StrategistStrategistStrategist
Font ResizerAa
  • Αρχική
  • Επιχειρήσεις
    Επιχειρήσεις
    Ενημερωθείτε για τα πάντα σχετικά με τις επιχειρήσεις στην Κύπρο με θέματα όπως τον Τουρισμό, Ακίνητα, Ενέργεια, Εμπόριο, Τεχνολογία.
    Show More
    Top News
    King Jason Zante: Ένα αριστουργηματικό ξενοδοχείο σε παραδεισένιο περιβάλλον
    12/02/2024 στις 9:52 am
    Το ΤΕΠΑΚ ο μεγάλος νικητής του CFA Research Challenge 2024
    29/02/2024 στις 10:14 am
    Τα υψηλότερα καταθετικά επιτόκια της αγοράς από την Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος (Κύπρου)
    11/03/2024 στις 12:37 pm
    Latest News
    Το Ινστιτούτο Νευρολογίας & Γενετικής Κύπρου αποχαιρετά με σεβασμό τον James Watson – πρωτοπόρο στη δομή του DNA
    10/11/2025 στις 3:58 pm
    Η Πετρολίνα σε ανταμείβει ξανά: Απλά, ζεστά, τριπλά!
    10/11/2025 στις 1:45 pm
    Θρίαμβος για την TOYOTA GAZOO Racing με το απόλυτο 1-2-3 στην Ιαπωνία
    10/11/2025 στις 1:40 pm
    H PwC Κύπρου μέσα από το PwC Foundation ενδυναμώνει τις επιχειρηματικές και κοινωνικές δεξιότητες των μαθητών
    10/11/2025 στις 11:22 am
  • Οικονομία
    Οικονομία
    Ενημερωθείτε για τα πάντα σχετικά με την Οικονομία στην Κύπρο, στην Ελλάδα αλλά και Διεθνη.
    Show More
    Top News
    Το δολάριο υποχωρεί στο ξεκίνημα του 2025, το γεν παραμένει σε χαμηλά 5 μηνών
    02/01/2025 στις 11:06 am
    Απονεμήθηκαν οι διδακτορικοί τίτλοι σπουδών σε φοιτητές και φοιτήτριες του ΤΕΠΑΚ
    17/06/2025 στις 12:00 pm
    Με μικρή άνοδο συνεχίζεται η διαπραγμάτευση στο ΧΑΚ
    08/01/2025 στις 1:36 pm
    Latest News
    Αξιολογεί τα εργασιακά ζητήματα που εκκρεμούν το Γενικό Συμβούλιο ΣΕΚ την Τρίτη
    10/11/2025 στις 3:57 pm
    Το Ινστιτούτο Νευρολογίας & Γενετικής Κύπρου αποχαιρετά με σεβασμό τον James Watson – πρωτοπόρο στη δομή του DNA
    10/11/2025 στις 3:58 pm
    Άνοδο καταγράφει το Χρηματιστήριο τη Δευτέρα
    10/11/2025 στις 3:20 pm
    Τρόπους ενίσχυσης ενεργειακής συνεργασίας Κύπρου και Λιβάνου συζήτησαν Παπαναστασίου-Saadi
    10/11/2025 στις 2:04 pm
  • Podcast
    PodcastShow More
    Λ. Μιχαήλ: Ποιότητα, βιωσιμότητα και καινοτομία στην καρδιά της αναπτυξιακής στρατηγικής της Cyview Group (video)
    11/04/2025 στις 2:52 pm
    Φειδίας Παναγιώτου: Νέο Κόμμα στην Κύπρο και νέα Πολιτική Ομάδα στην Ευρώπη (video)
    17/03/2025 στις 9:31 am
    Γιώργος Γεωργίου: «Θα πτωχεύσετε τους ευρωπαϊκούς λαούς για τους εμπόρους του θανάτου» (video)
    14/03/2025 στις 10:56 am
    Φουρλάς: «Δεν έχει θέση η Τουρκία στα νέα αμυντικά σχέδια της ΕΕ» (video)
    12/03/2025 στις 11:00 am
    Στυλιάνα Χαραλάμπους: «Δεν με επηρεάζουν οι haters» (video)
    06/03/2025 στις 12:00 pm
  • Real Estate
    Real EstateShow More
    Μικτές αναπτύξεις: Η νέα τάση στο real estate
    10/11/2025 στις 9:22 am
    Η Pafilia ξεχωρίζει διεθνώς με διπλή διάκριση στα International Property Awards 2025–2026
    03/11/2025 στις 1:55 pm
