Σημαντική ενίσχυση λειτουργικής κερδοφορίας και στο τρίτο τρίμηνο του έτους
Λευκωσία, 12 Νοεμβρίου 2025
H AEGEAN ανακοινώνει τα βασικά οικονομικά και οργανικά αποτελέσματα για το εννεάμηνο και το τρίτο τρίμηνο του 2025.
Ο ενοποιημένος Κύκλος Εργασιών για το εννεάμηνο του 2025 ανήλθε σε €1,43 δισ., αυξημένος κατά 4% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2024. Ο Όμιλος προσέφερε 16,0 εκατ. θέσεις και μετέφερε 13,2 εκατ. επιβάτες, 5% περισσότερους σε σχέση με την περσινή περίοδο, εκ των οποίων 7,7 εκατ. επιβάτες από/προς προορισμούς του εξωτερικού και 5,5 εκατ. επιβάτες στο δίκτυο εσωτερικού.
Τα Κέρδη EBITDA του Ομίλου διαμορφώθηκαν σε €356,6 εκατ., αυξημένα κατά 8% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2024, ενώ τα Κέρδη προ Φόρων ανήλθαν στα €194,7 εκατ. αυξημένα κατά 14% συγκριτικά με το εννεάμηνο του 2024. Τα Κέρδη μετά από Φόρους για το εννεάμηνο ανήλθαν σε €148,0 εκατ., παρουσιάζοντας άνοδο 12% σε σχέση με την περσινή περίοδο.
Η επίδοση αυτή επιτεύχθηκε παρά την επιβάρυνση των ρυθμιστικών υποχρεώσεων από 1/1/2025, οι οποίες μείωσαν περαιτέρω τα δωρεάν ιστορικά δικαιώματα εκπομπών CO₂, αυξάνοντας την υποχρέωση αγοράς τους, καθώς και λόγω της χρήσης βιώσιμου καυσίμου SAF, με συνολική επιβάρυνση €32,0 εκατ. για το εννεάμηνο του 2025. Παράλληλα, η εταιρεία επωφελήθηκε από τις χαμηλότερες τιμές καυσίμων, οι οποίες εξισορρόπησαν την ανωτέρω επίδραση.
Το Γ’ τρίμηνο η ΑΕGEAN προσέφερε 6,6 εκατ. διαθέσιμες θέσεις, 5% περισσότερες από το Γ’ τρίμηνο του 2024 ενώ μετέφερε 5,6 εκατ. επιβάτες, 6% περισσότερους από το Γ΄ τρίμηνο του 2024. Η επιβατική κίνηση στο δίκτυο εσωτερικού κατέγραψε αύξηση 7%, ενώ η επιβατική κίνηση του δικτύου εξωτερικού σημείωσε αύξηση 5% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2024. Ο συντελεστής πληρότητας διαμορφώθηκε στο 84,3%, οριακά ενισχυμένος πάρα τη χρήση περισσότερων αεροσκαφών του μεγαλύτερου σε θέσεις τύπου A321neo, που σταδιακά παραλαμβάνονται.
Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών για το Γ’ τρίμηνο ανήλθε σε €647,1 εκατ., τα Κέρδη EBITDA ανήλθαν σε €200,4 εκατ. ενισχυμένα κατά 10%, και η λειτουργική κερδοφορία EBIT ανήλθε σε €147,7 εκατ. αυξημένη κατά 8% αντίστοιχα σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2024. Τα Κέρδη προ Φόρων του τρίμηνου και τα Κέρδη μετά από Φόρους διαμορφώθηκαν σε €128,7 εκατ. και σε €100,4 εκατ. αντίστοιχα με μικρή κάμψη 7%, παρά την αύξηση της λειτουργικής κερδοφορίας κυρίως λόγω της μερικής ανάκαμψης του δολαρίου κατά το Γ’ τρίμηνο, που επηρέασε τις αποτιμήσεις των μελλοντικών υποχρεώσεων από μισθώσεις των αεροσκαφών στον ισολογισμό του Ομίλου.
Τα ταμειακά διαθέσιμα, ισοδύναμα και λοιπές χρηματοοικονομικές επενδύσεις διαμορφώθηκαν σε €1.041,6 εκατ.[1] στις 30.09.2025.
