StrategistStrategistStrategist
Font ResizerAa
  • Αρχική
  • Επιχειρήσεις
    Επιχειρήσεις
    Ενημερωθείτε για τα πάντα σχετικά με τις επιχειρήσεις στην Κύπρο με θέματα όπως τον Τουρισμό, Ακίνητα, Ενέργεια, Εμπόριο, Τεχνολογία.
    Show More
    Top News
    Με Επιτυχία Ολοκληρώθηκε το Ευρωπαϊκό Συνέδριο της Baker Tilly στην Αθήνα
    12/05/2025 στις 2:30 pm
    Κατά 47% μειώθηκαν το α΄τρίμηνο τα καθαρά κέρδη της PDD Holdings, ιδιοκτήτη της Temu
    28/05/2025 στις 1:56 pm
    Ο καταλυτικός ρόλος της βιομηχανίας κρουαζιέρας στην οικονομική ανάπτυξη
    18/06/2025 στις 2:42 pm
    Latest News
    Ξεκίνησαν οι online κρατήσεις για τη νέα γενιά του Toyota RAV4 στην Κύπρο
    20/11/2025 στις 3:28 pm
    Νέα έρευνα από τη Mastercard: Οι Ευρωπαίοι σε αγώνα δρόμου για να προλάβουν όσα θέλουν να ζήσουν πριν τελειώσει το 2025
    20/11/2025 στις 3:23 pm
    Η BYD παρουσιάζει το ATTO 2 Comfort, ένα ηλεκτρικό compact SUV μεγάλων αποστάσεων με αυτονομία έως 430km
    20/11/2025 στις 3:17 pm
    Χειμερινό μενού στα wagamama: Come Hungry – Leave happy
    20/11/2025 στις 2:00 pm
  • Οικονομία
    Οικονομία
    Ενημερωθείτε για τα πάντα σχετικά με την Οικονομία στην Κύπρο, στην Ελλάδα αλλά και Διεθνη.
    Show More
    Top News
    Έργα στη Πόλης Χρυσοχούς πέραν των €35 εκατ, θα υλοποιήσει η Αρχή Λιμένων Κύπρου, ανακοίνωσε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας
    08/12/2024 στις 5:37 pm
    Υπερδιπλασιάστηκαν στα $32,3 δισ. οι ζημιές της Κίνας από φυσικές καταστροφές το γ΄ τρίμηνο
    22/10/2024 στις 1:18 pm
    Ανάγκη ενεργού ρόλου ΕΕ στη Συρία, τόνισε ο ΠτΔ στον νέο Πρόεδρο του ΕΣ
    13/12/2024 στις 2:03 pm
    Latest News
    ΠΟΥ: Πάνω από 10.000 παιδιά εμβολιάστηκαν σε οκτώ ημέρες για διάφορες ασθένειες στη Γάζα
    20/11/2025 στις 4:28 pm
    Το Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος τίμησε τους αποφοίτους του στην 17η Ετήσια Τελετή Αποφοίτησης
    20/11/2025 στις 4:07 pm
    Η σημασία της εξέτασης PSA για την ανδρική υγεία
    20/11/2025 στις 3:38 pm
    Ξεκίνησαν οι online κρατήσεις για τη νέα γενιά του Toyota RAV4 στην Κύπρο
    20/11/2025 στις 3:28 pm
  • Podcast
    PodcastShow More
    Λ. Μιχαήλ: Ποιότητα, βιωσιμότητα και καινοτομία στην καρδιά της αναπτυξιακής στρατηγικής της Cyview Group (video)
    11/04/2025 στις 2:52 pm
    Φειδίας Παναγιώτου: Νέο Κόμμα στην Κύπρο και νέα Πολιτική Ομάδα στην Ευρώπη (video)
    17/03/2025 στις 9:31 am
    Γιώργος Γεωργίου: «Θα πτωχεύσετε τους ευρωπαϊκούς λαούς για τους εμπόρους του θανάτου» (video)
    14/03/2025 στις 10:56 am
    Φουρλάς: «Δεν έχει θέση η Τουρκία στα νέα αμυντικά σχέδια της ΕΕ» (video)
    12/03/2025 στις 11:00 am
    Στυλιάνα Χαραλάμπους: «Δεν με επηρεάζουν οι haters» (video)
    06/03/2025 στις 12:00 pm
  • Real Estate
    Real EstateShow More
