StrategistStrategistStrategist
Font ResizerAa
  • Αρχική
  • Επιχειρήσεις
    Επιχειρήσεις
    Ενημερωθείτε για τα πάντα σχετικά με τις επιχειρήσεις στην Κύπρο με θέματα όπως τον Τουρισμό, Ακίνητα, Ενέργεια, Εμπόριο, Τεχνολογία.
    Show More
    Top News
    Αύξηση εσόδων, κερδών και συμφωνιών το 2024 προβλέπουν οι CEOs
    26/02/2024 στις 9:21 am
    Eurobank Κύπρου: Πιο ισχυρή από ποτέ με καθαρά κέρδη €199,4 εκατ. το 2023
    08/03/2024 στις 9:42 am
    Νέος Managing Director για το Foody στην Κύπρο
    21/03/2024 στις 10:03 am
    Latest News
    Η Wolt φέρνει στην πόρτα σας τα premium κρασιά και εδέσματα της Cooknook
    07/11/2025 στις 1:37 pm
    Κύπρος: Το Νέο «Bali» των Digital Nomads;
    07/11/2025 στις 9:48 am
    Το φημισμένο Sunday Carvery Lunch επιστρέφει στο Columbia Steak House
    06/11/2025 στις 1:37 pm
    Το Mercedes-AMG GT XX Concept αλλάζει τα δεδομένα στην ηλεκτρική απόδοση
    06/11/2025 στις 1:29 pm
  • Οικονομία
    Οικονομία
    Ενημερωθείτε για τα πάντα σχετικά με την Οικονομία στην Κύπρο, στην Ελλάδα αλλά και Διεθνη.
    Show More
    Top News
    ΤΕΠΑΚ: Η Κύπρος επιτυγχάνει κβαντικό άλμα στην κυβερνοασφάλεια με την ανάπτυξη του πρώτου δικτύου κβαντικής επικοινωνίας
    01/07/2025 στις 10:19 am
    Η ΕΤΑΠ Πάφου παρέδωσε την προεδρία του ECTN
    20/01/2025 στις 4:20 pm
    Harris Kyriakides: Τα νέα νομικά δεδομένα για τις τράπεζες
    04/07/2025 στις 11:19 am
    Latest News
    Η Χαμάς δεν επιστρέφει σορό ομήρου, ενδεχόμενη νέα μετάβαση συμβούλων Τραμπ στο Ισραήλ
    09/11/2025 στις 1:24 pm
    Η Κίνα αναστέλλει την απαγόρευση εξαγωγής σπάνιων μετάλλων προς τις ΗΠΑ
    09/11/2025 στις 1:19 pm
    Με μεγάλη βραδύτητα η ανθρωπιστική βοήθεια στον παλαιστινιακό θύλακα, λέει ο ΟΗΕ
    08/11/2025 στις 1:26 pm
    Αισιόδοξος για θετική κατάληξη για ΑΤΑ, δηλώνει ο ΠτΔ
    08/11/2025 στις 1:22 pm
  • Podcast
    PodcastShow More
    Λ. Μιχαήλ: Ποιότητα, βιωσιμότητα και καινοτομία στην καρδιά της αναπτυξιακής στρατηγικής της Cyview Group (video)
    11/04/2025 στις 2:52 pm
    Φειδίας Παναγιώτου: Νέο Κόμμα στην Κύπρο και νέα Πολιτική Ομάδα στην Ευρώπη (video)
    17/03/2025 στις 9:31 am
    Γιώργος Γεωργίου: «Θα πτωχεύσετε τους ευρωπαϊκούς λαούς για τους εμπόρους του θανάτου» (video)
    14/03/2025 στις 10:56 am
    Φουρλάς: «Δεν έχει θέση η Τουρκία στα νέα αμυντικά σχέδια της ΕΕ» (video)
    12/03/2025 στις 11:00 am
    Στυλιάνα Χαραλάμπους: «Δεν με επηρεάζουν οι haters» (video)
    06/03/2025 στις 12:00 pm
  • Real Estate
    Real EstateShow More
    Η Pafilia ξεχωρίζει διεθνώς με διπλή διάκριση στα International Property Awards 2025–2026
    03/11/2025 στις 1:55 pm
    Ενίσχυση διαφάνειας με το νέο πλαίσιο ελέγχου των ΑΞΕ – Ο Συνδ. Ακινήτων χαιρετίζει την απόφαση
    31/10/2025 στις 1:26 pm
