Συστάθηκε η Ad Hoc Επιτροπή του Δήμου Λάρνακας, η οποία μαζί με την Ad Hoc Επιτροπή του Υπουργείου Μεταφορών θα έχει παρακολουθεί και θα έχει ενεργό συμμετοχή στις διαδικασίες για το έργο της ενιαίας ανάπτυξης λιμανιού και μαρίνας της πόλης.
Σε ανακοίνωση του Δήμου αναφέρεται ότι «μετά τις τελευταίες εξελίξεις σχετικά με το έργο της ενιαίας ανάπτυξης του λιμανιού και της μαρίνας Λάρνακας, συνεδρίασε την Παρασκευή 21 Ιουνίου, μετά από πρόσκληση του Δημάρχου Ανδρέα Βύρα η Ολομέλεια της Επιτροπής Ανάπτυξης Πόλης και Επαρχίας Λάρνακας».
Υπενθυμίζεται ότι «κατά τη συνεδρία της Επιτροπής που έγινε στις 31 Μαϊου στην παρουσία του Υπουργού Μεταφορών Επικοινωνιών και Έργων Αλέξη Βαφεάδη, μετά και τις πρόσφατες εκλογές θα δημιουργείτο Ad Hoc Επιτροπή Παρακολούθησης του θέματος από μέρους του Δήμου Λάρνακας η οποία θα αποτελείτο από μέλη της Επιτροπής Ανάπτυξης».
Μετά από ομόφωνη απόφαση των μελών της Επιτροπής Ανάπτυξης «η Ad Hoc Επιτροπή συστάθηκε με επικεφαλής τον Δήμαρχο Λάρνακας, ενώ μέλη είναι όλοι οι βουλευτές Λάρνακας, ο Πρόεδρος του ΚΕΒΕ Σταύρος Σταύρου και ο Πρόεδρος του ΕΒΕΛ Νάκης Αντωνίου. Η Ad Hoc Επιτροπή θα αποτελέσει μαζί με την Ad Hoc Επιτροπή του Υπουργείου Μεταφορών, μέρος της Επιτροπής Παρακολούθησης και θα έχει ενεργό συμμετοχή στις διαδικασίες που θα ακολουθήσουν».
Ο Δήμος Λάρνακας «συνεχίζει να βρίσκεται σε διαρκή επικοινωνία με όλους τους εμπλεκόμενους και τον αρμόδιο Υπουργό για εξεύρεση λύσεων μπροστά στις δυσκολίες που έχουν προκύψει. Η ανάπτυξη του λιμανιού και της μαρίνας Λάρνακας αποτελεί αναμφίβολα ένα σημαντικό έργο για την πόλη και πρέπει να καταβληθούν οι μέγιστες δυνατές προσπάθειες από όλες τις πλευρές για την τάχιστη υλοποίηση του» καταλήγει η ανακοίνωση.
Είναι πραγματικά ενθαρρυντικό να βλέπουμε τον Δήμο Λάρνακας να σπεύδει να συγκροτήσει Ad Hoc Επιτροπή, λες και μέχρι τώρα όλα κυλούσαν ρολόι με την ανάπτυξη του λιμανιού και της μαρίνας! Τώρα ξαφνικά, όλοι ξύπνησαν από τον λήθαργο, κι αποφάσισαν να εμπλακούν ενεργά. Κάτι τέτοιο μόνο ως προσπάθεια καθυστέρησης μπορεί να ερμηνευθεί, ενώ οι δυσκολίες φαίνεται να είναι το μόνο σίγουρο πράγμα γύρω από αυτό το έργο.
Η δημιουργία επιτροπών και υπό-επιτροπών, με πολυπληθή μέλη από κάθε άκρη της πολιτικής σκακιέρας και των εμπορικών επιμελητηρίων, μοιάζει περισσότερο με μια προσπάθεια να μοιραστεί η ευθύνη για την αποτυχία του έργου παρά με ειλικρινή προσπάθεια προόδου. Σαν να μαζεύτηκε ένα μεγάλο παρεάκι για να πει με τρόπο «Δεν φταίμε μόνο εμείς!»
Και τι να πούμε για τις «διαρκείς επικοινωνίες» και την ανάγκη για «εξεύρεση λύσεων» που αναφέρονται; Λες και τόσα χρόνια τώρα, το πρόβλημα ήταν ότι δεν κάθονταν αρκετοί άνθρωποι γύρω από το τραπέζι να το συζητήσουν.
Στην τελική, ας ελπίσουμε ότι οι νέες αυτές επιτροπές δεν θα μας χαρίσουν άλλο έναν γύρο από μεγάλα λόγια και μικρά αποτελέσματα. Γιατί, αν συνεχίσουμε έτσι, το μόνο που θα αναπτυχθεί είναι η ικανότητα των εμπλεκομένων να πηγαίνουν από συνεδρία σε συνεδρία, ενώ το λιμάνι και η μαρίνα θα παραμένουν στο ίδιο χάλι.