    Ask Wire: Αξίας €46,8 εκατ. οι 50 ακριβότερες πωλήσεις ακινήτων τον Σεπτέμβριο 2025
    20/11/2025 στις 2:05 pm
    Μοναδικές ευκαιρίες εμπορικών οικοπέδων στην Λευκωσία από την Gordian
    17/11/2025 στις 11:06 am
    Μικτές αναπτύξεις: Η νέα τάση στο real estate
    10/11/2025 στις 9:22 am
    Η Pafilia ξεχωρίζει διεθνώς με διπλή διάκριση στα International Property Awards 2025–2026
    03/11/2025 στις 1:55 pm
    Ενίσχυση διαφάνειας με το νέο πλαίσιο ελέγχου των ΑΞΕ – Ο Συνδ. Ακινήτων χαιρετίζει την απόφαση
    31/10/2025 στις 1:26 pm
  • Behind The Scenes
    Behind The ScenesShow More
    Απεργία στη μέση εκπαίδευση: Τι πρέπει να γνωρίζουν σήμερα γονείς και μαθητές
    19/11/2025 στις 8:09 am
    Κλείνει μετά από 12 χρόνια γνωστή επιχείρηση φρούτων και λαχανικών
    18/11/2025 στις 4:51 pm
    18 Νοεμβρίου 2025: Ευρωπαϊκή Ημέρα για την Προστασία των Παιδιών Ενάντια στη Σεξουαλική Εκμετάλλευση και Κακοποίηση
    18/11/2025 στις 1:01 pm
    Όταν ακόμη και το BBC «ράβει» την αλήθεια…
    12/11/2025 στις 10:03 am
    Ανδρέας Αποστόλου: Πρώτος στη Λάρνακα – Οι πολίτες του δίνουν καθαρή εντολή για επανεκλογή
    10/11/2025 στις 7:45 am
  • Απόψεις
    ΑπόψειςShow More
    Η σημασία της εξέτασης PSA για την ανδρική υγεία
    20/11/2025 στις 3:38 pm
    Ο νέος επαγγελματίας: Πώς εναρμονίζεται το πράσινο, το ψηφιακό και το ανθρώπινο
    17/11/2025 στις 12:33 pm
    Όταν ακόμη και το BBC «ράβει» την αλήθεια…
    12/11/2025 στις 10:03 am
    Μαρία Οδυσσέως: Από το χαρτί στην οθόνη – Πώς η ΚΕΑΝΙΤΑ έγινε το πρώτο avatar brand στην Κύπρο
    03/11/2025 στις 10:48 am
    Ο ρυθμός της αλλαγής μας καλεί να εξελιχθούμε
    23/10/2025 στις 2:45 pm
  • Καριέρα
    ΚαριέραShow More
    Ποια η σχέση της Ηγεσίας και της Eταιρικής Bιωσιμότητας και Yπευθυνότητας; Του Δρ. Μαρίνου Βουκή
    09/09/2025 στις 10:02 am
    Το Πανεπιστήμιο Λεμεσού γιορτάζει με 35+1 υποτροφίες!
    04/09/2025 στις 3:49 pm
    Επένδυση €39 εκατ. σε Τεχνική Σχολή Πράσινων Επαγγελμάτων στη Λάρνακα!
    01/09/2025 στις 11:05 am
    Οι συντεχνίες αποφασίζουν σε πανσυνδικαλιστική σύσκεψη σήμερα για τη στάση τους για ΑΤΑ
    01/09/2025 στις 8:33 am
    Θέσεις εργασίας στο University of Limassol (UoL)
    28/08/2025 στις 8:59 am
  • Άλλα
    • Πολιτική
    • Επιστήμη & Τεχνολογία
    • Η Καλή Είδηση της Ημέρας
    • Εμπορικά Νέα
    • Brand News
ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ: Οι προκλήσεις του μάρκετινγκ στη ψηφιακή εποχή
Share
Font ResizerAa
StrategistStrategist
Αναζήτηση
  • Αρχική
  • Επιχειρήσεις
  • Οικονομία
  • Podcast
  • Real Estate
  • Behind The Scenes
  • Απόψεις
  • Καριέρα
  • Άλλα
    • Πολιτική
    • Επιστήμη & Τεχνολογία
    • Η Καλή Είδηση της Ημέρας
    • Εμπορικά Νέα
    • Brand News
Follow US
  • Επικοινωνία
  • Διαφήμιση
  • Cookies Policy
© Strategist.cy All Rights Reserved. Designed by Red Wolf PR & Advertising
Απόψεις

