρήσεις
    Επιχειρήσεις
    Ενημερωθείτε για τα πάντα σχετικά με τις επιχειρήσεις στην Κύπρο με θέματα όπως τον Τουρισμό, Ακίνητα, Ενέργεια, Εμπόριο, Τεχνολογία.
    Show More
    Top News
    Αύξηση εσόδων, κερδών και συμφωνιών το 2024 προβλέπουν οι CEOs
    26/02/2024 στις 9:21 am
    Eurobank Κύπρου: Πιο ισχυρή από ποτέ με καθαρά κέρδη €199,4 εκατ. το 2023
    08/03/2024 στις 9:42 am
    Νέος Managing Director για το Foody στην Κύπρο
    21/03/2024 στις 10:03 am
    Latest News
    Νίκη Τραμπ και ανάσα για τη Silicon Valley – Η ΕΕ κάνει πίσω στον ψηφιακό φόρο
    11/07/2025 στις 10:37 pm
    Η Επιστροφή ενός Θρύλου: Το Pendeli Resort Ξανανοίγει τις Πόρτες του στις Πλάτρες
    11/07/2025 στις 1:32 pm
    OLAF: «Καθαρός» ο ιδιοκτήτης ιχθυοτροφείου στην Τριμίκλινη – Δικαίωση μετά τις καταγγελίες Οδυσσέα
    11/07/2025 στις 10:05 am
    Η TalosCo Business Solutions Ltd στο πρώτο Cloud Tech Expo Cyprus 2025
    11/07/2025 στις 10:01 am
  • Οικονομία
    Οικονομία
    Ενημερωθείτε για τα πάντα σχετικά με την Οικονομία στην Κύπρο, στην Ελλάδα αλλά και Διεθνη.
    Show More
    Top News
    Ετήσια αύξηση 5,7% στον κύκλο εργασιών του ευρύτερου εμπορικού τομέα το 2023
    09/07/2025 στις 4:28 pm
    «Η ηλεκτρονική απογραφή θα αναβαθμίσει τον έλεγχο της αγοράς εργασίας»
    22/03/2024 στις 11:14 am
    Τοποθέτηση κλιματιστικών σε σχολεία από την εταιρεία Cyfield
    08/07/2024 στις 3:16 pm
    Latest News
    Νίκη Τραμπ και ανάσα για τη Silicon Valley – Η ΕΕ κάνει πίσω στον ψηφιακό φόρο
    11/07/2025 στις 10:37 pm
    Calvin Klein: Ντύνει την Beyoncé στο show της ‘Cowboy Carter’ στο Landover
    11/07/2025 στις 4:46 pm
    Μείωση το α΄τρίμηνο αδειών οικοδομής, αύξηση αξίας, εμβαδού, οικιστικών μονάδων
    11/07/2025 στις 4:26 pm
    Αυξήθηκε το α΄εξάμηνο ο μέσος όρος της απασχόλησης στην Κυβέρνηση
    11/07/2025 στις 4:20 pm
  • Podcast
    PodcastShow More
    Λ. Μιχαήλ: Ποιότητα, βιωσιμότητα και καινοτομία στην καρδιά της αναπτυξιακής στρατηγικής της Cyview Group (video)
    11/04/2025 στις 2:52 pm
    Φειδίας Παναγιώτου: Νέο Κόμμα στην Κύπρο και νέα Πολιτική Ομάδα στην Ευρώπη (video)
    17/03/2025 στις 9:31 am
    Γιώργος Γεωργίου: «Θα πτωχεύσετε τους ευρωπαϊκούς λαούς για τους εμπόρους του θανάτου» (video)
    14/03/2025 στις 10:56 am
    Φουρλάς: «Δεν έχει θέση η Τουρκία στα νέα αμυντικά σχέδια της ΕΕ» (video)
    12/03/2025 στις 11:00 am
    Στυλιάνα Χαραλάμπους: «Δεν με επηρεάζουν οι haters» (video)
    06/03/2025 στις 12:00 pm
  • Real Estate
    Real EstateShow More
    Μια πολυώροφη ανάπτυξη που ανεβάζει την απόδοσή σου
    11/07/2025 στις 12:31 am
    Ask Wire: Δυναμική επιστροφή για την αγορά ακινήτων υψηλής αξίας τον Μάιο 2025
    03/07/2025 στις 1:40 pm
