StrategistStrategistStrategist
Font ResizerAa
  • Αρχική
  • Επιχειρήσεις
    Επιχειρήσεις
    Ενημερωθείτε για τα πάντα σχετικά με τις επιχειρήσεις στην Κύπρο με θέματα όπως τον Τουρισμό, Ακίνητα, Ενέργεια, Εμπόριο, Τεχνολογία.
    Show More
    Top News
    King Jason Zante: Ένα αριστουργηματικό ξενοδοχείο σε παραδεισένιο περιβάλλον
    12/02/2024 στις 9:52 am
    Το ΤΕΠΑΚ ο μεγάλος νικητής του CFA Research Challenge 2024
    29/02/2024 στις 10:14 am
    Τα υψηλότερα καταθετικά επιτόκια της αγοράς από την Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος (Κύπρου)
    11/03/2024 στις 12:37 pm
    Latest News
    Μεγάλη αύξηση εσόδων από τον τουρισμό το πεντάμηνο με αύξηση 27,2%
    30/07/2025 στις 12:31 pm
    Kyndryl: Συνεργάζεται με Microsoft για την έναρξη του Kyndryl Microsoft Acceleration Hub για την προώθηση καινοτομίας και ψηφιακού μετασχηματισμού
    29/07/2025 στις 1:34 pm
    Υπεραγορές Αλφαμέγα: Εξαγοράζουν το Foody Market-Θα λειτουργεί υπό την επωνυμία Alphamega Express
    28/07/2025 στις 9:32 am
    Με δέσμευση ύψους €100,000 ο ‘Ομιλος εταιριών Rostro και το Ίδρυμα Rostro μετά τις καταστροφικές πυρκαγιές
    28/07/2025 στις 9:27 am
  • Οικονομία
    Οικονομία
    Ενημερωθείτε για τα πάντα σχετικά με την Οικονομία στην Κύπρο, στην Ελλάδα αλλά και Διεθνη.
    Show More
    Top News
    Μικρότερο κίνδυνο ύφεσης βλέπουν οι τράπεζες ΗΠΑ παρά την αβεβαιότητα λόγω δασμών
    16/07/2025 στις 9:12 am
    Αιτήσεις από 96 Ε/κ και Τ/κ για Βραβεία Δικοινοτικής Επιχειρηματικότητας
    14/03/2025 στις 12:34 pm
    Αναβάθμιση μακροπρόθεσμων αξιολογήσεων Ελληνικής σε Baa1 από Moody’s
    19/03/2025 στις 1:06 pm
    Latest News
    Ανοδικά κινείται η διαπραγμάτευση στο ΧΑΚ
    30/07/2025 στις 2:12 pm
    ΣΜΑ: Τα φορολογικά κίνητρα που θα συντελέσουν στην αύξηση των ωφέλιμων επενδύσεων
    30/07/2025 στις 1:35 pm
    OEB: Ανακοινώνει τη Λειτουργία εξειδικευμένης πλατφόρμας Minds in Cyprus
    30/07/2025 στις 1:11 pm
    Μεγάλη αύξηση εσόδων από τον τουρισμό το πεντάμηνο με αύξηση 27,2%
    30/07/2025 στις 12:31 pm
  • Podcast
    PodcastShow More
    Λ. Μιχαήλ: Ποιότητα, βιωσιμότητα και καινοτομία στην καρδιά της αναπτυξιακής στρατηγικής της Cyview Group (video)
    11/04/2025 στις 2:52 pm
    Φειδίας Παναγιώτου: Νέο Κόμμα στην Κύπρο και νέα Πολιτική Ομάδα στην Ευρώπη (video)
    17/03/2025 στις 9:31 am
    Γιώργος Γεωργίου: «Θα πτωχεύσετε τους ευρωπαϊκούς λαούς για τους εμπόρους του θανάτου» (video)
    14/03/2025 στις 10:56 am
    Φουρλάς: «Δεν έχει θέση η Τουρκία στα νέα αμυντικά σχέδια της ΕΕ» (video)
    12/03/2025 στις 11:00 am
    Στυλιάνα Χαραλάμπους: «Δεν με επηρεάζουν οι haters» (video)
    06/03/2025 στις 12:00 pm
  • Real Estate
    Real EstateShow More
    Landbank Analytics: Ανάλυση αγοράς ενοικίων – Προσφορά και ζητούμενες τιμές οικιών
