StrategistStrategistStrategist
Font ResizerAa
  • Αρχική
  • Επιχειρήσεις
    Επιχειρήσεις
    Ενημερωθείτε για τα πάντα σχετικά με τις επιχειρήσεις στην Κύπρο με θέματα όπως τον Τουρισμό, Ακίνητα, Ενέργεια, Εμπόριο, Τεχνολογία.
    Show More
    Top News
    King Jason Zante: Ένα αριστουργηματικό ξενοδοχείο σε παραδεισένιο περιβάλλον
    12/02/2024 στις 9:52 am
    Το ΤΕΠΑΚ ο μεγάλος νικητής του CFA Research Challenge 2024
    29/02/2024 στις 10:14 am
    Τα υψηλότερα καταθετικά επιτόκια της αγοράς από την Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος (Κύπρου)
    11/03/2024 στις 12:37 pm
    Latest News
    Η νέα εποχή του Massimo Dutti ξεκινά από την Κύπρο – Μόνο στο My Mall Limassol
    09/09/2025 στις 3:26 pm
    Υπεραγορές Αλφαμέγα και Bean Bar επαναπιστοποιούνται ως Great Place to Work®
    09/09/2025 στις 11:23 am
    Ποια η σχέση της Ηγεσίας και της Eταιρικής Bιωσιμότητας και Yπευθυνότητας; Του Δρ. Μαρίνου Βουκή
    09/09/2025 στις 10:02 am
    Η payabl. επιστρέφει ως Title Sponsor του τουρνουά καλαθόσφαιρας «Νεόφυτος Χανδριώτης» 2025
    08/09/2025 στις 3:06 pm
  • Οικονομία
    Οικονομία
    Ενημερωθείτε για τα πάντα σχετικά με την Οικονομία στην Κύπρο, στην Ελλάδα αλλά και Διεθνη.
    Show More
    Top News
    ΥΠΕΞ: Καταδικάζει τον τρόπο αντιμετώπισης και παράδοσης σορών ομήρων από Χαμάς
    22/02/2025 στις 4:45 pm
    Αναβάθμιση μακροπρόθεσμων αξιολογήσεων Ελληνικής σε Baa1 από Moody’s
    19/03/2025 στις 1:06 pm
    Η Χαμάς καταγγέλλει το Ισραήλ, το οποίο σταματά να παρέχει ηλεκτρισμό στη Γάζα
    10/03/2025 στις 12:49 pm
    Latest News
    BRICS έναντί G7: Οικονομική ισορροπία και τι μέλλει γενέσθαι
    09/09/2025 στις 4:15 pm
    Θετικό το Ισραήλ στη πρόταση Τραμπ, θετική η Παλαιστίνη για αφοπλισμό Χαμάς
    09/09/2025 στις 4:19 pm
    Συμφέροντα απεργάζονται τη μη εκτέλεση του έργου, είπε για το καλώδιο ο Γεραπετρίτης
    09/09/2025 στις 4:07 pm
    Άνοδο καταγράφει το Χρηματιστήριο την Τρίτη
    09/09/2025 στις 3:47 pm
  • Podcast
    PodcastShow More
    Λ. Μιχαήλ: Ποιότητα, βιωσιμότητα και καινοτομία στην καρδιά της αναπτυξιακής στρατηγικής της Cyview Group (video)
    11/04/2025 στις 2:52 pm
    Φειδίας Παναγιώτου: Νέο Κόμμα στην Κύπρο και νέα Πολιτική Ομάδα στην Ευρώπη (video)
    17/03/2025 στις 9:31 am
    Γιώργος Γεωργίου: «Θα πτωχεύσετε τους ευρωπαϊκούς λαούς για τους εμπόρους του θανάτου» (video)
    14/03/2025 στις 10:56 am
    Φουρλάς: «Δεν έχει θέση η Τουρκία στα νέα αμυντικά σχέδια της ΕΕ» (video)
    12/03/2025 στις 11:00 am
    Στυλιάνα Χαραλάμπους: «Δεν με επηρεάζουν οι haters» (video)
    06/03/2025 στις 12:00 pm
  • Real Estate
    Real EstateShow More
    Επένδυση εκατομμυρίων με υπογραφή Cyview, αλλάζει την εικόνα των Λατσιών
    05/09/2025 στις 12:44 pm
    My Home Rewards: Το στεγαστικό που στηρίζει το νέο σας ξεκίνημα με €2000 για επίπλωση και οικιακό εξοπλισμό