    3η καλοκαιρινή συλλογή: 26 διαμερίσματα και επαύλεις με θέα τη θάλασσα από την Altamira Real Estate
    03/07/2025 στις 1:35 pm
    Προς πώληση Καταστήματα σε όλη την Κύπρο από την Gordian
    02/07/2025 στις 10:25 am
    Palm Beach Resort: Μια νέα εποχή παραθαλάσσιας ζωής με επενδυτικό χαρακτήρα
    01/07/2025 στις 5:07 pm
  • Behind The Scenes
    Behind The ScenesShow More
    ΗΠΑ – Δασμοί: Η 9η Ιουλίου πλησιάζει και οι αγορές κρατούν την ανάσα τους
    02/07/2025 στις 4:18 pm
    ΣΕΜΗΟ: Εκφράζει απογοήτευση για το νέο σχέδιο χορηγιών για ηλεκτροκίνηση
    01/07/2025 στις 4:52 pm
    Σε διαθεσιμότητα τρεις δεσμοφύλακες για το κύκλωμα της 37χρονης επιχειρηματία – Σκιά διαφθοράς πάνω από το σωφρονιστικό σύστημα
    30/06/2025 στις 12:30 pm
    Τραμπ: «Βρέθηκε αγοραστής για το TikTok» – Ξανά στο προσκήνιο ο τεχνολογικός εθνικισμός των ΗΠΑ
    29/06/2025 στις 9:19 pm
    Συναγερμός για εσωτερική ασφάλεια: Σύλληψη δύο Σουδανών που αναζητούσαν αλεξίσφαιρα γιλέκα στην Κύπρο
    25/06/2025 στις 2:25 pm
  • Απόψεις
    ΑπόψειςShow More
    Η Πάφος διαθέτει την προοπτική να ανεβάσει το επίπεδο του τουρισμού της, λέει ο Θ. Μιχαηλίδης
    11/07/2025 στις 12:20 pm
    Επιχειρήσεις και AI: Πώς διατηρούμε το ανθρώπινο στοιχείο στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης
    10/07/2025 στις 4:27 pm
    ΙδΕΚ: Νέα προγράμματα και καίριες δράσεις για ενίσχυση της Ε&Κ
    10/07/2025 στις 3:02 pm
    Σημαντικός ο ρόλος της βιταμίνης D στον Σακχαρώδη Διαβήτη Τύπου 1
    07/07/2025 στις 1:44 pm
    Η ανάγκη για εξωστρέφεια και συμμετοχή στις διεθνείς εκθέσεις
    07/07/2025 στις 11:46 am
  • Καριέρα
    ΚαριέραShow More
    Το Heritage Private School and Institute προσλαμβάνει
    24/06/2025 στις 8:30 pm
    📣 Lidl UP: Learn & Work | Σπούδασε με μισθό, αποφοίτησε με καριέρα
    24/06/2025 στις 3:29 pm
    Η ναυτιλιακή MSC προσλαμβάνει
    21/06/2025 στις 11:29 pm
    Στρατηγική επέκταση της Bcentriqe.ai στην Κύπρο – Κόμβος για λύσεις τεχνητής νοημοσύνης σε Ευρώπη, Μ. Ανατολή και Αφρική
    21/06/2025 στις 10:07 pm
    H Kanika Hotels & Resorts προσλαμβάνει
    15/06/2025 στις 8:59 am
  • Άλλα
    • Πολιτική
    • Επιστήμη & Τεχνολογία
    • Η Καλή Είδηση της Ημέρας
    • Εμπορικά Νέα
    • Brand News
ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ: Οι προκλήσεις του μάρκετινγκ στη ψηφιακή εποχή
Share
Font ResizerAa
StrategistStrategist
Αναζήτηση
  • Αρχική
  • Επιχειρήσεις
  • Οικονομία
  • Podcast
  • Real Estate
  • Behind The Scenes
  • Απόψεις
  • Καριέρα
  • Άλλα
    • Πολιτική
    • Επιστήμη & Τεχνολογία
    • Η Καλή Είδηση της Ημέρας
    • Εμπορικά Νέα
    • Brand News
Follow US
  • Επικοινωνία
  • Διαφήμιση
  • Cookies Policy
© Strategist.cy All Rights Reserved. Designed by Red Wolf PR & Advertising
Απόψεις

