StrategistStrategistStrategist
Font ResizerAa
  • Αρχική
  • Επιχειρήσεις
    Επιχειρήσεις
    Ενημερωθείτε για τα πάντα σχετικά με τις επιχειρήσεις στην Κύπρο με θέματα όπως τον Τουρισμό, Ακίνητα, Ενέργεια, Εμπόριο, Τεχνολογία.
    Show More
    Top News
    Τεράστια επιτυχία για την κυπριακή ναυτιλία
    18/12/2024 στις 2:06 pm
    Η Toyota Κύπρου ενισχύει τον στόλο της Αστυνομίας Κύπρου με νέα Toyota Land Cruiser
    27/01/2025 στις 4:02 pm
    Άκυρο το Mega Deal: Οριστικό ναυάγιο στη συγχώνευση Honda – Nissan
    13/02/2025 στις 7:41 pm
    Latest News
    Bumi: Το κινέζικο ανθρωποειδές ρομπότ που κοστίζει όσο… ένα iPhone – Τι μπορεί να κάνει και γιατί θεωρείται game changer
    23/11/2025 στις 8:55 am
    Πιο πολλοί κάτοικοι ταξίδεψαν εντός και εκτός Κύπρου το 2024 σε σχέση με ένα χρόνο πριν
    21/11/2025 στις 4:26 pm
    Θλίψη στην επιχειρηματική κοινότητα: Έφυγε από τη ζωή ο Πάνος Μαρινόπουλος, εμβληματική φυσιογνωμία του ελληνικού λιανεμπορίου
    20/11/2025 στις 8:33 pm
    Ξεκίνησαν οι online κρατήσεις για τη νέα γενιά του Toyota RAV4 στην Κύπρο
    20/11/2025 στις 3:28 pm
  • Οικονομία
    Οικονομία
    Ενημερωθείτε για τα πάντα σχετικά με την Οικονομία στην Κύπρο, στην Ελλάδα αλλά και Διεθνη.
    Show More
    Top News
    Burger King: 10 χρόνια παρουσίας στην Κύπρο!
    21/10/2024 στις 1:12 pm
    Σε Λονδίνο, Νέα Υόρκη και Βρυξέλλες θα βρεθεί την επόμενη βδομάδα ο ΠτΔ
    10/10/2024 στις 4:15 pm
    Θα ξεκινήσουν οι επαναπατρισμοί Σύρων από τη Γερμανία, δήλωσε ο Μερτς
    05/11/2025 στις 11:05 am
    Latest News
    Σε Βρυξέλλες και Ντουμπάι μεταβαίνει ο Υπουργός Ενέργειας
    23/11/2025 στις 1:49 pm
    Η ανάπτυξη της πίστωσης στην Ευρώπη διευρύνει τα κανάλια μετάδοσης μιας κρίσης, λέει ο Fitch
    23/11/2025 στις 1:46 pm
    Επιστήμονες εντόπισαν τη στιγμή που ο εγκέφαλος «κατεβάζει τον διακόπτη» για να κοιμηθούμε
    23/11/2025 στις 11:41 am
    Bumi: Το κινέζικο ανθρωποειδές ρομπότ που κοστίζει όσο… ένα iPhone – Τι μπορεί να κάνει και γιατί θεωρείται game changer
    23/11/2025 στις 8:55 am
  • Podcast
    PodcastShow More
    Λ. Μιχαήλ: Ποιότητα, βιωσιμότητα και καινοτομία στην καρδιά της αναπτυξιακής στρατηγικής της Cyview Group (video)
    11/04/2025 στις 2:52 pm
    Φειδίας Παναγιώτου: Νέο Κόμμα στην Κύπρο και νέα Πολιτική Ομάδα στην Ευρώπη (video)
    17/03/2025 στις 9:31 am
    Γιώργος Γεωργίου: «Θα πτωχεύσετε τους ευρωπαϊκούς λαούς για τους εμπόρους του θανάτου» (video)
    14/03/2025 στις 10:56 am
    Φουρλάς: «Δεν έχει θέση η Τουρκία στα νέα αμυντικά σχέδια της ΕΕ» (video)
    12/03/2025 στις 11:00 am
    Στυλιάνα Χαραλάμπους: «Δεν με επηρεάζουν οι haters» (video)
    06/03/2025 στις 12:00 pm
  • Real Estate
    Real EstateShow More
    Ask Wire: Αξίας €46,8 εκατ. οι 50 ακριβότερες πωλήσεις ακινήτων τον Σεπτέμβριο 2025
    20/11/2025 στις 2:05 pm
    Μοναδικές ευκαιρίες εμπορικών οικοπέδων στην Λευκωσία από την Gordian