Ο κ. Δημήτρης Γερογιάννης, Διευθύνων Σύμβουλος, ανέφερε σχετικά:
«Το 2025 εξελίσσεται σε άλλη μια χρονιά ανάπτυξης και επιβεβαίωσης της δυναμικής της εταιρείας μας. Η ζήτηση για αεροπορικά ταξίδια παραμένει ισχυρή, με αυξημένη συμμετοχή τόσο των Ελλήνων επιβατών όσο και των επισκεπτών της χώρας μας, ενώ η εμπιστοσύνη των επιβατών ενισχύεται από τις σταθερές επενδύσεις στο προϊόν και στις υπηρεσίες μας.
Για ακόμη μία φορά τα αποτελέσματα και οι δείκτες λειτουργικής και καθαρής κερδοφορίας είναι ιδιαίτερα θετικά για τα δεδομένα του κλάδου μας. Παράλληλα, η ιδιαίτερα επιτυχημένη και ισχυρή αποδοχή της πρόσφατης ομολογιακής έκδοσης από την επενδυτική αγορά ενισχύουν περαιτέρω την αναπτυξιακή μας δυναμική.
Οι προκλήσεις του επιχειρησιακού περιβάλλοντος που αντιμετωπίσαμε κατά την καλοκαιρινή περίοδο, με καθυστερήσεις κυρίως λόγω των περιορισμών στην εναέρια κυκλοφορία στην χώρα μας όσο και στην υπόλοιπη Ευρώπη, παραμένουν. Παράλληλα έχουμε συμπληρώσει δύο έτη με την επίδραση στα κόστη μας λόγω των προληπτικών ελέγχων στους κινητήρες GTF των νέων αεροσκαφών μας. Σύμφωνα με την πιο πρόσφατη ενημέρωση από την Pratt & Whitney εκτιμούμε ότι ο κύκλος των ελέγχων θα διαρκέσει ακόμη 30 μήνες έως ότου ολοκληρωθεί. Σήμερα βρισκόμαστε στο υψηλότερο σημείο του κύκλου διαχείρισης των ελέγχων, με 12 αεροσκάφη εκτός πτήσεων και αναμένουμε σταδιακή μείωση του αριθμού αυτού από το φθινόπωρο του 2026.
Μέσα σε αυτό το πλαίσιο περιορισμών, οι προσπάθειες των ανθρώπων μας, σε συνδυασμό με τα θετικά αποτελέσματα της εταιρείας, αποκτούν ακόμη μεγαλύτερη αξία.
Για το Δ’ τρίμηνο του 2025, η AEGEAN προγραμματίζει να προσφέρει 4,9 εκατ. διαθέσιμες θέσεις, αυξημένες κατά 9%, ενισχύοντας τη συχνότητα και τη χωρητικότητα σε δρομολόγια εσωτερικού και εξωτερικού καθώς και προσθέτοντας νέα δρομολόγια κυρίως στην Μέση Ανατολή.»
Κατά τη διάρκεια του 2025, η AEGEAN προχώρησε στην ενίσχυση του στόλου της με συνολικά έξι (6) νέα αεροσκάφη, πέντε (5) Airbus A320/321neo και ένα (1) νέο ATR 72-600. Δύο από τα αεροσκάφη αυτά, ένα A321 neo και ένα ATR72-600 χρηματοδοτήθηκαν εξ’ ολοκλήρου από τα ελεύθερα ταμειακά διαθέσιμα.
Αποτελέσματα Ομίλου Τρίτου Τριμήνου και Εννεαμήνου 2025
| (σε € εκατ.) | Τρίτο Τρίμηνο 2024 | Τρίτο Τρίμηνο 2025 | % μτβ | Εννεάμηνο 2024 | Εννεάμηνο 2025 | % μτβ |
| Έσοδα | 630,8 | 647,1 | 3% | 1.379,9 | 1.434,1 | 4% |
| EBITDA1 | 182,3 | 200,4 | 10% | 329,9 | 356,6 | 8% |
| Κέρδη/(Ζημίες) προ φόρων και τόκων | 136,1 | 147,7 | 8% | 199,5 | 206,6 | 4% |
| Κέρδη/(Ζημίες) προ φόρων | 138,8 | 128,7 | -7% | 170,4 | 194,7 | 14% |
| Κέρδη/(Ζημίες) μετά από φόρους | 108,3 | 100,4 | -7% | 132,0 | 148,0 | 12% |
Σημείωση:
1 Κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών και επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων.