Οι προκλήσεις του μάρκετινγκ στη ψηφιακή εποχή

Έλενα Μουζούρη, Senior Marketing Manager, Clients & Markets, KPMG Ltd

Δημοσιεύθηκε 19/02/2024 στις 12:45 pm
Share
SHARE

Στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον, όπως διαμορφώνεται στη μετά-Covid εποχή, οι επιχειρήσεις καλούνται να αναθεωρήσουν τη στρατηγική τους, με το μάρκετινγκ να παίρνει έναν πιο κεντρικό ρόλο τόσο όσο αφορά το brand building και το brand awareness, αλλά και με τους marketers να έχουν ευρείες αρμοδιότητες που επεκτείνονται από τη δημιουργία πρωτότυπου περιεχομένου μέχρι τη διαχείριση email campaigns.

O ψηφιακός μετασχηματισμός αλλά και η υιοθέτηση στοιχείων ή πρακτικών με σκοπό τη διαφοροποίηση από τον ανταγωνισμό αποτελούν πλέον μονόδρομο για την επιβίωση των επιχειρήσεων σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο ψηφιακό, οικονομικό, κοινωνικό, πολιτικό αλλά και πολιτισμικό περιβάλλον.

Το σύγχρονο καταναλωτικό κοινό, υπηρεσιών και προϊόντων, είναι σε ένα μεγάλο βαθμό ώριμο ψηφιακά, εξοικειωμένο με τη χρήση του διαδικτύου και των διάφορων ψηφιακών μέσων, γεγονός που μετατοπίζει την εστίαση του μάρκετινγκ κυρίως στον ψηφιακό χώρο.

Ο καταναλωτής είναι πλέον «πολυ-καναλικός». Ο συνδυασμός αλλά και ο συντονισμός των διαφορετικών μέσων και σημείων επαφής με τον πελάτη είναι απαραίτητος για την αποτελεσματική διαχείριση της εμπειρίας του αλλά και της σχέσης που θα αναπτύξει με την επιχείρηση/brand.

Ένα όμορφο και λειτουργικό φυσικό κατάστημα/επιχείρηση πρέπει να εκπροσωπείται επάξια και στον ψηφιακό χώρο ούτως ώστε να ικανοποιούνται όλες οι ανάγκες του καταναλωτή. Ως φυσικό επακόλουθο, και όπως σημειώθηκε πιο πάνω, το brand building μέσω του μάρκετινγκ γίνεται κατά βάση στον ψηφιακό χώρο.

Το brand building πλέον συνδέεται με ένα μεγαλύτερο σκοπό που στόχο έχει να θέσει τη σχέση πελάτη και επιχείρησης σε νέα ισχυρή βάση. Η ανάπτυξη νέων προϊόντων και υπηρεσιών γίνεται σύμφωνα με τις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες του πελάτη και η ταχύτητα των αλλαγών ωθεί τις επιχειρήσεις σε πειραματισμούς θέτοντας ως αναγκαία την ευελιξία και την προσαρμοστικότητα από πλευράς τους.

O πελατοκεντρικός προσανατολισμός παραμένει στο επίκεντρο καθώς η επιχείρηση πρέπει να προωθήσει μια στρατηγική ουσιαστικής και συστηματικής συμμετοχής του πελάτη στο μάρκετινγκ της με βασικό ζητούμενο τη διατήρηση της επικοινωνίας και της ανάπτυξης της σχέσης μαζί του.

Ένα άλλο σημείο προβληματισμού είναι το γεγονός ότι πλέον η κάθε επιχείρηση βρίσκεται «εκτεθειμένη» στα σχόλια των πελατών στο διαδίκτυο. Οπόταν, το κτίσιμο και η διατήρηση ενός brand το οποίο αποπνέει εμπιστοσύνη στους υφιστάμενους πελάτες της αλλά και σε εν δυνάμει πελάτες είναι σημαντική. Η δημιουργία μακροπρόθεσμων ισχυρών σχέσεων με τους πελάτες είναι σημαντική καθώς το σύγχρονο περιβάλλον δεν αφήνει περιθώρια για επανάπαυση αφού ανταγωνιστικά προϊόντα και υπηρεσίες προσφέρονται από πολλές και διάφορες επιχειρήσεις στο ίδιο καταναλωτικό κοινό. Αυτές τις προκλήσεις καλείται το μάρκετινγκ να θέσει επί τάπητος ούτως ώστε να τοποθετήσει μια συγκεκριμένη επιχείρηση και ένα συγκεκριμένο προϊόν στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος των καταναλωτών.