    18/08/2025 στις 7:45 am
    Ask Wire: Τα 10 μεγάλα deals στα ακίνητα το 1ο εξάμηνο του 2025
    06/08/2025 στις 11:31 am
    Γιατί οι νέες γενιές επιλέγουν βιώσιμες κατοικίες
    04/08/2025 στις 1:54 pm
    Θετική η εικόνα στην αγορά ακινήτων κόντρα στις προκλήσεις – Γιατί δεν πέφτουν οι τιμές
    04/08/2025 στις 1:48 pm
  • Behind The Scenes
    Behind The ScenesShow More
    Μίλησε κανείς για απομόνωση;
    06/09/2025 στις 3:31 pm
    Σημαντική Εξέλιξη: Πάνω από 44 εκατ. ευρώ επιστρέφονται σε πάνω από 4500 κουρεμένους καταθέτες!
    04/09/2025 στις 2:03 pm
    Darwin Monkey: Ο μεγαλύτερος υπερυπολογιστής που είναι εμπνευσμένος από αληθινό εγκέφαλο
    02/09/2025 στις 12:45 pm
    «Ακριβή» σχέδια ΕΕ για αποστολή στρατιωτών στην Ουκρανία, λέει η φον ντερ Λάιεν
    01/09/2025 στις 9:14 am
    Σπάνιες γαίες: Η απεξάρτηση από την Κίνα (μπορεί να) ξεκινάει από αυτή την ευρωπαϊκή πόλη
    30/08/2025 στις 10:20 am
  • Απόψεις
    ΑπόψειςShow More
    Ποια η σχέση της Ηγεσίας και της Eταιρικής Bιωσιμότητας και Yπευθυνότητας; Του Δρ. Μαρίνου Βουκή
    09/09/2025 στις 10:02 am
    Μίλησε κανείς για απομόνωση;
    06/09/2025 στις 3:31 pm
    Η Χρηματιστικοποίηση των Κατοικιών σε Κύπρο και Ελλάδα: Τι Σημαίνει για Ιδιοκτήτες και Ενοικιαστές
    04/09/2025 στις 2:26 pm
    Τραμπ: «Ίσως χρειαστεί να ξηλώσουμε τις συμφωνίες για τους δασμούς» – Τι σχολίασε για την ΕΕ
    03/09/2025 στις 10:44 pm
    Η αύξηση των ανέργων στην Γερμανία και η ανάγκη για μεταρρυθμίσεις. Του Χρ. Χριστοδούλου-Βόλου
    01/09/2025 στις 10:55 am
  • Καριέρα
    ΚαριέραShow More
    Ποια η σχέση της Ηγεσίας και της Eταιρικής Bιωσιμότητας και Yπευθυνότητας; Του Δρ. Μαρίνου Βουκή
    09/09/2025 στις 10:02 am
    Το Πανεπιστήμιο Λεμεσού γιορτάζει με 35+1 υποτροφίες!
    04/09/2025 στις 3:49 pm
    Επένδυση €39 εκατ. σε Τεχνική Σχολή Πράσινων Επαγγελμάτων στη Λάρνακα!
    01/09/2025 στις 11:05 am
    Οι συντεχνίες αποφασίζουν σε πανσυνδικαλιστική σύσκεψη σήμερα για τη στάση τους για ΑΤΑ
    01/09/2025 στις 8:33 am
    Θέσεις εργασίας στο University of Limassol (UoL)
    28/08/2025 στις 8:59 am
  • Άλλα
    • Πολιτική
    • Επιστήμη & Τεχνολογία
    • Η Καλή Είδηση της Ημέρας
    • Εμπορικά Νέα
    • Brand News
ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ: Wizz Air: Αποκαλύπτει το σχέδιο μετασχηματισμού “Customer First” ύψους €14 δισ.
Share
Font ResizerAa
StrategistStrategist
Αναζήτηση
  • Αρχική
  • Επιχειρήσεις
  • Οικονομία
  • Podcast
  • Real Estate
  • Behind The Scenes
  • Απόψεις
  • Καριέρα
  • Άλλα
    • Πολιτική
    • Επιστήμη & Τεχνολογία
    • Η Καλή Είδηση της Ημέρας
    • Εμπορικά Νέα
    • Brand News
Follow US
  • Επικοινωνία
  • Διαφήμιση
  • Cookies Policy
© Strategist.cy All Rights Reserved. Designed by Red Wolf PR & Advertising
ΕπιχειρήσειςΥπηρεσίες