| Τρίτο Τρίμηνο 2024 | Τρίτο Τρίμηνο 2025 | % μτβ | Εννεάμηνο 2024 | Εννεάμηνο 2025 | % μτβ | |
| Σύνολο Επιβατών (‘000) | 5.329 | 5.642 | 6% | 12.585 | 13.213 | 5% |
| Χιλιομετρικοί επιβάτες (RPKs σε εκατ.) | 5.620 | 5.788 | 3% | 13.364 | 13.787 | 3% |
| Χιλιομετρικές Θέσεις (ASKs σε εκατ.) | 6.699 | 6.855 | 2% | 16.233 | 16.738 | 3% |
| Συντελεστής Πληρότητας – Τακτικές πτήσεις (RPK/ASK) | 83,9% | 84,3% | 0,4pp | 82,4% | 82,4% | 0,0pp |
Ανάλυση Καθαρού Δανεισμού
| (σε € εκατ.) | 31.12.2024 | 30.09.2025 |
| Σύνολο ταμειακών διαθεσίμων, ισοδύναμων και λοιπών χρηματοοικονομικών επενδύσεων | 769,1 | 1.041,6 |
| Δανειακές υποχρεώσεις | 383,6 | 663,1 |
| Υποχρεώσεις από μισθώσεις | 1.047,6 | 967,4 |
| Καθαρός Δανεισμός | 662,2 | 588,8 |
| Καθαρός Δανεισμός/ (Καθαρά Ταμειακά Διαθέσιμα) εξαιρουμένων των μισθώσεων | (385,5) | (378,5) |
| EBITDA1 – 12μηνο trailing | 405,3 | 432,1 |
| Δείκτης Καθαρού Δανεισμού / ΕBITDA | 1,6x | 1,4x |
Σημείωση:
1 Κέρδη / (Ζημίες) προ φόρων, χρηματοδοτικών και επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων, των 12 προηγούμενων μηνών (Ιαν.-Δεκ. 2024 και Οκτ. 2024 – Σεπ. 2025 αντίστοιχα).
Η AEGEAN με μία ματιά
| (σε € εκατ.) | Τρίτο Τρίμηνο 2024 | Τρίτο Τρίμηνο 2025 | % μτβ | Εννεάμηνο 2024 | Εννεάμηνο 2025 | % μτβ |
| Έσοδα | 630,8 | 647,1 | 3% | 1.379,9 | 1.434,1 | 4% |
| EBITDA1 | 182,3 | 200,4 | 10% | 329,9 | 356,6 | 8% |
| Κέρδη/(Ζημίες) προ φόρων και τόκων | 136,1 | 147,7 | 8% | 199,5 | 206,6 | 4% |
| Κέρδη/(Ζημίες) προ φόρων | 138,8 | 128,7 | -7% | 170,4 | 194,7 | 14% |
| Κέρδη/(Ζημίες) μετά από φόρους | 108,3 | 100,4 | -7% | 132,0 | 148,0 | 12% |
| Συνολικοί επιβάτες (σε χιλ.)5 | 5.329 | 5.642 | 6% | 12.585 | 13.213 | 5% |
| Χιλιομετρικές Θέσεις (ASKs σε εκατ.) 5 | 6.699 | 6.855 | 2% | 16.233 | 16.738 | 3% |
| Μέσος αριθμός επιβατών ανά πτήση5 | 128 | 131 | 2% | 127 | 128 | 1% |
| Συντελεστής Πληρότητας – Τακτικές πτήσεις (RPK/ASK) 5 | 83,9% | 84,3% | 0,4pp | 82,4% | 82,4% | 0,0pp |
| Συντελεστής Πληρότητας- Τακτικές Πτήσεις (Επιβάτες/Διαθέσιμες Θέσεις) 5 | 84,6% | 84,9% | 0,4pp | 82,7% | 82,6% | 0,0pp |
| Μέση απόσταση πτήσεων (χλμ.) 5 | 903 | 884 | -2% | 917 | 902 | -2% |
| RASK (σε € λεπτά)2 | 9,4 | 9,4 | 0% | 8,5 | 8,6 | 1% |
| Yield (σε € λεπτά)3 | 11,2 | 11,2 | 0% | 10,3 | 10,4 | 1% |
| CASK (EBT level, σε € λεπτά)4 | 7,4 | 7,6 | 3% | 7,6 | 7,5 | -1% |
| CASK (EBT level, σε € λεπτά)4 – εξαιρείται κόστος καυσίμων | 5,6 | 6,0 | 6% | 5,8 | 5,8 | 1% |
| CASK (EBT level, σε € λεπτά) 4 -εξαιρούνται συναλλαγματικές διαφορές | 7,6 | 7,6 | 0% | 7,6 | 7,7 | 1% |
| CASK (EBT level, σε € λεπτά)4 – εξαιρούνται κόστος καυσίμων & συναλλαγματικές διαφορές | 5,8 | 5,9 | 2% | 5,8 | 6,0 | 3% |
Σημειώσεις:
1 Κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών και επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων.