    Ενίσχυση διαφάνειας με το νέο πλαίσιο ελέγχου των ΑΞΕ – Ο Συνδ. Ακινήτων χαιρετίζει την απόφαση
    31/10/2025 στις 1:26 pm
    Landbank Analytics: Πωλήθηκαν οικόπεδα και χωράφια αξίας €360 εκατ. το 1ο Εξάμηνο 2025
    30/10/2025 στις 1:34 pm
    Ask Wire: Πως η καινοτομία διαμορφώνει το μέλλον της αγοράς ακινήτων
    29/10/2025 στις 2:35 pm
  • Behind The Scenes
    Behind The ScenesShow More
    Ανδρέας Αποστόλου: Πρώτος στη Λάρνακα – Οι πολίτες του δίνουν καθαρή εντολή για επανεκλογή
    10/11/2025 στις 7:45 am
    Κύπρος: Το Νέο «Bali» των Digital Nomads;
    07/11/2025 στις 9:48 am
    Amazon vs Perplexity: Η πρώτη μεγάλη σύγκρουση για το μέλλον της Τεχνητής Νοημοσύνης στο εμπόριο
    05/11/2025 στις 12:34 am
    Με έδρα την Κύπρο η Revolut για τη MiCA άδεια – Τι σημαίνει για τις crypto επιχειρήσεις
    04/11/2025 στις 8:37 pm
    Η συνάντηση John Christodoulou – Kimberly Guilfoyle που φέρνει άρωμα Ουάσινγκτον… στην Κύπρο!
    03/11/2025 στις 8:29 pm
  • Απόψεις
    ΑπόψειςShow More
    Μαρία Οδυσσέως: Από το χαρτί στην οθόνη – Πώς η ΚΕΑΝΙΤΑ έγινε το πρώτο avatar brand στην Κύπρο
    03/11/2025 στις 10:48 am
    Ο ρυθμός της αλλαγής μας καλεί να εξελιχθούμε
    23/10/2025 στις 2:45 pm
    Συγχωνεύσεις και Εξαγορές σε Ελλάδα, Κύπρο και στην ευρύτερη περιοχή. Του Πανίκου Τέκλου
    16/10/2025 στις 11:00 am
    Η τεχνητή νοημοσύνη ως σύμμαχος στη διάγνωση της κατάθλιψης
    10/10/2025 στις 12:59 pm
    Κατάργηση του αντιδημοκρατικού νόμου Χριστοδουλίδη για τις διαδηλώσεις τώρα
    07/10/2025 στις 1:41 pm
  • Καριέρα
    ΚαριέραShow More
    Ποια η σχέση της Ηγεσίας και της Eταιρικής Bιωσιμότητας και Yπευθυνότητας; Του Δρ. Μαρίνου Βουκή
    09/09/2025 στις 10:02 am
    Το Πανεπιστήμιο Λεμεσού γιορτάζει με 35+1 υποτροφίες!
    04/09/2025 στις 3:49 pm
    Επένδυση €39 εκατ. σε Τεχνική Σχολή Πράσινων Επαγγελμάτων στη Λάρνακα!
    01/09/2025 στις 11:05 am
    Οι συντεχνίες αποφασίζουν σε πανσυνδικαλιστική σύσκεψη σήμερα για τη στάση τους για ΑΤΑ
    01/09/2025 στις 8:33 am
    Θέσεις εργασίας στο University of Limassol (UoL)
    28/08/2025 στις 8:59 am
  • Άλλα
    • Πολιτική
    • Επιστήμη & Τεχνολογία
    • Η Καλή Είδηση της Ημέρας
    • Εμπορικά Νέα
    • Brand News
ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ: PwC Global Entertainment & Media Outlook: Τα παγκόσμια έσοδα του κλάδου της Ψυχαγωγίας και των ΜΜΕ προβλέπεται να φτάσουν τα 3,5 τρισεκατομμύρια δολάρια έως το 2029
Share
Font ResizerAa
StrategistStrategist
Αναζήτηση
  • Αρχική
  • Επιχειρήσεις
  • Οικονομία
  • Podcast
  • Real Estate
  • Behind The Scenes
  • Απόψεις
  • Καριέρα
  • Άλλα
    • Πολιτική
    • Επιστήμη & Τεχνολογία
    • Η Καλή Είδηση της Ημέρας
    • Εμπορικά Νέα
    • Brand News
Follow US
  • Επικοινωνία
  • Διαφήμιση
  • Cookies Policy
© Strategist.cy All Rights Reserved. Designed by Red Wolf PR & Advertising
Χωρίς κατηγορία

