Λευκωσία, 22 Αυγούστου 2025 – Η Wizz Air, η πιο περιβαλλοντικά βιώσιμη αεροπορική εταιρεία της περιοχής ΕΜΕΑ, είναι περήφανη να ανακοινώσει μια νέα στρατηγική συνεργασία με την Travelfusion, τον μεγαλύτερο πάροχο υπηρεσιών συγκέντρωσης αεροπορικού περιεχομένου παγκοσμίως – που είναι πλέον ενεργή σε όλες τις αγορές. Η συνεργασία αυτή αποτελεί ένα σημαντικό βήμα στην συνεχιζόμενη δέσμευση της Wizz Air να ενισχύσει την προσβασιμότητα, την οικονομική προσιτότητα και τη συνδεσιμότητα για τους ταξιδιώτες στην Ευρώπη και πέρα από αυτήν.
Σήμερα, μεγάλο μέρος των ευρωπαϊκών ταξιδιών παραμένει «μη διαχειριζόμενο» από τις αεροπορικές εταιρείες, με το 45% των ταξιδιωτών να πραγματοποιούν κρατήσεις μέσω λιανικών καναλιών, όπως οι διαδικτυακοί ταξιδιωτικοί πράκτορες (OTAs), ενώ το 72% των επιβατών παγκοσμίως προτιμούν να κάνουν κράτηση online.
Αυτή η συνεργασία αποτελεί την πρώτη στρατηγική συνεργασία της Wizz Air με πάροχο συγκέντρωσης περιεχομένου και σηματοδοτεί ένα σημαντικό ορόσημο στη νέα εμπορική στρατηγική της αεροπορικής. Στόχος είναι η διεύρυνση της πρόσβασης στους ναύλους και τις υπηρεσίες της μέσω κορυφαίων διαδικτυακών ταξιδιωτικών πρακτορείων και πλατφορμών κρατήσεων. Μέσω αυτής της συνεργασίας, η Wizz Air θα επεκτείνει τη διαθεσιμότητα των ναύλων και των υπηρεσιών της σε ένα ευρύτερο φάσμα πελατών, όπως μεγάλα OTAs, εταιρείες διαχείρισης ταξιδιών (TMCs), διαδικτυακά εργαλεία κρατήσεων (OBTs) και τουριστικούς πράκτορες που είναι συνδεδεμένοι με το παγκόσμιο δίκτυο της Travelfusion. Αντίστοιχα, η Travelfusion αποκτά πρόσβαση σε έναν από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους αερομεταφορείς χαμηλού κόστους στην Ευρώπη, προσφέροντας ασυναγώνιστους ναύλους, ένα διαρκώς διευρυνόμενο δίκτυο δρομολογίων και ένα πλούσιο χαρτοφυλάκιο πρόσθετων υπηρεσιών.
«Είμαστε υπερήφανοι που κάνουμε αυτό το σημαντικό βήμα ώστε οι ναύλοι της Wizz Air να γίνουν πιο ορατοί και πιο προσβάσιμοι σε πελάτες που κάνουν κρατήσεις μέσω τρίτων πλατφορμών. Η συμφωνία αυτή σηματοδοτεί την αρχή μιας στρατηγικής συνεργασίας με διαδικτυακά ταξιδιωτικά πρακτορεία και συγκεντρωτές», δήλωσε η Silvia Mosquera, Εμπορική Διευθύντρια της Wizz Air. «Με τη συνεργασία μας με την Travelfusion κάνουμε το πρώτο βήμα για τη διεύρυνση της πρόσβασης στους οικονομικά προσιτούς ναύλους της Wizz Air, σύμφωνα με τον πυλώνα “Τιμή” του προγράμματος Customer First Compass. Κατά το τελευταίο οικονομικό έτος, μεταφέραμε περισσότερους από 68 εκατομμύρια επιβάτες μέσω του εκτεταμένου δικτύου μας σε πάνω από 200 προορισμούς, ενώ φέτος στοχεύουμε τα 75 εκατομμύρια. Θέλουμε να κάνουμε τα ταξίδια ακόμα πιο προσιτά σε ολοένα και περισσότερους επιβάτες και να παρέχουμε περισσότερη διαφάνεια σε όλη τη διάρκεια του ταξιδιού τους. Let’s WIZZ!»
Πρόκειται για την πρώτη συνεργασία διανομής της Wizz Air με πάροχο συγκέντρωσης περιεχομένου πτήσεων, γεγονός που υπογραμμίζει την προσήλωση της εταιρείας σε έξυπνες και στρατηγικές συνεργασίες που στηρίζουν την κλιμακούμενη και την αποδοτική ανάπτυξη της, παραμένοντας πιστή στη δέσμευσή της για οικονομικά προσιτά ταξίδια. Η Wizz Air επιβεβαιώνει ότι οι χαμηλότεροι ναύλοι και η πλήρης γκάμα πρόσθετων υπηρεσιών – όπως επιλογή θέσης, προτεραιότητα επιβίβασης, επιλογές αποσκευών και άλλα – θα συνεχίσουν να είναι διαθέσιμα μέσω της ιστοσελίδας και της εφαρμογής Wizz Air, προσφέροντας την καλύτερη αξία στους πελάτες που κάνουν απευθείας κρατήσεις.
«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που ανακοινώνουμε αυτή την εμβληματική συνεργασία με την Wizz Air», δήλωσε ο Eytan Bicaci Baruh, Αντιπρόεδρος Εμπορικού της Travelfusion. «Η συνεργασία αυτή ενισχύει τη συνεχή μας αποστολή να προσφέρουμε ολοκληρωμένο περιεχόμενο, με έμφαση στη διανομή περιεχομένου αεροπορικών εταιρειών χαμηλού κόστους στο παγκόσμιο δίκτυο συνεργατών μας. Προσκαλούμε όλα τα πρακτορεία που θέλουν να αποκτήσουν πρόσβαση στη μοναδική προσφορά περιεχομένου της Wizz Air, είτε είναι ήδη πελάτες της Travelfusion είτε όχι, να μας ακολουθήσουν σε αυτό το συναρπαστικό επόμενο βήμα του ταξιδιού μας.»
Η τεχνολογία διανομής της Travelfusion επιτρέπει σε συνεργάτες όπως η Wizz Air να κάνουν το περιεχόμενό τους άμεσα προσβάσιμο σε ένα ευρύ δίκτυο πρακτόρων, με ταχύτητα και αποδοτικότητα. Η Wizz Air και η Travelfusion δεσμεύονται να ενισχύσουν περαιτέρω αυτή τη δυναμική συνεργασία, με περαιτέρω βελτιώσεις στη συνδεσιμότητα των πρακτορείων, την εμπειρία πελατών και τη διαθεσιμότητα δρομολογίων, τα οποία προγραμματίζονται για το δεύτερο εξάμηνο του 2025.