Wizz Air: Αποκαλύπτει το σχέδιο μετασχηματισμού “Customer First” ύψους €14 δισ.

Με την έναρξη της πρωτοβουλίας “Customer First Compass” χαράσσεται μία νέα πορεία για τη Wizz Air, θέτοντας τον πελάτη στο επίκεντρο κάθε απόφασης και κάθε ταξιδιου

Δημοσιεύθηκε 03/04/2025 στις 10:47 am
Share
SHARE

Λάρνακα, 3 Απριλίου 2025] Η Wizz Air, η πιο περιβαλλοντικά βιώσιμη αεροπορική εταιρεία στην περιοχή EMEA*, παρουσιάζει σήμερα την έναρξη του σχεδίου μετασχηματισμού Customer First, παρουσιάζοντας την Customer First Compass – ένα νέο πλαίσιο που θέτει τους πελάτες στο επίκεντρο κάθε πτυχής της λειτουργίας της.

Η αεροπορική εταιρεία θα επενδύσει €14 δισεκατομμύρια τα επόμενα τρία χρόνια με στόχο την αναβάθμιση κάθε σημείου επαφής με τον πελάτη, διασφαλίζοντας ότι η ακρίβεια, οι προσιτές τιμές, η καινοτομία και η εξυπηρέτηση θα αποτελούν βασικά χαρακτηριστικά κάθε ταξιδιού. Βασισμένη σε τέσσερις βασικούς πυλώνες – Προϊόν, Τιμή, Εξυπηρέτηση και Επικοινωνία – η Customer First Compass καθορίζει τη μελλοντική πορεία της Wizz Air και την ανανεωμένη της δέσμευση προς τους πελάτες της: από επενδύσεις σε υπερσύγχρονη τεχνολογία και βελτίωση της αξιοπιστίας, έως και την αναβάθμιση της εξυπηρέτησης πελατών. Ο μετασχηματισμός αυτός σηματοδοτεί μια ουσιαστική αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο η αεροπορική εταιρεία εξυπηρετεί τους πελάτες της.

Η Customer First Compass της Wizz Air – Οδηγός σε κάθε ταξίδι

 Η νέα στρατηγική προσέγγιση της Wizz Air βασίζεται σε τέσσερις βασικούς πυλώνες:

  1. Προϊόν
    Η Wizz Air επενδύει στο μέλλον του ταξιδιού, με περισσότερα από 300 νέα αεροσκάφη σε παραγγελία, εξοπλισμένα με τους πιο σύγχρονους εσωτερικούς χώρους καμπίνας Airspace. Η εταιρεία επικεντρώνεται στη λειτουργία ενός από τους νεότερους, ασφαλέστερους και πιο αποδοτικούς στόλους στον κλάδο. Επεκτείνοντας τη δραστηριότητά της στην Ευρώπη, την Αφρική, την Κεντρική Ασία, την Ανατολική Ασία και τη Μέση Ανατολή, η Wizz Air προσφέρει στους επιβάτες διηπειρωτικά ταξίδια χαμηλού κόστους προς συναρπαστικούς νέους προορισμούς, με τα Airbus A321XLR. Υιοθετώντας μια πλήρως ψηφιακή προσέγγιση, η Wizz Air διασφαλίζει μία απρόσκοπτη εμπειρία ταξιδιού,  από την κράτηση μέχρι και την επιβίβαση.