PwC Global Entertainment & Media Outlook: Τα παγκόσμια έσοδα του κλάδου της Ψυχαγωγίας και των ΜΜΕ προβλέπεται να φτάσουν τα 3,5 τρισεκατομμύρια δολάρια έως το 2029

Δημοσιεύθηκε 30/07/2025 στις 1:51 pm
Share
SHARE

Οι διαφημιστικές δαπάνες προβλέπεται να αυξηθούν τρεις φορές ταχύτερα (6,1%) από τις καταναλωτικές δαπάνες για την Ψυχαγωγία & τα ΜΜΕ (2%) – καθώς η ΤΝ αναμένεται να μετασχηματίσει τα διαφημιστικά μοντέλα και να ενισχύσει την προσωποποίηση.

Ο παγκόσμιος τομέας της Ψυχαγωγίας και των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης πλησίασε τα 3 τρισεκατομμύρια δολάρια σε έσοδα το 2024 και αναμένεται να φτάσει τα 3,5 τρισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2029, καθώς οι διαφημιστικές δαπάνες αυξάνονται ραγδαία σε διάφορες πλατφόρμες, σύμφωνα με την Ετήσια Έκθεση της PwC “Global Entertainment & Media Outlook 2025-29”.

Ο τομέας της Ψυχαγωγίας και των ΜΜΕ προβλέπεται να σημειώσει σημαντική άνοδο με ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 3,7% έως το 2029 – ποσοστό μεγαλύτερο από τον αναμενόμενο μέσο όρο της παγκόσμιας οικονομικής ανάπτυξης, αλλά χαμηλότερο από τα προ πανδημίας επίπεδα. Η οικονομική αβεβαιότητα και η αναιμική αύξηση της καταναλωτικής δαπάνης, σε συνδυασμό με τον έντονο εγχώριο και διεθνή ανταγωνισμό στον τομέα, αναμένεται να επηρεάσουν τους ρυθμούς ανάπτυξης μέχρι το 2029.

Η διαφήμιση θα συμβάλει στην ανάπτυξη των εσόδων του κλάδου, καθώς η ΤΝ μετασχηματίζει τα διαφημιστικά μοντέλα

Καθώς η ανάπτυξη των επί πληρωμή ή συνδρομητικών προϊόντων επιβραδύνεται λόγω του αυξημένου ανταγωνισμού και των περιορισμένων καταναλωτικών δαπανών, ειδικά στις ώριμες αγορές, η διαφήμιση αναμένεται να συμβάλει στην αύξηση των εσόδων του τομέα. Από τις τρεις κύριες κατηγορίες που εξετάστηκαν (συνδεσιμότητα, διαφήμιση, καταναλωτής), η διαφήμιση προβλέπεται να έχει τον πιο γρήγορο ρυθμό ανάπτυξης – τρεις φορές ταχύτερα (6,1% ετήσια αύξηση) από την κατηγορία του καταναλωτή (2%).

