Κατέγραψε αύξηση πωλήσεων κατά 200% σε μία διετία, επιβεβαιώνοντας τη δυναμική παρουσία της εταιρείας στην τοπική αγορά
Ισχυρό αποτύπωμα κατάφερε να δημιουργήσει στην κυπριακή οικονομία η Wolt, σε διάστημα μόλις πέντε χρόνων από την κάθοδό της στην Κύπρο. Από το 2020 μέχρι και σήμερα η Wolt πέτυχε να εδραιωθεί στην κυπριακή αγορά, δημιουργώντας ευκαιρίες εισοδήματος και συμβάλλοντας στην ανάπτυξη της τοπικής επιχειρηματικότητας.
Η εταιρεία συνεργάζεται με περισσότερες από 4.000 επιχειρήσεις σε όλη την Κύπρο, ενώ περισσότεροι από 10.000 διανομείς έχουν συνεργαστεί με την πλατφόρμα μέχρι σήμερα. Η τοπική ομάδα της εταιρείας ξεπερνά τους 100 εργαζομένους, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην ενίσχυση της απασχόλησης, της ψηφιακής τεχνογνωσίας και της καινοτομίας.
Κατά την τελευταία τριετία εντάχθηκαν στην πλατφόρμα περισσότερες από 2.000 νέες επιχειρήσεις, αναδεικνύοντας τη Wolt ως ένα βασικό και αξιόπιστο συνεργάτη για μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις.
Η δυναμική της Wolt επιβεβαιώνεται από τη ραγδαία αύξηση των πωλήσεων κατά περίπου 200% την περίοδο 2022–2024, ενώ κατά τα έτη 2023 και 2024 η εταιρεία κατέγραψε σταθερή διψήφια ανάπτυξη.
Διεύρυνση των υπηρεσιών και των προϊόντων
Η Wolt έχει διευρύνει σημαντικά το οικοσύστημά της, εντάσσοντας στην πλατφόρμα νέες συνεργασίες πέραν του grocery, με γνωστές αλυσίδες όπως οι Electroline, Kotsovolos, Superhome, Beauty Line, Marks & Spencer και Mamas & Papas. Η πλατφόρμα λειτουργεί πλέον ως ένα “πολυκατάστημα στην τσέπη του καταναλωτή”, καλύπτοντας ολοένα και περισσότερες καθημερινές ανάγκες μέσα από μία ενιαία ψηφιακή εμπειρία.
Μόνο τα τελευταία δύο χρόνια, η Wolt έχει παρουσιάσει μια σειρά νέων προϊόντων και υπηρεσιών, δημιουργώντας πρόσθετη αξία για πελάτες και συνεργάτες. Το Wolt+, η συνδρομητική υπηρεσία loyalty, απευθύνεται στους πιο πιστούς χρήστες, προσφέροντάς τους προνόμια και εξοικονόμηση κόστους. Παράλληλα, το Wolt Drive προσφέρει υπηρεσίες άμεσης παράδοσης για επιχειρήσεις λιανικής, ακόμη και για παραγγελίες που πραγματοποιούνται απευθείας μέσω των δικών τους ιστοσελίδων, διευρύνοντας τις δυνατότητες omnichannel παρουσίας. Το Wolt for Work απευθύνεται σε εταιρείες και εργαζόμενους, προσφέροντας λύσεις για εταιρικά γεύματα και μαζικές παραγγελίες, ενισχύοντας την ευκολία και την ευελιξία στον σύγχρονο χώρο εργασίας.
Το Wolt Market, το δίκτυο ιδιόκτητων σούπερ μάρκετ της εταιρείας, συμπληρώνει τέσσερα χρόνια λειτουργίας στην Κύπρο, διαθέτοντας οκτώ φυσικά καταστήματα και καταγράφει εντυπωσιακή μέση ετήσια αύξηση πωλήσεων 213%, ποσοστό που υπερβαίνει κατά πολύ τον απλό διπλασιασμό.
Ενίσχυση της ρευστότητας των επιχειρήσεων
Παρά την επιτυχία της, η Wolt δεν επαναπαύεται δημιουργώντας διαρκώς νέα εργαλεία και προϊόντα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα το Wolt Capital, το πρωτοποριακό εργαλείο προσιτής χρηματοδότησης που προσφέρει η Wolt σε συνεργασία με τη γερμανική fintech εταιρεία Finmid, πάροχο χρηματοοικονομικών υποδομών, για κάλυψη επιχειρηματικών αναγκών των επιχειρήσεων οι οποίες συνεργάζονται με τη Wolt. Μέσω του Wolt Capital εστιατόρια και επιχειρήσεις μπορούν να ενισχύσουν τις ταμειακές ροές τους και να επενδύσουν στη μακροπρόθεσμη ανάπτυξή τους, για να καλύψουν είτε απλά λειτουργικά τους έξοδα είτε και έκτακτες ανάγκες, χωρίς να χρειαστεί να καταφύγουν σε τράπεζες για την εξασφάλιση δανεισμού.
Ήδη μέσω του Wolt Capital η Wolt έχει ήδη χρηματοδοτήσει το 10% των επιλέξιμων επιχειρήσεων στην Κύπρο, με το συνολικό ποσό χρηματοδότησης να αγγίζει τα €2 εκατ., ενώ περισσότερες από 1.500 επιχειρήσεις είναι σήμερα επιλέξιμες για ένταξη στο πρόγραμμα.
Ο Ανδρέας Παπαγιάννης, Γενικός Διευθυντής της Wolt Κύπρου, εξέφρασε σε δηλώσεις του ικανοποίηση για τις επιδόσεις της Wolt στην χώρα: «Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι με την πορεία μας στην κυπριακή αγορά στα πέντε χρόνια παρουσίας μας στη χώρα. Συνεχίζουμε με σταθερό προσανατολισμό στη στήριξη της τοπικής επιχειρηματικότητας και την κάλυψη των αναγκών των καταναλωτών, με στόχο να προσφέρουμε ευχαρίστηση, ευκολία και πραγματικές ευκαιρίες εισοδήματος στις τοπικές κοινότητες όπου δραστηριοποιούμαστε—αποτελώντας ένα πραγματικό πολυκατάστημα στην τσέπη του καταναλωτή».