  2. Τιμή
    Οι χαμηλοί ναύλοι είναι στο DNA της Wizz Air. Η εταιρεία προχωρά σε ενέργειες για πλήρη διαφάνεια τιμολόγησης, χωρίς κρυφές χρεώσεις. Μέσω του WIZZ Discount Club και άλλων ευέλικτων πακέτων μελών, οι επιβάτες μπορούν να εξασφαλίζουν επιπλέον οικονομία σε κάθε τους ταξίδι.

  3. Εξυπηρέτηση
    Με προτεραιότητα τη συνέπεια, η Wizz Air συνεχίζει να ενισχύει τη λειτουργική της ανθεκτικότητα ώστε να ελαχιστοποιήσει τις ακυρώσεις και τις καθυστερήσεις, αξιοποιώντας προηγμένα εργαλεία τεχνολογίας και AI (τεχνητής νοημοσύνης). Με ποσοστό ολοκλήρωσης πτήσεων 99,5%, η Wizz Air διασφαλίζει ότι οι πελάτες φτάνουν στους προορισμούς τους. Σε περίπτωση απρόσμενων αλλαγών, η Amelia, η εικονική βοηθός της εταιρείας, θα επικοινωνεί με τους επιβάτες για ενημερώσεις και επιπλέον βοήθεια. Οι επηρεαζόμενοι ταξιδιώτες μπορούν επίσης να περιμένουν την επεξεργασία των αιτημάτων αποζημιώσεις τους εντός επτά ημερών και την επιστροφή ναύλων εντός 24 ωρών.

  4. Επικοινωνία
    Η Wizz Air κάνει την επικοινωνία πιο απλή και προσβάσιμη. Αναβαθμίζει το Κέντρο Βοήθειας, καταργεί τη γραμμή εξυπηρέτησης υψηλής χρέωσης (με χρόνο αναμονής που δεν ξεπερνά το ένα λεπτό κατά μέσο όρο. Αυτό το καλοκαίρι, η εταιρεία θα λανσάρει και τη νέα λειτουργία MyJourney στην εφαρμογή για έξυπνα κινητά, παρέχοντας στους επιβάτες ενημερώσεις σε πραγματικό χρόνο. Με άμεσες ειδοποιήσεις μέσω app, email ή SMS, οι πελάτες μπορούν να παραμένουν ενημερωμένοι για την κατάσταση του ταξιδιού τους. Η δέσμευση της Wizz Air για ξεκάθαρες πολιτικές, χωρίς ψιλά γράμματα, ενισχύει τη διαφάνεια και την εμπιστοσύνη των επιβατών. Η υποστήριξη είναι διαθέσιμη όποτε χρειαστεί – είτε διαδικτυακά, είτε κατά τη διάρκεια της πτήσης – διασφαλίζοντας άμεση και αποτελεσματική επικοινωνία.

Η Yvonne Moynihan, Corporate και ESG Officer της Wizz Air, δήλωσε: «Σήμερα ξεκινά ένα νέο κεφάλαιο με την παρουσίαση της “Customer First Compass” – ενός συμβόλου της δέσμευσής μας να θέτουμε τον πελάτη στο επίκεντρο. Δεν πρόκειται απλώς για ένα πλαίσιο, αλλά για μία αλλαγή στον τρόπο που σκεφτόμαστε, λειτουργούμε και προσφέρουμε σε όλα τα επίπεδα. Από το έδαφος μέχρι τον αέρα, κάθε απόφαση που λαμβάνουμε πλέον θα καθοδηγείται από τις ανάγκες των πελατών μας.