Οι προκλήσεις του μάρκετινγκ στη ψηφιακή εποχή

Έλενα Μουζούρη, Senior Marketing Manager, Clients & Markets, KPMG Ltd

Δημοσιεύθηκε 19/02/2024 στις 12:45 pm
Share
SHARE

Στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον, όπως διαμορφώνεται στη μετά-Covid εποχή, οι επιχειρήσεις καλούνται να αναθεωρήσουν τη στρατηγική τους, με το μάρκετινγκ να παίρνει έναν πιο κεντρικό ρόλο τόσο όσο αφορά το brand building και το brand awareness, αλλά και με τους marketers να έχουν ευρείες αρμοδιότητες που επεκτείνονται από τη δημιουργία πρωτότυπου περιεχομένου μέχρι τη διαχείριση email campaigns.

O ψηφιακός μετασχηματισμός αλλά και η υιοθέτηση στοιχείων ή πρακτικών με σκοπό τη διαφοροποίηση από τον ανταγωνισμό αποτελούν πλέον μονόδρομο για την επιβίωση των επιχειρήσεων σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο ψηφιακό, οικονομικό, κοινωνικό, πολιτικό αλλά και πολιτισμικό περιβάλλον.

Το σύγχρονο καταναλωτικό κοινό, υπηρεσιών και προϊόντων, είναι σε ένα μεγάλο βαθμό ώριμο ψηφιακά, εξοικειωμένο με τη χρήση του διαδικτύου και των διάφορων ψηφιακών μέσων, γεγονός που μετατοπίζει την εστίαση του μάρκετινγκ κυρίως στον ψηφιακό χώρο.

Ο καταναλωτής είναι πλέον «πολυ-καναλικός». Ο συνδυασμός αλλά και ο συντονισμός των διαφορετικών μέσων και σημείων επαφής με τον πελάτη είναι απαραίτητος για την αποτελεσματική διαχείριση της εμπειρίας του αλλά και της σχέσης που θα αναπτύξει με την επιχείρηση/brand.

Ένα όμορφο και λειτουργικό φυσικό κατάστημα/επιχείρηση πρέπει να εκπροσωπείται επάξια και στον ψηφιακό χώρο ούτως ώστε να ικανοποιούνται όλες οι ανάγκες του καταναλωτή. Ως φυσικό επακόλουθο, και όπως σημειώθηκε πιο πάνω, το brand building μέσω του μάρκετινγκ γίνεται κατά βάση στον ψηφιακό χώρο.

Το brand building πλέον συνδέεται με ένα μεγαλύτερο σκοπό που στόχο έχει να θέσει τη σχέση πελάτη και επιχείρησης σε νέα ισχυρή βάση. Η ανάπτυξη νέων προϊόντων και υπηρεσιών γίνεται σύμφωνα με τις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες του πελάτη και η ταχύτητα των αλλαγών ωθεί τις επιχειρήσεις σε πειραματισμούς θέτοντας ως αναγκαία την ευελιξία και την προσαρμοστικότητα από πλευράς τους.

O πελατοκεντρικός προσανατολισμός παραμένει στο επίκεντρο καθώς η επιχείρηση πρέπει να προωθήσει μια στρατηγική ουσιαστικής και συστηματικής συμμετοχής του πελάτη στο μάρκετινγκ της με βασικό ζητούμενο τη διατήρηση της επικοινωνίας και της ανάπτυξης της σχέσης μαζί του.

Ένα άλλο σημείο προβληματισμού είναι το γεγονός ότι πλέον η κάθε επιχείρηση βρίσκεται «εκτεθειμένη» στα σχόλια των πελατών στο διαδίκτυο. Οπόταν, το κτίσιμο και η διατήρηση ενός brand το οποίο αποπνέει εμπιστοσύνη στους υφιστάμενους πελάτες της αλλά και σε εν δυνάμει πελάτες είναι σημαντική. Η δημιουργία μακροπρόθεσμων ισχυρών σχέσεων με τους πελάτες είναι σημαντική καθώς το σύγχρονο περιβάλλον δεν αφήνει περιθώρια για επανάπαυση αφού ανταγωνιστικά προϊόντα και υπηρεσίες προσφέρονται από πολλές και διάφορες επιχειρήσεις στο ίδιο καταναλωτικό κοινό. Αυτές τις προκλήσεις καλείται το μάρκετινγκ να θέσει επί τάπητος ούτως ώστε να τοποθετήσει μια συγκεκριμένη επιχείρηση και ένα συγκεκριμένο προϊόν στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος των καταναλωτών.