Ο λιγότερος διαθέσιμος χρόνος που διαθέτουν οι καταναλωτές σε συνάρτηση με τον όγκο των πληροφοριών με τον οποίο κατακλύζονται, έχουν οδηγήσει τους marketers να ψάχνουν λύσεις για την ικανοποίηση των (καταναλωτικών) αναγκών τους. Η αύξηση της χρήσης των ηλεκτρονικών υπολογιστών και των έξυπνων συσκευών που συνδέονται στο διαδίκτυο δίνουν στον καταναλωτή την ευχέρεια της γρήγορης έρευνας, της σύγκρισης και της αγοράς από μια πληθώρα προϊόντων και υπηρεσιών. Η κατανάλωση εξατομικευμένων προιόντων και υπηρεσιών είναι το στοίχημα που πρέπει να κερδίσουν οι σύγχρονοι marketers και οι επιχειρήσεις οι οποίες τους εργοδοτούν.

Δείτε και αυτά

CFA: Οικονομική ανθεκτικότητα στην εποχή των κοινωνικών δικτύων και της τεχνητής νοημοσύνης
Πώς οι αυξανόμενες τιμές του πετρελαίου από τη σύγκρουση στη Μέση Ανατολή θα μπορούσαν να απειλήσουν το μέλλον της ΕΕ
Καταλυτικός ο ρόλος των εκτιμήσεων ακινήτου για τη λήψη σωστών αποφάσεων
Μιχάλης Κούλλουρος: Προστατεύοντας το εθνικό μας προϊόν με διαφάνεια και υπευθυνότητα
Η παρεξήγηση της ισότητας στα εισιτήρια αγώνων για ΑΜΕΑ
TAGGED:KPMGMarketingΨηφιοποίηση
Μοιραστείτε το άρθρο
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
Προηγούμενο Σημαντικός διορισμός για τον Γιάννη Γεωργούλα
Επόμενο ΤΕΠΑΚ και Δημοσιονομικό Συμβούλιο υπέγραψαν Πρωτόκολλο Συνεργασίας

Τελευταία Νέα

ΠΟΥ: Πάνω από 10.000 παιδιά εμβολιάστηκαν σε οκτώ ημέρες για διάφορες ασθένειες στη Γάζα
Διεθνή
Το Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος τίμησε τους αποφοίτους του στην 17η Ετήσια Τελετή Αποφοίτησης
Κύπρος
Η σημασία της εξέτασης PSA για την ανδρική υγεία
Απόψεις Κύπρος

Δείτε και αυτά

Ανδρέας Πουλλικκάς: Πιο ανθεκτικό το ενεργειακό σύστημα της ΕΕ με το σχέδιο δράσης

04/03/2025 στις 9:59 am

Πότε προστατεύονται οι whistleblowers. Του Παναγιώτη Τσαγγάρη

28/07/2025 στις 8:00 am

Γερά το χέρι στην τσέπη καλούνται να βάλουν οι ασθενείς με Διαβήτη Τύπου 1 που επιλέγουν ποιοτικότερα προϊόντα

26/03/2024 στις 3:48 pm

Χρόνια δοκιμασίας ή παράθυρο ευκαιρίας το 2024 για τον τουρισμό;

07/03/2024 στις 11:25 am
Strategist.cy Logo

Η πύλη για τα επιχειρηματικά και οικονομικά νέα της Κύπρου, της Ελλάδας και στο εξωτερικό! Αναλύσεις, συνεντεύξεις, άρθρα γνώμης και όχι μόνο για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, τον Τουρισμό και την Καριέρα.

Πληροφορίες

  • Επικοινωνία
  • Διαφήμιση
  • Cookies Policy

Διαβάστε

  • Επιχειρήσεις
  • Οικονομικά
  • Real Estate
  • Behind The Scenes
  • Απόψεις
  • Εμπορικά Νέα
  • Καριέρα & Εργασία
StrategistStrategist
Follow US
© Strategist.cy All Rights Reserved.
  • Επικοινωνία
  • Διαφήμιση
  • Cookies Policy
Welcome Back!

Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας

Username or Email Address
Password

Lost your password?