    17/11/2025 στις 11:06 am
    Μικτές αναπτύξεις: Η νέα τάση στο real estate
    10/11/2025 στις 9:22 am
    Η Pafilia ξεχωρίζει διεθνώς με διπλή διάκριση στα International Property Awards 2025–2026
    03/11/2025 στις 1:55 pm
    Ενίσχυση διαφάνειας με το νέο πλαίσιο ελέγχου των ΑΞΕ – Ο Συνδ. Ακινήτων χαιρετίζει την απόφαση
    31/10/2025 στις 1:26 pm
  • Behind The Scenes
    Behind The ScenesShow More
    Bumi: Το κινέζικο ανθρωποειδές ρομπότ που κοστίζει όσο… ένα iPhone – Τι μπορεί να κάνει και γιατί θεωρείται game changer
    23/11/2025 στις 8:55 am
    Καταναλώνουν ζώα; Σοβαρές καταγγελίες για σύλληψη μικρών κατοικιδίων σε κυπριακές περιοχές
    21/11/2025 στις 8:33 am
    Σκληρές απειλές Ζαχάροβα προς την Ελλάδα για τη συνεργασία με την Ουκρανία στα θαλάσσια drones – «Η Ρωσία θα απαντήσει κατάλληλα»
    20/11/2025 στις 10:55 pm
    Απεργία στη μέση εκπαίδευση: Τι πρέπει να γνωρίζουν σήμερα γονείς και μαθητές
    19/11/2025 στις 8:09 am
    Κλείνει μετά από 12 χρόνια γνωστή επιχείρηση φρούτων και λαχανικών
    18/11/2025 στις 4:51 pm
  • Απόψεις
    ΑπόψειςShow More
    Μιχάλης Κούλλουρος: Το χαλλούμι αποδεικνύει για ακόμα μια φορά τη δυναμική του
    21/11/2025 στις 1:37 pm
    Η σημασία της εξέτασης PSA για την ανδρική υγεία
    20/11/2025 στις 3:38 pm
    Ο νέος επαγγελματίας: Πώς εναρμονίζεται το πράσινο, το ψηφιακό και το ανθρώπινο
    17/11/2025 στις 12:33 pm
    Όταν ακόμη και το BBC «ράβει» την αλήθεια…
    12/11/2025 στις 10:03 am
    Μαρία Οδυσσέως: Από το χαρτί στην οθόνη – Πώς η ΚΕΑΝΙΤΑ έγινε το πρώτο avatar brand στην Κύπρο
    03/11/2025 στις 10:48 am
  • Καριέρα
    ΚαριέραShow More
    Ποια η σχέση της Ηγεσίας και της Eταιρικής Bιωσιμότητας και Yπευθυνότητας; Του Δρ. Μαρίνου Βουκή
    09/09/2025 στις 10:02 am
    Το Πανεπιστήμιο Λεμεσού γιορτάζει με 35+1 υποτροφίες!
    04/09/2025 στις 3:49 pm
    Επένδυση €39 εκατ. σε Τεχνική Σχολή Πράσινων Επαγγελμάτων στη Λάρνακα!
    01/09/2025 στις 11:05 am
    Οι συντεχνίες αποφασίζουν σε πανσυνδικαλιστική σύσκεψη σήμερα για τη στάση τους για ΑΤΑ
    01/09/2025 στις 8:33 am
    Θέσεις εργασίας στο University of Limassol (UoL)
    28/08/2025 στις 8:59 am
  • Άλλα
    • Πολιτική
    • Επιστήμη & Τεχνολογία
    • Η Καλή Είδηση της Ημέρας
    • Εμπορικά Νέα
    • Brand News
ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ: Algospeak: η μυστική διάλεκτος των social media – η αλλιώς πως να ξεγελάσεις τον αλγόριθμο
Share
Font ResizerAa
StrategistStrategist
Αναζήτηση
  • Αρχική
  • Επιχειρήσεις
  • Οικονομία
  • Podcast
  • Real Estate
  • Behind The Scenes
  • Απόψεις
  • Καριέρα
  • Άλλα
    • Πολιτική
    • Επιστήμη & Τεχνολογία
    • Η Καλή Είδηση της Ημέρας
    • Εμπορικά Νέα
    • Brand News
Follow US
  • Επικοινωνία
  • Διαφήμιση
  • Cookies Policy
© Strategist.cy All Rights Reserved. Designed by Red Wolf PR & Advertising
Επιστήμη & Τεχνολογία