Οι πιο δυναμικοί δείκτες εσόδων για τα επόμενα πέντε χρόνια προέρχονται από τη λιανική διαφήμιση (15%), την διαφήμιση σε κοινωνικά δίκτυα και σε βίντεο στο κινητό (15%), καθώς και την διαδικτυακή διαφήμιση στην συνδεδεμένη τηλεόραση (14%). Τα ψηφιακά μέσα, που αποτελούν το 72% των συνολικών διαφημιστικών εσόδων το 2024, προβλέπεται να φτάσουν το 80% έως το 2029. Επιπλέον, νέες τεχνολογίες όπως η ΤΝ και η εξατομίκευση αναμένεται να ενισχύσουν περαιτέρω την ανάπτυξή τους. Τομείς με υψηλή ανάπτυξη περιλαμβάνουν τη διαφήμιση μέσω αναζήτησης σε ηλεκτρονικές αγορές (από 32,7% το 2020 σε 45,5% το 2029) και τη διαφήμιση στα βιντεοπαιχνίδια (από 32,8% το 2024 σε 38,5% το 2029).

Η ΤΝ επηρεάζει με πολλούς τρόπους τον κλάδο. Η συνδεδεμένη τηλεόραση (οποιαδήποτε τηλεόραση που συνδέεται στο διαδίκτυο για αναπαραγωγή περιεχομένου) μπορεί να επηρεάσει την αύξηση των εσόδων. Το 2020, τα διαφημιστικά έσοδα της συνδεδεμένης τηλεόρασης αντιστοιχούσαν μόλις στο 5,9% των συνολικών εσόδων της διαφήμισης στην παραδοσιακή τηλεόραση. Το 2024, αυτό το ποσοστό είχε εκτοξευθεί στο 22%. Με την αύξηση της ψηφιακής αλληλεπίδρασης και την πιθανότητα υπερ-εξατομίκευσης με την βοήθεια της ΤΝ, που μπορεί να οδηγήσει σε μεγαλύτερη αποδοχή από τους τελικούς χρήστες, τα έσοδα από διαφημίσεις στη συνδεδεμένη τηλεόραση αναμένεται να φτάσουν τα $51 δισεκατομμύρια το 2029, δηλαδή στο 45% των διαφημίσεων της παραδοσιακής τηλεόρασης.

Προς το παρόν, η συνδεσιμότητα παραμένει η μεγαλύτερη κατηγορία, με τις δαπάνες να αναμένεται να φτάσουν τα 1,3 τρισεκατομμύρια δολάρια το 2029, με ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 2,8%, κυρίως λόγω των εσόδων από υπηρεσίες κινητού διαδικτύου. Ωστόσο, οι ταχείς ρυθμοί ανάπτυξης στη διαφήμιση προβλέπεται να μειώσουν σημαντικά τη διαφορά μεταξύ των δαπανών για συνδεσιμότητα και διαφήμιση έως το 2029.

Τα μη ψηφιακά έσοδα – όπως η ζωντανή μουσική, οι εκδηλώσεις και τα εισιτήρια κινηματογράφου – οδηγούν τις καταναλωτικές δαπάνες

Οι καταναλωτές μπορεί να περνούν περισσότερο χρόνο στο διαδίκτυο, αλλά εξακολουθούν να ξοδεύουν το μεγαλύτερο μέρος του προϋπολογισμού τους για ψυχαγωγία σε δραστηριότητες εκτός σύνδεσης. Το 2024, τα έσοδα από μη ψηφιακές μορφές ψυχαγωγίας αντιπροσώπευαν το 61% των συνολικών εσόδων από καταναλωτές και προβλέπεται να παραμείνουν σε παρόμοια επίπεδα καθ’ όλη τη διάρκεια της προβλεπόμενης περιόδου.

Παρά το γεγονός ότι οι δαπάνες για κινηματογραφικά εισιτήρια εκτιμάται ότι θα αυξηθούν από 33 δισεκατομμύρια δολάρια το 2024 σε 41,5 δισεκατομμύρια το 2029, οι καταναλωτές συνεχίζουν να δείχνουν προτίμηση στις ταινίες τοπικής παραγωγής. Σε παγκόσμιο επίπεδο, το μερίδιο αγοράς των πέντε κορυφαίων αμερικανικών στούντιο έχει μειωθεί από πάνω από 60% πριν από την πανδημία, σε 51% το 2024.