Ο λιγότερος διαθέσιμος χρόνος που διαθέτουν οι καταναλωτές σε συνάρτηση με τον όγκο των πληροφοριών με τον οποίο κατακλύζονται, έχουν οδηγήσει τους marketers να ψάχνουν λύσεις για την ικανοποίηση των (καταναλωτικών) αναγκών τους. Η αύξηση της χρήσης των ηλεκτρονικών υπολογιστών και των έξυπνων συσκευών που συνδέονται στο διαδίκτυο δίνουν στον καταναλωτή την ευχέρεια της γρήγορης έρευνας, της σύγκρισης και της αγοράς από μια πληθώρα προϊόντων και υπηρεσιών. Η κατανάλωση εξατομικευμένων προιόντων και υπηρεσιών είναι το στοίχημα που πρέπει να κερδίσουν οι σύγχρονοι marketers και οι επιχειρήσεις οι οποίες τους εργοδοτούν.

Δείτε και αυτά

Σημαντικό η Κυβέρνηση να αναγνωρίσει ότι ο τουρισμός δεν σταματά τον Νοέμβριο
Μπορούν οι δυσάρεστες γεωπολιτικές εξελίξεις να υπονομεύσουν την αμερικανική οικονομία και το δολάριο;
Σημαντικός ο ρόλος της βιταμίνης D στον Σακχαρώδη Διαβήτη Τύπου 1
Κύπρος και Big Tech: Έρχεται επενδυτικός χάρτης ή μόνο selfies;
“Κρυφές Ρωγμές” στην Ασφάλεια: Πόσο Επικίνδυνα Είναι τα Κτίριά μας;
TAGGED:KPMGMarketingΨηφιοποίηση
Μοιραστείτε το άρθρο
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
Προηγούμενο Σημαντικός διορισμός για τον Γιάννη Γεωργούλα
Επόμενο ΤΕΠΑΚ και Δημοσιονομικό Συμβούλιο υπέγραψαν Πρωτόκολλο Συνεργασίας

Τελευταία Νέα

Νίκη Τραμπ και ανάσα για τη Silicon Valley – Η ΕΕ κάνει πίσω στον ψηφιακό φόρο
Διεθνή Εμπόριο Επικαιρότητα Επιχειρήσεις Πολιτική Χρηματοοικονομικά
Calvin Klein: Ντύνει την Beyoncé στο show της ‘Cowboy Carter’ στο Landover
Διεθνή
Μείωση το α΄τρίμηνο αδειών οικοδομής, αύξηση αξίας, εμβαδού, οικιστικών μονάδων
Κύπρος Οικονομικά

Δείτε και αυτά

H τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει ριζικά το μέλλον του λιανικού εμπορίου. Του Ανδρέα Δημητρίου

18/04/2024 στις 10:46 am

Δώδεκα Χρόνια Στρατηγικής Προόδου για το Οικοσύστημα Επενδυτικών Ταμείων της Κύπρου

18/06/2025 στις 11:55 am

Το σημαντικό έργο της Cyta για ψηφιακή αναβάθμιση

21/03/2024 στις 2:52 pm

Αναγκαίοι ορυκτοί πόροι για την ενεργειακή μετάβαση

27/03/2024 στις 9:55 am
Strategist.cy Logo

Η πύλη για τα επιχειρηματικά και οικονομικά νέα της Κύπρου, της Ελλάδας και στο εξωτερικό! Αναλύσεις, συνεντεύξεις, άρθρα γνώμης και όχι μόνο για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, τον Τουρισμό και την Καριέρα.

Πληροφορίες

  • Επικοινωνία
  • Διαφήμιση
  • Cookies Policy

Διαβάστε

  • Επιχειρήσεις
  • Οικονομικά
  • Real Estate
  • Behind The Scenes
  • Απόψεις
  • Εμπορικά Νέα
  • Καριέρα & Εργασία
StrategistStrategist
Follow US
© Strategist.cy All Rights Reserved.
  • Επικοινωνία
  • Διαφήμιση
  • Cookies Policy
Welcome Back!

Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας

Username or Email Address
Password

Lost your password?