Algospeak: η μυστική διάλεκτος των social media – η αλλιώς πως να ξεγελάσεις τον αλγόριθμο

Δημοσιεύθηκε 23/11/2025 στις 5:10 pm
Share
SHARE

Ξέρατε ότι, σύμφωνα με πολλούς χρήστες, υπάρχει μια μυστική λίστα λέξεων που δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιούνται στα social media; Τουλάχιστον, αυτή είναι η εντύπωση που κυκλοφορεί ευρέως.

Περιεχόμενα
Λένε την αλήθεια οι εταιρείες;Όταν η γλώσσα των αλγορίθμων μπαίνει στην καθημερινότηταΟ μύθος της «ουδέτερης» πλατφόρμαςΌταν οι κανόνες γίνονται παράλογοιΤα όρια και η δύναμη του algospeakΠοιος ορίζει τελικά τη συζήτηση;Πλοήγηση στη νέα γλώσσα του διαδικτύου

Ίσως το έχετε παρατηρήσει και εσείς: η λέξη «unalived» αντικαθιστά το «killed», τα όπλα γίνονται «pew pews» και οι συναινούντες ενήλικες «κάνουν seggs».
Οι ίδιοι οι χρήστες παραδέχονται ότι αυτές οι διατυπώσεις ακούγονται γελοίες, αλλά πολλοί πιστεύουν πως δεν έχουν άλλη επιλογή.

Αυτή η κωδικοποιημένη γλώσσα, γνωστή ως algospeak, έχει εμφανιστεί ως τρόπος παράκαμψης της αλγοριθμικής λογοκρισίας.
Η βασική ιδέα είναι ότι οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης περιορίζουν περιεχόμενο που περιέχει συγκεκριμένες λέξεις ή φράσεις – είτε για να διατηρούν «καθαρά» τα feeds για τους διαφημιζόμενους είτε για να προωθούν πιο διακριτικά ορισμένες πολιτικές ατζέντες.

Λένε την αλήθεια οι εταιρείες;

Οι μεγάλες τεχνολογικές πλατφόρμες αρνούνται κατηγορηματικά αυτή την αντίληψη.

Ο εκπρόσωπος του YouTube, Boot Bullwinkle, εξήγησε στο BBC:
«Το YouTube δεν έχει λίστα απαγορευμένων ή περιορισμένων λέξεων… Οι πολιτικές μας αντικατοπτρίζουν την πεποίθησή μας ότι το πλαίσιο έχει σημασία και ότι οι λέξεις μπορεί να έχουν διαφορετικές σημασίες και προθέσεις».

Η Meta και το TikTok υιοθετούν την ίδια γραμμή, χαρακτηρίζοντας την ιδέα μιας “μαύρης λίστας λέξεων” μύθο.

Ωστόσο, η πραγματικότητα αποδεικνύεται πολύ πιο σύνθετη.

Ιστορικά παραδείγματα δείχνουν ότι οι πλατφόρμες έχουν όντως χειραγωγήσει διακριτικά το ποιο περιεχόμενο προωθείται και ποιο «θάβεται», ακόμη και αν αυτό δεν βασίζεται σε μεμονωμένες λέξεις.

Το πρόβλημα είναι ότι οι χρήστες σπάνια γνωρίζουν γιατί μια ανάρτηση έχει χαμηλή απήχηση:
φταίει κάποια «ύποπτη» λέξη που εντόπισε ο αλγόριθμος ή απλώς το περιεχόμενο δεν άρεσε στο κοινό;

Αυτή η ασάφεια έχει οδηγήσει σε γενικευμένη αυτολογοκρισία, σε αστείες κωδικοποιημένες φράσεις και, σε ορισμένες περιπτώσεις, σε πλήρη αποφυγή ευαίσθητων θεμάτων.