    Landbank Analytics: Πωλήθηκαν οικόπεδα και χωράφια αξίας €360 εκατ. το 1ο Εξάμηνο 2025
    30/10/2025 στις 1:34 pm
    Ask Wire: Πως η καινοτομία διαμορφώνει το μέλλον της αγοράς ακινήτων
    29/10/2025 στις 2:35 pm
    Landbank Analytics: Ανάρπαστα τα μεταχειρισμένα διαμερίσματα και σπίτια
    07/10/2025 στις 1:35 pm
  • Behind The Scenes
    Behind The ScenesShow More
    Κύπρος: Το Νέο «Bali» των Digital Nomads;
    07/11/2025 στις 9:48 am
    Amazon vs Perplexity: Η πρώτη μεγάλη σύγκρουση για το μέλλον της Τεχνητής Νοημοσύνης στο εμπόριο
    05/11/2025 στις 12:34 am
    Με έδρα την Κύπρο η Revolut για τη MiCA άδεια – Τι σημαίνει για τις crypto επιχειρήσεις
    04/11/2025 στις 8:37 pm
    Η συνάντηση John Christodoulou – Kimberly Guilfoyle που φέρνει άρωμα Ουάσινγκτον… στην Κύπρο!
    03/11/2025 στις 8:29 pm
    Αυτοί οι βουλευτές ξεχώρισαν για το έργο και τη δράση τους – Οι πρωτιές ανά επαρχία
    03/11/2025 στις 9:05 am
  • Απόψεις
    ΑπόψειςShow More
    Μαρία Οδυσσέως: Από το χαρτί στην οθόνη – Πώς η ΚΕΑΝΙΤΑ έγινε το πρώτο avatar brand στην Κύπρο
    03/11/2025 στις 10:48 am
    Ο ρυθμός της αλλαγής μας καλεί να εξελιχθούμε
    23/10/2025 στις 2:45 pm
    Συγχωνεύσεις και Εξαγορές σε Ελλάδα, Κύπρο και στην ευρύτερη περιοχή. Του Πανίκου Τέκλου
    16/10/2025 στις 11:00 am
    Η τεχνητή νοημοσύνη ως σύμμαχος στη διάγνωση της κατάθλιψης
    10/10/2025 στις 12:59 pm
    Κατάργηση του αντιδημοκρατικού νόμου Χριστοδουλίδη για τις διαδηλώσεις τώρα
    07/10/2025 στις 1:41 pm
  • Καριέρα
    ΚαριέραShow More
    Ποια η σχέση της Ηγεσίας και της Eταιρικής Bιωσιμότητας και Yπευθυνότητας; Του Δρ. Μαρίνου Βουκή
    09/09/2025 στις 10:02 am
    Το Πανεπιστήμιο Λεμεσού γιορτάζει με 35+1 υποτροφίες!
    04/09/2025 στις 3:49 pm
    Επένδυση €39 εκατ. σε Τεχνική Σχολή Πράσινων Επαγγελμάτων στη Λάρνακα!
    01/09/2025 στις 11:05 am
    Οι συντεχνίες αποφασίζουν σε πανσυνδικαλιστική σύσκεψη σήμερα για τη στάση τους για ΑΤΑ
    01/09/2025 στις 8:33 am
    Θέσεις εργασίας στο University of Limassol (UoL)
    28/08/2025 στις 8:59 am
  • Άλλα
    • Πολιτική
    • Επιστήμη & Τεχνολογία
    • Η Καλή Είδηση της Ημέρας
    • Εμπορικά Νέα
    • Brand News
ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ: Wizz Air: Αποκαλύπτει το σχέδιο μετασχηματισμού “Customer First” ύψους €14 δισ.
Share
Font ResizerAa
StrategistStrategist
Αναζήτηση
  • Αρχική
  • Επιχειρήσεις
  • Οικονομία
  • Podcast
  • Real Estate
  • Behind The Scenes
  • Απόψεις
  • Καριέρα
  • Άλλα
    • Πολιτική
    • Επιστήμη & Τεχνολογία
    • Η Καλή Είδηση της Ημέρας
    • Εμπορικά Νέα
    • Brand News
Follow US
  • Επικοινωνία
  • Διαφήμιση
  • Cookies Policy
© Strategist.cy All Rights Reserved. Designed by Red Wolf PR & Advertising
ΕπιχειρήσειςΥπηρεσίες