2 Μέσο έσοδο ανά χιλιομετρική θέση, δε λαμβάνονται υπόψιν τα Λοιπά Έσοδα.
3 Μέσο έσοδο ανά χιλιομετρικό επιβάτη, δε λαμβάνονται υπόψιν τα Λοιπά Έσοδα.
4 Μέσο κόστος ανά χιλιομετρική θέση.
Ενοποιημένη Κατάσταση Αποτελεσμάτων Τρίτου Τριμήνου και Εννεαμήνου 2025
| (σε € εκατ.) | Τρίτο Τρίμηνο 2024 | Τρίτο Τρίμηνο 2025 | % μτβ | Εννεάμηνο 2024 | Εννεάμηνο 2025 | % μτβ |
| Έσοδα από τακτικές πτήσεις | 544,6 | 560,8 | 3% | 1200,4 | 1244,3 | 4% |
| Έσοδα από ναυλωμένες πτήσεις | 26,3 | 25,9 | -2% | 46,1 | 49,7 | 8% |
| Άλλα έσοδα εκμετάλλευσης που σχετίζονται με τις πτήσεις | 59,9 | 60,4 | 1% | 133,4 | 140,0 | 5% |
| Έσοδα από συμβάσεις με πελάτες | 630,8 | 647,1 | 3% | 1.379,9 | 1.434,1 | 4% |
| Λοιπά έσοδα | 5,5 | 10,0 | 84% | 19,4 | 26,8 | 39% |
| Παροχές σε εργαζόμενους | (62,8) | (63,8) | 2% | (149,5) | (162,2) | 8% |
| Καύσιμα Αεροσκαφών | (121,7) | (115,3) | -5% | (290,0) | (281,0) | -3% |
| Συντήρηση αεροσκαφών | (66,7) | (70,7) | 6% | (155,8) | (168,3) | 8% |
| Τέλη υπέρπτησης | (26,9) | (29,2) | 8% | (66,6) | (70,9) | 7% |
| Έξοδα επίγειας εξυπηρέτησης | (32,0) | (38,7) | 21% | (77,4) | (93,1) | 20% |
| Χρεώσεις αεροδρομίων | (25,4) | (25,5) | 0% | (66,5) | (64,4) | -3% |
| Έξοδα catering | (16,9) | (18,4) | 9% | (39,9) | (44,8) | 12% |
| Έξοδα διανομής | (34,7) | (35,9) | 4% | (83,0) | (86,9) | 5% |
| Έξοδα προβολής και διαφήμισης | (5,3) | (6,4) | 20% | (16,6) | (18,8) | 13% |
| Δικαιώματα ρύπων | (24,0) | (30,8) | 28% | (38,0) | (52,7) | 38% |
| Διάφορα έξοδα | (27,6) | (21,4) | -23% | (102,4) | (111,5) | 9% |
| Μισθώσεις | (9,9) | (0,6) | -94% | (21,8) | (2,4) | -89% |
| Κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων αποσβέσεων και απομειώσεων (EBITDA) | 182,3 | 200,4 | 10% | 329,9 | 356,6 | 8% |
| Περιθώριο ΚΠΤΦΑ (EBITDA Margin) | 28,9% | 31,0% | 23,9% | 24,9% | ||
| Αποσβέσεις | (46,2) | (52,8) | 14% | (130,4) | (150,1) | 15% |
| Κέρδη/(Ζημίες) χρήσης προ φόρων και τόκων (ΚΠΤΦ) | 136,1 | 147,7 | 8% | 199,5 | 206,6 | 4% |
| Περιθώριο ΚΠΤΦ (ΕΒΙΤ Μargin) | 21,6% | 22,8% | 14,5% | 14,4% | ||