Όταν η γλώσσα των αλγορίθμων μπαίνει στην καθημερινότητα

Ο δημιουργός περιεχομένου Alex Pearlman, με εκατομμύρια ακόλουθους σε TikTok, Instagram και YouTube, έχει βιώσει προσωπικά τις συνέπειες της αλγοριθμικής διαμεσολάβησης.

Όπως λέει:
«Αρχικά, μόνο στο TikTok, αποφεύγω να λέω τη λέξη “YouTube”. Αν πω “πηγαίνετε στο κανάλι μου στο YouTube”, το βίντεο δεν θα πάει καλά».

Η εμπειρία του υποδηλώνει ότι το TikTok ίσως «τιμωρεί» περιεχόμενο που στέλνει κοινό σε ανταγωνιστικές πλατφόρμες – κάτι που, φυσικά, η εταιρεία αρνείται.

Οι παρατηρήσεις του Pearlman δεν περιορίζονται εκεί.
Τον Αύγουστο του 2024, βίντεό του για τον Τζέφρι Έπσταϊν αφαιρέθηκαν ξαφνικά από το TikTok, ενώ παρέμειναν κανονικά διαθέσιμα στο Instagram και το YouTube. Χωρίς σαφή εξήγηση για το ποιον κανόνα παραβίασε, είδε τις ενστάσεις του να απορρίπτονται και τον λογαριασμό του να δέχεται «προειδοποιήσεις».

Ως αντίδραση, άρχισε να αναφέρεται στον Έπσταϊν ως «ο Άνθρωπος του Νησιού», βρίσκοντας έναν τρόπο να συνεχίσει να μιλά για ευαίσθητα θέματα χωρίς να ενεργοποιεί, όπως πιστεύει, τα φίλτρα της πλατφόρμας.

Ο μύθος της «ουδέτερης» πλατφόρμας

Οι εταιρείες κοινωνικών μέσων υποστηρίζουν ότι οι αλγόριθμοί τους είναι ουδέτερα εργαλεία που δίνουν προτεραιότητα στην αλληλεπίδραση των χρηστών.

Το TikTok δηλώνει ότι προβλέπει απλώς με ποια βίντεο θα αλληλεπιδράσει περισσότερο ένας χρήστης, ενώ Meta και YouTube δημοσιεύουν εκθέσεις «διαφάνειας» για τις αποφάσεις εποπτείας περιεχομένου.

Ωστόσο, ανεξάρτητες έρευνες συχνά καταρρίπτουν αυτό το αφήγημα.

Διαρρεύσαντα έγγραφα του TikTok από το 2019 αποκάλυψαν ότι οι διαχειριστές είχαν λάβει οδηγίες να μειώνουν την απήχηση βίντεο από χρήστες που θεωρούνταν «άσχημοι, φτωχοί, ανάπηροι ή LGBTQ+», ώστε η πλατφόρμα να φαίνεται πιο «ελκυστική».

Παράλληλα, έρευνες έδειξαν ότι Facebook και Instagram έχουν περιορίσει συστηματικά παλαιστινιακό περιεχόμενο κατά τη διάρκεια του πολέμου στη Γάζα.
Αν και οι εταιρείες αποδίδουν τέτοιες περιπτώσεις σε «λάθη» ή τεχνικά ζητήματα, τα επαναλαμβανόμενα μοτίβα δείχνουν ότι οι πλατφόρμες παρεμβαίνουν τουλάχιστον περιστασιακά στον δημόσιο διάλογο.

Όταν οι κανόνες γίνονται παράλογοι

Η αδιαφάνεια των κανόνων ενθαρρύνει την εφευρετικότητα των χρηστών.

Η Sarah T. Roberts, καθηγήτρια στο UCLA και διευθύντρια του Center for Critical Internet Inquiry, εξηγεί ότι «οι χρήστες σπάνια ξέρουν ακριβώς ποια είναι τα όρια, ή πότε μια πλατφόρμα αποφασίζει σιωπηλά να προωθήσει ή να κρύψει περιεχόμενο».