Wizz Air: Αποκαλύπτει το σχέδιο μετασχηματισμού “Customer First” ύψους €14 δισ.

Με την έναρξη της πρωτοβουλίας “Customer First Compass” χαράσσεται μία νέα πορεία για τη Wizz Air, θέτοντας τον πελάτη στο επίκεντρο κάθε απόφασης και κάθε ταξιδιου

Δημοσιεύθηκε 03/04/2025 στις 10:47 am
Share
SHARE

Λάρνακα, 3 Απριλίου 2025] Η Wizz Air, η πιο περιβαλλοντικά βιώσιμη αεροπορική εταιρεία στην περιοχή EMEA*, παρουσιάζει σήμερα την έναρξη του σχεδίου μετασχηματισμού Customer First, παρουσιάζοντας την Customer First Compass – ένα νέο πλαίσιο που θέτει τους πελάτες στο επίκεντρο κάθε πτυχής της λειτουργίας της.

Η αεροπορική εταιρεία θα επενδύσει €14 δισεκατομμύρια τα επόμενα τρία χρόνια με στόχο την αναβάθμιση κάθε σημείου επαφής με τον πελάτη, διασφαλίζοντας ότι η ακρίβεια, οι προσιτές τιμές, η καινοτομία και η εξυπηρέτηση θα αποτελούν βασικά χαρακτηριστικά κάθε ταξιδιού. Βασισμένη σε τέσσερις βασικούς πυλώνες – Προϊόν, Τιμή, Εξυπηρέτηση και Επικοινωνία – η Customer First Compass καθορίζει τη μελλοντική πορεία της Wizz Air και την ανανεωμένη της δέσμευση προς τους πελάτες της: από επενδύσεις σε υπερσύγχρονη τεχνολογία και βελτίωση της αξιοπιστίας, έως και την αναβάθμιση της εξυπηρέτησης πελατών. Ο μετασχηματισμός αυτός σηματοδοτεί μια ουσιαστική αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο η αεροπορική εταιρεία εξυπηρετεί τους πελάτες της.

Η Customer First Compass της Wizz Air – Οδηγός σε κάθε ταξίδι

 Η νέα στρατηγική προσέγγιση της Wizz Air βασίζεται σε τέσσερις βασικούς πυλώνες:

  1. Προϊόν
    Η Wizz Air επενδύει στο μέλλον του ταξιδιού, με περισσότερα από 300 νέα αεροσκάφη σε παραγγελία, εξοπλισμένα με τους πιο σύγχρονους εσωτερικούς χώρους καμπίνας Airspace. Η εταιρεία επικεντρώνεται στη λειτουργία ενός από τους νεότερους, ασφαλέστερους και πιο αποδοτικούς στόλους στον κλάδο. Επεκτείνοντας τη δραστηριότητά της στην Ευρώπη, την Αφρική, την Κεντρική Ασία, την Ανατολική Ασία και τη Μέση Ανατολή, η Wizz Air προσφέρει στους επιβάτες διηπειρωτικά ταξίδια χαμηλού κόστους προς συναρπαστικούς νέους προορισμούς, με τα Airbus A321XLR. Υιοθετώντας μια πλήρως ψηφιακή προσέγγιση, η Wizz Air διασφαλίζει μία απρόσκοπτη εμπειρία ταξιδιού,  από την κράτηση μέχρι και την επιβίβαση.