    23/07/2025 στις 1:41 pm
    Η Επιστροφή ενός Θρύλου: Το Pendeli Resort Ξανανοίγει τις Πόρτες του στις Πλάτρες
    11/07/2025 στις 1:32 pm
    Μια πολυώροφη ανάπτυξη που ανεβάζει την απόδοσή σου
    11/07/2025 στις 12:31 am
    Ask Wire: Δυναμική επιστροφή για την αγορά ακινήτων υψηλής αξίας τον Μάιο 2025
    03/07/2025 στις 1:40 pm
    3η καλοκαιρινή συλλογή: 26 διαμερίσματα και επαύλεις με θέα τη θάλασσα από την Altamira Real Estate
    03/07/2025 στις 1:35 pm
  • Behind The Scenes
    Behind The ScenesShow More
    Καιγόταν η Λεμεσός και αυτοί είχαν το νου τους… στις κάμερες τροχαίας
    24/07/2025 στις 8:31 am
    VIDEO: Κύπριος μεγιστάνας θύμα deepfake απάτης – Το μήνυμα που ανάρτησε
    22/07/2025 στις 11:50 am
    Η έξοδος της Ειρήνης – Σπάει οριστικά η σχέση με το ΑΚΕΛ…
    18/07/2025 στις 9:48 am
    Οι τρεις γυναίκες-κλειδιά στην επικοινωνιακή στρατηγική της Κυπριακής Προεδρίας του Συμβουλίου της ΕΕ
    14/07/2025 στις 8:50 am
    Αυτοί θα πληρώσουν τους δασμούς Τραμπ – Οι πιο ευάλωτες χώρες της Ευρώπης
    13/07/2025 στις 12:01 am
  • Απόψεις
    ΑπόψειςShow More
    Πότε προστατεύονται οι whistleblowers. Του Παναγιώτη Τσαγγάρη
    28/07/2025 στις 8:00 am
    Landbank Analytics: Ανάλυση αγοράς ενοικίων – Προσφορά και ζητούμενες τιμές οικιών
    23/07/2025 στις 1:41 pm
    Το δίλημμα της ΕΚΤ: Τι θα διαμορφώσει τις αποφάσεις για τα επιτόκια τους επόμενους μήνες
    17/07/2025 στις 1:27 pm
    Μνήμη και ευθύνη: 51 χρόνια από  το πραξικόπημα και την εισβολή
    16/07/2025 στις 1:20 pm
    Σημαντικός ο ρόλος της Κύπρου και της CYMEPA στο METAVASEA
    15/07/2025 στις 1:24 pm
  • Καριέρα
    ΚαριέραShow More
    Cap St Georges Hotel & Resort: Το πολυτελές ξενοδοχείο της Πάφου προσλαμβάνει
    27/07/2025 στις 11:59 am
    Medochemie και Remedica προσλαμβάνουν άμεσα!
    19/07/2025 στις 2:30 pm
    Προσαρμογή Βιογραφικού: Η στρατηγική που θα σας βοηθήσει να ξεχωρίσετε
    18/07/2025 στις 11:59 pm
    Το Heritage Private School and Institute προσλαμβάνει
    24/06/2025 στις 8:30 pm
    📣 Lidl UP: Learn & Work | Σπούδασε με μισθό, αποφοίτησε με καριέρα
    24/06/2025 στις 3:29 pm
  • Άλλα
    • Πολιτική
    • Επιστήμη & Τεχνολογία
    • Η Καλή Είδηση της Ημέρας
    • Εμπορικά Νέα
    • Brand News
ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ: Wizz Air: Αποκαλύπτει το σχέδιο μετασχηματισμού “Customer First” ύψους €14 δισ.
Share
Font ResizerAa
StrategistStrategist
Αναζήτηση
  • Αρχική
  • Επιχειρήσεις
  • Οικονομία
  • Podcast
  • Real Estate
  • Behind The Scenes
  • Απόψεις
  • Καριέρα
  • Άλλα
    • Πολιτική
    • Επιστήμη & Τεχνολογία
    • Η Καλή Είδηση της Ημέρας
    • Εμπορικά Νέα
    • Brand News
Follow US
  • Επικοινωνία
  • Διαφήμιση
  • Cookies Policy
© Strategist.cy All Rights Reserved. Designed by Red Wolf PR & Advertising
ΕπιχειρήσειςΥπηρεσίες