| Πιστωτικοί τόκοι και Χρηματοοικονομικά έσοδα | 12,5 | 7,2 | -43% | 23,4 | 24,8 | 6% |
| Τόκοι υποχρεώσεων και μισθώσεων και Χρηματοοικονομικά έξοδα | (18,9) | (22,8) | 21% | (57,0) | (63,9) | 12% |
| Συναλλαγματικές διαφορές και λοιπά | 9,6 | (3,0) | – | 6,2 | 27,6 | 347% |
| Κέρδη/(Zημίες) από συμμετοχές | (0,5) | (0,3) | -30% | (1,6) | (0,4) | -76% |
| Κέρδη/(Ζημίες) χρήσης προ φόρων (ΚΠΦ) | 138,8 | 128,7 | -7% | 170,4 | 194,7 | 14% |
| Περιθώριο ΚΠΦ (EBT Margin) | 22,0% | 19,9% | 12,4% | 13,6% | ||
| Φόρος εισοδήματος | (30,5) | (28,3) | -7% | (38,4) | (46,7) | 22% |
| Κέρδη/(Ζημίες) χρήσης μετά από φόρους | 108,3 | 100,4 | -7% | 132,0 | 148,0 | 12% |
Σημείωση: Τα αποτελέσματα του εννεαμήνου 2025 περιλαμβάνουν για πρώτη φορά την πλήρη ενοποίηση της κατά 100% θυγατρικής ICT, η οποία κατέχει το 100% της εταιρείας Atcom. Τα Έσοδα και τα Κέρδη/(Ζημίες) χρήσης προ φόρων (ΚΠΦ) της Atcom για το εννεάμηνο του 2025 ανήλθαν σε €9,8 εκατ. και €0,9 εκατ. αντίστοιχα. H πλήρης ενοποίηση είχε επίδραση ύψους €6,9 εκατ. στα λοιπά έσοδα και €8,9 εκατ. στο κόστος των ενοποιημένων οικονομικών καταστάσεων, λόγω διαφορετικού χρονισμού αναγνώρισης των ενδοομιλικών συναλλαγών των επιμέρους εταιρειών.
Συνοπτική Ενοποιημένη Κατάσταση Οικονομικής Θέσης
| (σε € εκατ.) | 31.12.2024 | 30.09.2025 |
| Μη κυκλοφορούντα περιουσιακά στοιχεία | 1.812,0 | 1.888,4 |
| Ταμειακά Διαθέσιμα | 575,6 | 732,9 |
| Δεσμευμένες καταθέσεις | 2,5 | 4,6 |
| Xρηματοοικονομικά περιουσιακά στοιχεία1 | 191,0 | 304,1 |
| Λοιπά κυκλοφορούντα περιουσιακά στοιχεία | 293,3 | 386,3 |
| Σύνολο Περιουσιακών Στοιχείων | 2.874,4 | 3.316,4 |
| Σύνολο Ιδίων Κεφαλαίων | 499,4 | 557,5 |
| Υποχρεώσεις από μισθώσεις | 1.047,6 | 967,4 |
| Δανειακές υποχρεώσεις | 383,6 | 663,1 |
| Λοιπές μακροπρόθεσμες υποχρεώσεις | 176,7 | 204,5 |
| Λοιπές βραχυπρόθεσμες υποχρεώσεις | 767,1 | 923,9 |
| Σύνολο Ιδίων Κεφαλαίων και Υποχρεώσεων | 2.874,4 | 3.316,4 |
Σημειώσεις:
1 Περιλαμβάνει ενεχυριασμένα Ομόλογα €27,7 εκατ. στις 31/12/2024.