  2. Τιμή
    Οι χαμηλοί ναύλοι είναι στο DNA της Wizz Air. Η εταιρεία προχωρά σε ενέργειες για πλήρη διαφάνεια τιμολόγησης, χωρίς κρυφές χρεώσεις. Μέσω του WIZZ Discount Club και άλλων ευέλικτων πακέτων μελών, οι επιβάτες μπορούν να εξασφαλίζουν επιπλέον οικονομία σε κάθε τους ταξίδι.

  3. Εξυπηρέτηση
    Με προτεραιότητα τη συνέπεια, η Wizz Air συνεχίζει να ενισχύει τη λειτουργική της ανθεκτικότητα ώστε να ελαχιστοποιήσει τις ακυρώσεις και τις καθυστερήσεις, αξιοποιώντας προηγμένα εργαλεία τεχνολογίας και AI (τεχνητής νοημοσύνης). Με ποσοστό ολοκλήρωσης πτήσεων 99,5%, η Wizz Air διασφαλίζει ότι οι πελάτες φτάνουν στους προορισμούς τους. Σε περίπτωση απρόσμενων αλλαγών, η Amelia, η εικονική βοηθός της εταιρείας, θα επικοινωνεί με τους επιβάτες για ενημερώσεις και επιπλέον βοήθεια. Οι επηρεαζόμενοι ταξιδιώτες μπορούν επίσης να περιμένουν την επεξεργασία των αιτημάτων αποζημιώσεις τους εντός επτά ημερών και την επιστροφή ναύλων εντός 24 ωρών.

  4. Επικοινωνία
    Η Wizz Air κάνει την επικοινωνία πιο απλή και προσβάσιμη. Αναβαθμίζει το Κέντρο Βοήθειας, καταργεί τη γραμμή εξυπηρέτησης υψηλής χρέωσης (με χρόνο αναμονής που δεν ξεπερνά το ένα λεπτό κατά μέσο όρο. Αυτό το καλοκαίρι, η εταιρεία θα λανσάρει και τη νέα λειτουργία MyJourney στην εφαρμογή για έξυπνα κινητά, παρέχοντας στους επιβάτες ενημερώσεις σε πραγματικό χρόνο. Με άμεσες ειδοποιήσεις μέσω app, email ή SMS, οι πελάτες μπορούν να παραμένουν ενημερωμένοι για την κατάσταση του ταξιδιού τους. Η δέσμευση της Wizz Air για ξεκάθαρες πολιτικές, χωρίς ψιλά γράμματα, ενισχύει τη διαφάνεια και την εμπιστοσύνη των επιβατών. Η υποστήριξη είναι διαθέσιμη όποτε χρειαστεί – είτε διαδικτυακά, είτε κατά τη διάρκεια της πτήσης – διασφαλίζοντας άμεση και αποτελεσματική επικοινωνία.

Η Yvonne Moynihan, Corporate και ESG Officer της Wizz Air, δήλωσε: «Σήμερα ξεκινά ένα νέο κεφάλαιο με την παρουσίαση της “Customer First Compass” – ενός συμβόλου της δέσμευσής μας να θέτουμε τον πελάτη στο επίκεντρο. Δεν πρόκειται απλώς για ένα πλαίσιο, αλλά για μία αλλαγή στον τρόπο που σκεφτόμαστε, λειτουργούμε και προσφέρουμε σε όλα τα επίπεδα. Από το έδαφος μέχρι τον αέρα, κάθε απόφαση που λαμβάνουμε πλέον θα καθοδηγείται από τις ανάγκες των πελατών μας.