Προϊόν, Τιμή, Εξυπηρέτηση και Επικοινωνία είναι οι τομείς στους οποίους οι πελάτες μας θα νιώσουν τη διαφορά περισσότερο. Δεν βελτιωνόμαστε απλώς – καινοτομούμε, επενδύουμε και μεταμορφώνουμε την ταξιδιωτική εμπειρία. Αυτό είναι το πρώτο βήμα σε ένα συναρπαστικό ταξίδι και ανυπομονούμε να μοιραστούμε περισσότερες συναρπαστικές ενημερώσεις με τους πελάτες μας, που βρίσκονται στο επίκεντρο κάθε ταξιδιού, καθοδηγούμενοι από την Customer First Compass.»

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το τι μπορούν να περιμένουν οι επιβάτες από τη Wizz Air, επισκεφθείτε τη microsite της Customer First Compass.

Δείτε και αυτά

Η E&G Economides LLC ανακοινώνει την προαγωγή νέας Συνεταίρου
Άδειες Κυκλοφορίας 2025: Έναρξη Ανανεώσεων, Προθεσμίες και Όλα Όσα Πρέπει να Ξέρετε
Junior Achievement Κύπρου 2025: Πραγματοποιεί Εμπορική Έκθεση του Προγράμματος Μαθητική Επιχείρηση
O CMO της Exness, Alfonso Cardalda, εμπνέει τα ταλέντα του μέλλοντος στο Πανεπιστήμιο Λευκωσίας
Πότε αποσύρεται ένα αεροσκάφος
TAGGED:Costumer FirstCostumer First CompassNέα πορείαWizz AirΣχέδιο Μετασχηματισμού
Μοιραστείτε το άρθρο
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
Προηγούμενο Η ΕΤΑΠ Πάφου στην Πολωνία για προώθηση του τουρισμού
Επόμενο Παν. Νεάπολις Πάφος: Διοργανώνει διαδικτυακή διάλεξη για την εμπλοκή της Κύπρου στον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο

Τελευταία Νέα

BRICS έναντί G7: Οικονομική ισορροπία και τι μέλλει γενέσθαι
Κύπρος
Θετικό το Ισραήλ στη πρόταση Τραμπ, θετική η Παλαιστίνη για αφοπλισμό Χαμάς
Διεθνή Επικαιρότητα
Συμφέροντα απεργάζονται τη μη εκτέλεση του έργου, είπε για το καλώδιο ο Γεραπετρίτης
Ελλάδα Κύπρος Οικονομικά

Δείτε και αυτά

Ορόσημο η λειτουργία εργοστασίου της «Όλυμπος» στην Κύπρο

11/10/2024 στις 9:13 am

Nvidia vs. Marvell: Δύο αντίθετες ιστορίες στον κόσμο της Τεχνητής Νοημοσύνης

30/08/2025 στις 10:27 am

Ξεκάθαρο μήνυμα Τραμπ: «Μην αυξήσετε τις τιμές του πετρελαίου, σας παρακολουθώ»

23/06/2025 στις 5:14 pm

Απεβίωσε ο πρώτος Πρύτανης του Πανεπιστημίου Frederick

20/01/2025 στις 4:43 pm
Strategist.cy Logo

Η πύλη για τα επιχειρηματικά και οικονομικά νέα της Κύπρου, της Ελλάδας και στο εξωτερικό! Αναλύσεις, συνεντεύξεις, άρθρα γνώμης και όχι μόνο για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, τον Τουρισμό και την Καριέρα.

Πληροφορίες

  • Επικοινωνία
  • Διαφήμιση
  • Cookies Policy

Διαβάστε

  • Επιχειρήσεις
  • Οικονομικά
  • Real Estate
  • Behind The Scenes
  • Απόψεις
  • Εμπορικά Νέα
  • Καριέρα & Εργασία
StrategistStrategist
Follow US
© Strategist.cy All Rights Reserved.
  • Επικοινωνία
  • Διαφήμιση
  • Cookies Policy
Welcome Back!

Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας

Username or Email Address
Password

Lost your password?