Έτσι γεννιέται μια κουλτούρα «λαϊκών στρατηγικών» για να ξεγελαστούν οι αλγόριθμοι, με αποτέλεσμα την εμφάνιση ενός ολόκληρου γλωσσικού φαινομένου: το algospeak.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα σημειώθηκε τον Αύγουστο του 2025, όταν Αμερικανοί χρήστες συνειδητοποίησαν ότι τα βίντεο με διαμαρτυρίες κατά της ICE δεν έφταναν σε ευρύ κοινό.

Τότε άρχισαν να αντικαθιστούν λέξεις και tags όπως «protest» ή «ICE» με τη φράση «music festival».
Δεν υπήρχε φυσικά κανένα φεστιβάλ· επρόκειτο για κωδικό, σχεδιασμένο για να αποφύγει την καταστολή από τον αλγόριθμο.

Ειρωνικά, αυτή η πρακτική αύξησε την αλληλεπίδραση, καθώς οι θεατές ένιωθαν μέρος μιας «μύησης» και έψαχναν ενεργά το κρυφό νόημα, ενισχύοντας το ίδιο το περιεχόμενο που οι δημιουργοί φοβούνταν ότι θα θαφτεί.

Οι ερευνητές ονομάζουν αυτό το φαινόμενο «αλγοριθμική φαντασία»: η συμπεριφορά των χρηστών διαμορφώνεται από αυτά που πιστεύουν ότι κάνει ο αλγόριθμος – είτε έχουν δίκιο είτε όχι.

Τα όρια και η δύναμη του algospeak

Παρά τη διάδοσή του, το λεξιλόγιο algospeak έχει σαφή όρια.

Η δημιουργός περιεχομένου και ακτιβίστρια Ariana Jasmine Afshar παραδέχεται:
«Κανείς μας δεν ξέρει πραγματικά τι δουλεύει. Απλώς πετάμε τα πάντα στον τοίχο και βλέπουμε τι θα κολλήσει».

Οι κωδικοποιημένες λέξεις κάποιες φορές βοηθούν να περάσει ένα μήνυμα «κάτω από τα ραντάρ», αλλά δεν προσφέρουν καμία εγγύηση, ενώ και οι ίδιες οι πλατφόρμες είναι ασυνεπείς στον τρόπο που εφαρμόζουν τους κανόνες.

Παρόλα αυτά, είναι ξεκάθαρο ότι τα social media επηρεάζουν ποια θέματα ευδοκιμούν και ποια παραμένουν στο περιθώριο.

Ποιος ορίζει τελικά τη συζήτηση;

Η Sarah T. Roberts τονίζει ότι ο βασικός στόχος των πλατφορμών είναι το κέρδος.
Ολόκληρη η αρχιτεκτονική των αλγορίθμων και των κανόνων εποπτείας χτίζεται γύρω από την ανάγκη να διατηρηθεί η προσοχή των χρηστών, χωρίς να ενοχλούνται οι διαφημιζόμενοι.

Κάθε απόφαση – είτε πρόκειται για καταστολή είτε για ενίσχυση – τελικά ευθυγραμμίζεται με αυτόν τον εμπορικό στόχο.

«Η διαμεσολάβηση των πλατφορμών ευθυγραμμίζεται με τα συμφέροντα των περισσότερων χρηστών τις περισσότερες φορές», λέει η Roberts.
«Αλλά όταν χρειαστεί να παρεκκλίνουν, θα το κάνουν».

Με άλλα λόγια, η συμπεριφορά των χρηστών και η γλώσσα που εφευρίσκουν για να παρακάμψουν τους αλγόριθμους υπάρχουν επειδή οι προτεραιότητες των εταιρειών κοινωνικής δικτύωσης δεν ταυτίζονται ποτέ πλήρως με τον ελεύθερο δημόσιο διάλογο.

Πλοήγηση στη νέα γλώσσα του διαδικτύου

Η νέα αυτή γλώσσα είναι ένα συναρπαστικό υποπροϊόν της κουλτούρας των social media.
Φωτίζει βαθύτερες αλήθειες: η επιρροή των πλατφορμών είναι τεράστια, αλλά αδιαφανής· οι αλγόριθμοι είναι ισχυροί, αλλά απρόβλεπτοι.