Wizz Air: Αποκαλύπτει το σχέδιο μετασχηματισμού “Customer First” ύψους €14 δισ.

Με την έναρξη της πρωτοβουλίας “Customer First Compass” χαράσσεται μία νέα πορεία για τη Wizz Air, θέτοντας τον πελάτη στο επίκεντρο κάθε απόφασης και κάθε ταξιδιου

Δημοσιεύθηκε 03/04/2025 στις 10:47 am
Share
SHARE

Λάρνακα, 3 Απριλίου 2025] Η Wizz Air, η πιο περιβαλλοντικά βιώσιμη αεροπορική εταιρεία στην περιοχή EMEA*, παρουσιάζει σήμερα την έναρξη του σχεδίου μετασχηματισμού Customer First, παρουσιάζοντας την Customer First Compass – ένα νέο πλαίσιο που θέτει τους πελάτες στο επίκεντρο κάθε πτυχής της λειτουργίας της.

Η αεροπορική εταιρεία θα επενδύσει €14 δισεκατομμύρια τα επόμενα τρία χρόνια με στόχο την αναβάθμιση κάθε σημείου επαφής με τον πελάτη, διασφαλίζοντας ότι η ακρίβεια, οι προσιτές τιμές, η καινοτομία και η εξυπηρέτηση θα αποτελούν βασικά χαρακτηριστικά κάθε ταξιδιού. Βασισμένη σε τέσσερις βασικούς πυλώνες – Προϊόν, Τιμή, Εξυπηρέτηση και Επικοινωνία – η Customer First Compass καθορίζει τη μελλοντική πορεία της Wizz Air και την ανανεωμένη της δέσμευση προς τους πελάτες της: από επενδύσεις σε υπερσύγχρονη τεχνολογία και βελτίωση της αξιοπιστίας, έως και την αναβάθμιση της εξυπηρέτησης πελατών. Ο μετασχηματισμός αυτός σηματοδοτεί μια ουσιαστική αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο η αεροπορική εταιρεία εξυπηρετεί τους πελάτες της.

Η Customer First Compass της Wizz Air – Οδηγός σε κάθε ταξίδι

 Η νέα στρατηγική προσέγγιση της Wizz Air βασίζεται σε τέσσερις βασικούς πυλώνες:

  1. Προϊόν
    Η Wizz Air επενδύει στο μέλλον του ταξιδιού, με περισσότερα από 300 νέα αεροσκάφη σε παραγγελία, εξοπλισμένα με τους πιο σύγχρονους εσωτερικούς χώρους καμπίνας Airspace. Η εταιρεία επικεντρώνεται στη λειτουργία ενός από τους νεότερους, ασφαλέστερους και πιο αποδοτικούς στόλους στον κλάδο. Επεκτείνοντας τη δραστηριότητά της στην Ευρώπη, την Αφρική, την Κεντρική Ασία, την Ανατολική Ασία και τη Μέση Ανατολή, η Wizz Air προσφέρει στους επιβάτες διηπειρωτικά ταξίδια χαμηλού κόστους προς συναρπαστικούς νέους προορισμούς, με τα Airbus A321XLR. Υιοθετώντας μια πλήρως ψηφιακή προσέγγιση, η Wizz Air διασφαλίζει μία απρόσκοπτη εμπειρία ταξιδιού,  από την κράτηση μέχρι και την επιβίβαση.