Προϊόν, Τιμή, Εξυπηρέτηση και Επικοινωνία είναι οι τομείς στους οποίους οι πελάτες μας θα νιώσουν τη διαφορά περισσότερο. Δεν βελτιωνόμαστε απλώς – καινοτομούμε, επενδύουμε και μεταμορφώνουμε την ταξιδιωτική εμπειρία. Αυτό είναι το πρώτο βήμα σε ένα συναρπαστικό ταξίδι και ανυπομονούμε να μοιραστούμε περισσότερες συναρπαστικές ενημερώσεις με τους πελάτες μας, που βρίσκονται στο επίκεντρο κάθε ταξιδιού, καθοδηγούμενοι από την Customer First Compass.»

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το τι μπορούν να περιμένουν οι επιβάτες από τη Wizz Air, επισκεφθείτε τη microsite της Customer First Compass.

Δείτε και αυτά

Limassol Blu Marine: Ενημέρωση Κατασκευών – Νοέμβριος 2024 
METRO: Ανακοίνωσαν την συνεργασία τους με το WaterWorld Waterpark
Καινοτόμος δράση του XM Μαραθωνίου Λεμεσού ενεργοποιεί όλους τους δρομείς στην προσφορά
Η Celestyal ενισχύει το πρόγραμμα κρουαζιέρων της για το 2025
Η Baker Tilly South East Europe ανακοινώνει προαγωγές διευθυντικών στελεχών
TAGGED:Costumer FirstCostumer First CompassNέα πορείαWizz AirΣχέδιο Μετασχηματισμού
Μοιραστείτε το άρθρο
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
Προηγούμενο Η ΕΤΑΠ Πάφου στην Πολωνία για προώθηση του τουρισμού
Επόμενο Παν. Νεάπολις Πάφος: Διοργανώνει διαδικτυακή διάλεξη για την εμπλοκή της Κύπρου στον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο

Τελευταία Νέα

Η Χαμάς δεν επιστρέφει σορό ομήρου, ενδεχόμενη νέα μετάβαση συμβούλων Τραμπ στο Ισραήλ
Διεθνή
Η Κίνα αναστέλλει την απαγόρευση εξαγωγής σπάνιων μετάλλων προς τις ΗΠΑ
Διεθνή
Με μεγάλη βραδύτητα η ανθρωπιστική βοήθεια στον παλαιστινιακό θύλακα, λέει ο ΟΗΕ
Διεθνή

Δείτε και αυτά

Διευκρινίσεις ζητούν σε θέματα της πρότασης του ΥΠΕΡΓ για ξενοδοχεία λένε στο ΚΥΠΕ οι κοινωνικοί εταίροι

16/10/2024 στις 12:54 pm

Wizz Air: Παρουσιάζει τον οδικό της χάρτη προς το μηδενικό ανθρακικό αποτύπωμα έως το 2050

23/04/2025 στις 12:03 pm

Bioland Promithia: Έτοιμη να παράσχει φθηνότερο ρεύμα από τον Οκτώβριο

12/09/2025 στις 4:45 pm

Στο 80% οι πληρότητες ξενοδοχειακών μονάδων τον Οκτώβρη, λέει ο Πρόεδρος ΠΑΣΥΞΕ

30/10/2024 στις 12:00 pm
Strategist.cy Logo

Η πύλη για τα επιχειρηματικά και οικονομικά νέα της Κύπρου, της Ελλάδας και στο εξωτερικό! Αναλύσεις, συνεντεύξεις, άρθρα γνώμης και όχι μόνο για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, τον Τουρισμό και την Καριέρα.

Πληροφορίες

  • Επικοινωνία
  • Διαφήμιση
  • Cookies Policy

Διαβάστε

  • Επιχειρήσεις
  • Οικονομικά
  • Real Estate
  • Behind The Scenes
  • Απόψεις
  • Εμπορικά Νέα
  • Καριέρα & Εργασία
StrategistStrategist
Follow US
© Strategist.cy All Rights Reserved.
  • Επικοινωνία
  • Διαφήμιση
  • Cookies Policy
Welcome Back!

Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας

Username or Email Address
Password

Lost your password?