Ο κλάδος των βιντεοπαιχνιδιών συνεχίζει να είναι ένα θετικό σημείο για τη βιομηχανία

Η παγκόσμια βιομηχανία βιντεοπαιχνιδιών συνεχίζει να αποτελεί βασικό παράγοντα ανάπτυξης του τομέα, με την αγορά να ξεπερνά σε αξία τις βιομηχανίες του κινηματογράφου και της μουσικής μαζί. Το συνολικό εισόδημα ανήλθε σε 224 δισεκατομμύρια δολάρια το 2024, και η αγορά προβλέπεται να φτάσει σχεδόν τα 300 δισεκατομμύρια δολάρια το 2029, με ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 5,7%.

Δείτε και αυτά

Η XM διακρίνεται με 8 βραβεία Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης
Calvin Klein: Έντυσε τον Pedro Pascal για την εμφάνιση του στο Good Morning America
ΚΕΒΕ: Διοργανώνει Ενημερωτική Εκδήλωση για τις Εξαγορές και Συγχωνεύσεις ΜμΕ στην Κύπρο
Δέκα γευστικές εμπειρίες σε έναν χώρο! Το ARARAT αλλάζει τον γαστρονομικό χάρτη της Λεμεσού
Δεξίωση προς τα ΜΜΕ ο ΠτΔ
TAGGED:2029PwC Global Entertainment & Media OutlookΚλάδος ΨυχαγωγίαςΜΜΕΠαγκόσμια Έσοδα
Μοιραστείτε το άρθρο
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
Προηγούμενο ΣΜΑ: Τα φορολογικά κίνητρα που θα συντελέσουν στην αύξηση των ωφέλιμων επενδύσεων
Επόμενο Ανοδικά κινείται η διαπραγμάτευση στο ΧΑΚ

Τελευταία Νέα

Αξιολογεί τα εργασιακά ζητήματα που εκκρεμούν το Γενικό Συμβούλιο ΣΕΚ την Τρίτη
Κύπρος Οικονομικά
Το Ινστιτούτο Νευρολογίας & Γενετικής Κύπρου αποχαιρετά με σεβασμό τον James Watson – πρωτοπόρο στη δομή του DNA
Κύπρος Πρόσωπα
Άνοδο καταγράφει το Χρηματιστήριο τη Δευτέρα
Κύπρος Οικονομικά

Δείτε και αυτά

Επεκτείνονται στη Λακατάμια τα καταστήματα Mavros

15/11/2024 στις 10:14 am

Σύμβαση για Αποφυγή Διπλής Φορολογίας, Πρόληψη Φοροδιαφυγής υπέγραψαν ΚΔ-Ομάν

11/12/2024 στις 2:30 pm

Υπουργικό: Στην Αστυνομία αντί στην ΚΟΠ η μη μετακίνηση φιλάθλων

05/02/2025 στις 10:44 am

Πλατινένιο και χρυσό για την Ομάδα Συμμόρφωσης της Τράπεζας Κύπρου

24/10/2024 στις 10:07 am
Strategist.cy Logo

Η πύλη για τα επιχειρηματικά και οικονομικά νέα της Κύπρου, της Ελλάδας και στο εξωτερικό! Αναλύσεις, συνεντεύξεις, άρθρα γνώμης και όχι μόνο για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, τον Τουρισμό και την Καριέρα.

Πληροφορίες

  • Επικοινωνία
  • Διαφήμιση
  • Cookies Policy

Διαβάστε

  • Επιχειρήσεις
  • Οικονομικά
  • Real Estate
  • Behind The Scenes
  • Απόψεις
  • Εμπορικά Νέα
  • Καριέρα & Εργασία
StrategistStrategist
Follow US
© Strategist.cy All Rights Reserved.
  • Επικοινωνία
  • Διαφήμιση
  • Cookies Policy
Welcome Back!

Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας

Username or Email Address
Password

Lost your password?