  2. Τιμή
    Οι χαμηλοί ναύλοι είναι στο DNA της Wizz Air. Η εταιρεία προχωρά σε ενέργειες για πλήρη διαφάνεια τιμολόγησης, χωρίς κρυφές χρεώσεις. Μέσω του WIZZ Discount Club και άλλων ευέλικτων πακέτων μελών, οι επιβάτες μπορούν να εξασφαλίζουν επιπλέον οικονομία σε κάθε τους ταξίδι.

  3. Εξυπηρέτηση
    Με προτεραιότητα τη συνέπεια, η Wizz Air συνεχίζει να ενισχύει τη λειτουργική της ανθεκτικότητα ώστε να ελαχιστοποιήσει τις ακυρώσεις και τις καθυστερήσεις, αξιοποιώντας προηγμένα εργαλεία τεχνολογίας και AI (τεχνητής νοημοσύνης). Με ποσοστό ολοκλήρωσης πτήσεων 99,5%, η Wizz Air διασφαλίζει ότι οι πελάτες φτάνουν στους προορισμούς τους. Σε περίπτωση απρόσμενων αλλαγών, η Amelia, η εικονική βοηθός της εταιρείας, θα επικοινωνεί με τους επιβάτες για ενημερώσεις και επιπλέον βοήθεια. Οι επηρεαζόμενοι ταξιδιώτες μπορούν επίσης να περιμένουν την επεξεργασία των αιτημάτων αποζημιώσεις τους εντός επτά ημερών και την επιστροφή ναύλων εντός 24 ωρών.

  4. Επικοινωνία
    Η Wizz Air κάνει την επικοινωνία πιο απλή και προσβάσιμη. Αναβαθμίζει το Κέντρο Βοήθειας, καταργεί τη γραμμή εξυπηρέτησης υψηλής χρέωσης (με χρόνο αναμονής που δεν ξεπερνά το ένα λεπτό κατά μέσο όρο. Αυτό το καλοκαίρι, η εταιρεία θα λανσάρει και τη νέα λειτουργία MyJourney στην εφαρμογή για έξυπνα κινητά, παρέχοντας στους επιβάτες ενημερώσεις σε πραγματικό χρόνο. Με άμεσες ειδοποιήσεις μέσω app, email ή SMS, οι πελάτες μπορούν να παραμένουν ενημερωμένοι για την κατάσταση του ταξιδιού τους. Η δέσμευση της Wizz Air για ξεκάθαρες πολιτικές, χωρίς ψιλά γράμματα, ενισχύει τη διαφάνεια και την εμπιστοσύνη των επιβατών. Η υποστήριξη είναι διαθέσιμη όποτε χρειαστεί – είτε διαδικτυακά, είτε κατά τη διάρκεια της πτήσης – διασφαλίζοντας άμεση και αποτελεσματική επικοινωνία.

Η Yvonne Moynihan, Corporate και ESG Officer της Wizz Air, δήλωσε: «Σήμερα ξεκινά ένα νέο κεφάλαιο με την παρουσίαση της “Customer First Compass” – ενός συμβόλου της δέσμευσής μας να θέτουμε τον πελάτη στο επίκεντρο. Δεν πρόκειται απλώς για ένα πλαίσιο, αλλά για μία αλλαγή στον τρόπο που σκεφτόμαστε, λειτουργούμε και προσφέρουμε σε όλα τα επίπεδα. Από το έδαφος μέχρι τον αέρα, κάθε απόφαση που λαμβάνουμε πλέον θα καθοδηγείται από τις ανάγκες των πελατών μας.