Σε έναν κόσμο όπου αυτά τα συστήματα διαμορφώνουν όλο και περισσότερο τον δημόσιο λόγο, η κατανόηση της algospeak δεν είναι απλώς γλωσσική περιέργεια. Είναι ένα παράθυρο στο πώς επικοινωνούμε, αυτολογοκρινόμαστε και προσπαθούμε να κινηθούμε σε ψηφιακούς χώρους που ελέγχονται από εταιρείες με βασικό κίνητρο το κέρδος.

Τελικά, η algospeak δείχνει πώς οι χρήστες μπορούν να επιχειρούν να παρακάμψουν την τεχνολογική επιτήρηση και να χρησιμοποιούν τα social media με τους δικούς τους όρους.

Και αυτό γίνεται με δύο «εργαλεία» που οι αλγόριθμοι δεν μπορούν να καταλάβουν πραγματικά: τη φαντασία και την αίσθηση κοινότητας.

The post Algospeak: η μυστική διάλεκτος των social media – η αλλιώς πως να ξεγελάσεις τον αλγόριθμο appeared first on SciNews.eu.

Πηγή άρθρου στο SciNews

Δείτε και αυτά

Το μέλλον της δημοσιογραφίας και της επικοινωνίας ξεκινά εδώ
Απειλή για τους καλλιτέχνες η ΑΙ – Επιστολή εκπέμπει «SOS» για τα δικαιώματά τους
Έρχεται αντιοφικός ορός για όλα τα δηλητήρια φιδιών
Πρόσκληση ύψους €900.000 για ερευνητικά έργα, σε συνεργασία με το Ισραήλ
Το πιο ρεαλιστικό και κοντινό σε ανθρώπινη μορφή ρομπότ δημιούργησε κινεζική εταιρεία
TAGGED:δισδίκτυοΤεχνολογία
Μοιραστείτε το άρθρο
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
Προηγούμενο Σε Βρυξέλλες και Ντουμπάι μεταβαίνει ο Υπουργός Ενέργειας

Τελευταία Νέα

Σε Βρυξέλλες και Ντουμπάι μεταβαίνει ο Υπουργός Ενέργειας
Κύπρος Οικονομικά
Η ανάπτυξη της πίστωσης στην Ευρώπη διευρύνει τα κανάλια μετάδοσης μιας κρίσης, λέει ο Fitch
Διεθνή Οικονομικά
Επιστήμονες εντόπισαν τη στιγμή που ο εγκέφαλος «κατεβάζει τον διακόπτη» για να κοιμηθούμε
Διεθνή Επιστήμη & Τεχνολογία Η Καλή Είδηση της Ημέρας

Δείτε και αυτά

Σε ποια ηλικία πρέπει να δίνετε στα παιδιά φιστίκια; Οδηγία βοήθησε 60.000 παιδιά με τις αλλεργίες

21/10/2025 στις 3:26 pm

Τεχνητή Νοημοσύνη: Αμφίβολο το «αύριο» των αποφοίτων λόγω της ΑΙ

03/06/2025 στις 11:10 am

Σάββας Χατζηχριστοφής: Είναι εφικτό να μάθουμε στα παιδιά πώς να σκέφτονται, όταν χρησιμοποιούν την AI;

22/05/2025 στις 10:11 am

Η μουσική ως γλώσσα κοινωνικής ένταξης — Το φαινόμενο Sistema Cyprus

14/11/2025 στις 1:21 pm
Strategist.cy Logo

Η πύλη για τα επιχειρηματικά και οικονομικά νέα της Κύπρου, της Ελλάδας και στο εξωτερικό! Αναλύσεις, συνεντεύξεις, άρθρα γνώμης και όχι μόνο για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, τον Τουρισμό και την Καριέρα.

Πληροφορίες

  • Επικοινωνία
  • Διαφήμιση
  • Cookies Policy

Διαβάστε

  • Επιχειρήσεις
  • Οικονομικά
  • Real Estate
  • Behind The Scenes
  • Απόψεις
  • Εμπορικά Νέα
  • Καριέρα & Εργασία
StrategistStrategist
Follow US
© Strategist.cy All Rights Reserved.
  • Επικοινωνία
  • Διαφήμιση
  • Cookies Policy
Welcome Back!

Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας

Username or Email Address
Password

Lost your password?