Συνοπτική Ενοποιημένη Κατάσταση Ταμειακών Ροών
| (σε € εκατ.) | 30.09.2024 | 30.09.2025 |
| Καθαρές ταμειακές εισροές/ (εκροές) από λειτουργικές δραστηριότητες | 320,0 | 297,6 |
| Καθαρές ταμειακές εισροές / (εκροές) από επενδυτικές δραστηριότητες | (33,1) | (84,8) |
| Καθαρές ταμειακές εισροές/ (εκροές) από χρηματοδοτικές δραστηριότητες | (231,8) | 99,5 |
| Καθαρή αύξηση / (μείωση) στα ταμειακά διαθέσιμα και ισοδύναμα | 55,0 | 312,3 |
| Ταμειακά διαθέσιμα και ισοδύναμα στην αρχή της χρήσης1 | 706,3 | 769,1 |
| Επίδραση συναλλαγματικών διαφορών στα ταμειακά διαθέσιμα & ισοδύναμα | 1,5 | (39,7) |
| Ταμειακά διαθέσιμα και ισοδύναμα στο τέλος της χρήσης1 | 762,8 | 1.041,6 |
Σημείωση:
1 Περιλαμβάνει δεσμευμένες καταθέσεις και χρηματοοικονομικά περιουσιακά στοιχεία.
Επιχειρησιακά μεγέθη Ομίλου
| Τρίτο Τρίμηνο 2024 | Τρίτο Τρίμηνο 2025 | % μτβ | Εννεάμηνο 2024 | Εννεάμηνο 2025 | % μτβ | ||
| Χωρητικότητα | |||||||
| Χιλιομετρικές Θέσεις (σε εκατ.) | 6.699 | 6.855 | 2% | 16.233 | 16.738 | 3% | |
| Διαθέσιμες Θέσεις (‘000) | 6.322 | 6.655 | 5% | 15.266 | 16.029 | 5% | |
| Ώρες Πτήσεων (Block hours) | 69.664 | 70.532 | 1% | 167.471 | 171.454 | 2% | |
| Πτήσεις | 41.788 | 43.187 | 3% | 99.378 | 103.280 | 4% | |
| Μέσος αριθμός θέσεων ανά πτήση | 151 | 154 | 2% | 154 | 155 | 1% | |
| Μέση απόσταση πτήσεων (χλμ.) | 903 | 884 | -2% | 917 | 902 | -2% | |
| Επιβάτες (΄000) | |||||||
| Ανά είδος πτήσεων: | |||||||
| Επιβάτες Τακτικών πτήσεων | 5.158 | 5.481 | 6% | 12.295 | 12.914 | 5% | |
| Επιβάτες Ναυλωμένων πτήσεων | 171 | 161 | -6% | 290 | 299 | 3% | |
| Ανά δίκτυο: | |||||||
| Δίκτυο Εσωτερικού | 2.266 | 2.428 | 7% | 5.222 | 5.520 | 6% | |
| Δίκτυο Εξωτερικού | 3.064 | 3.214 | 5% | 7.363 | 7.693 | 4% | |
| Σύνολο επιβατών | 5.329 | 5.642 | 6% | 12.585 | 13.213 | 5% | |
| Χιλιομετρικοί επιβάτες RPKs (σε εκατ.) | 5.620 | 5.788 | 3% | 13.364 | 13.787 | 3% | |
| Μέσος αριθμός επιβατών ανά πτήση | 128 | 131 | 2% | 127 | 128 | 1% | |
| Συντελεστής Πληρότητας- Τακτικές Πτήσεις (Επιβάτες/Διαθέσιμες Θέσεις) | 84,6% | 84,9% | 0,4pp | 82,7% | 82,6% | 0,0pp | |
| Συντελεστής Πληρότητας- Τακτικές πτήσεις (Χιλιομετρικοί επιβάτες RPK/ Χιλιομετρικές Θέσεις ASK) | 83,9% | 84,3% | 0,4pp | 82,4% | 82,4% | 0,0pp | |
[1] Περιλαμβάνει χρηματοοικονομικές επενδύσεις ύψους €304,2 εκατ. και δεσμευμένες καταθέσεις ύψους €4,6 εκατ.