Προϊόν, Τιμή, Εξυπηρέτηση και Επικοινωνία είναι οι τομείς στους οποίους οι πελάτες μας θα νιώσουν τη διαφορά περισσότερο. Δεν βελτιωνόμαστε απλώς – καινοτομούμε, επενδύουμε και μεταμορφώνουμε την ταξιδιωτική εμπειρία. Αυτό είναι το πρώτο βήμα σε ένα συναρπαστικό ταξίδι και ανυπομονούμε να μοιραστούμε περισσότερες συναρπαστικές ενημερώσεις με τους πελάτες μας, που βρίσκονται στο επίκεντρο κάθε ταξιδιού, καθοδηγούμενοι από την Customer First Compass.»

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το τι μπορούν να περιμένουν οι επιβάτες από τη Wizz Air, επισκεφθείτε τη microsite της Customer First Compass.

Δείτε και αυτά

PwC Global CSRD Survey: Το 63% των εταιρειών είναι βέβαιες ότι θα είναι έτοιμες για την οδηγία CSRD, αν και δεν γνωρίζουν το πώς
Επαναρχίζουν οι εργασίες της Βουλής με ενεργειακά
Κλειστά την 1η Μαΐου όλα τα Γενικά Καταστήματα λέει το Υπουργείο Εργασίας
Εκτόξευση κερδών για την Ελληνική Τράπεζα
Τρέχει η Βουλή να διορθώσει λάθος για  αδειοδότηση ξενοδοχείων
TAGGED:Costumer FirstCostumer First CompassNέα πορείαWizz AirΣχέδιο Μετασχηματισμού
Μοιραστείτε το άρθρο
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
Προηγούμενο Η ΕΤΑΠ Πάφου στην Πολωνία για προώθηση του τουρισμού
Επόμενο Παν. Νεάπολις Πάφος: Διοργανώνει διαδικτυακή διάλεξη για την εμπλοκή της Κύπρου στον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο

Τελευταία Νέα

Ανοδικά κινείται η διαπραγμάτευση στο ΧΑΚ
Κύπρος Οικονομικά
PwC Global Entertainment & Media Outlook: Τα παγκόσμια έσοδα του κλάδου της Ψυχαγωγίας και των ΜΜΕ προβλέπεται να φτάσουν τα 3,5 τρισεκατομμύρια δολάρια έως το 2029
Χωρίς κατηγορία
Το πρώτο 100% αποτελεσματικό φάρμακο πρόληψης κατά του HIV εγκρίνεται και γίνεται παγκόσμια υπόθεση
Επιστήμη & Τεχνολογία

Δείτε και αυτά

Διορισμός προέδρου και αντιπροέδρου ΔΣ ΤΕΠΑΚ

07/02/2024 στις 2:38 pm

Πωλούνται τα πρώην ακίνητα της Coca-Cola στο Δάλι

11/05/2025 στις 8:35 am

Stoiximan: Eurovision με 5€ Free Bet για όλους και αποδόσεις για την πορεία της Κύπρου

13/05/2025 στις 10:02 am

Ενδιαφέρον από χώρες, επενδυτικά ταμεία, για λιμάνι-μαρίνα Λάρνακας

30/05/2024 στις 12:51 pm
Strategist.cy Logo

Η πύλη για τα επιχειρηματικά και οικονομικά νέα της Κύπρου, της Ελλάδας και στο εξωτερικό! Αναλύσεις, συνεντεύξεις, άρθρα γνώμης και όχι μόνο για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, τον Τουρισμό και την Καριέρα.

Πληροφορίες

  • Επικοινωνία
  • Διαφήμιση
  • Cookies Policy

Διαβάστε

  • Επιχειρήσεις
  • Οικονομικά
  • Real Estate
  • Behind The Scenes
  • Απόψεις
  • Εμπορικά Νέα
  • Καριέρα & Εργασία
StrategistStrategist
Follow US
© Strategist.cy All Rights Reserved.
  • Επικοινωνία
  • Διαφήμιση
  • Cookies Policy
Welcome Back!

Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας

Username or Email Address
Password

Lost your password?