StrategistStrategistStrategist
Font ResizerAa
  • Αρχική
  • Επιχειρήσεις
    Επιχειρήσεις
    Ενημερωθείτε για τα πάντα σχετικά με τις επιχειρήσεις στην Κύπρο με θέματα όπως τον Τουρισμό, Ακίνητα, Ενέργεια, Εμπόριο, Τεχνολογία.
    Show More
    Top News
    Νέα Συνεργατική Τράπεζα: Ρίσκο με ρίζες στο παρελθόν
    16/10/2024 στις 2:38 pm
    Χρονιά ρεκόρ το 2024, αύξηση 7,14% στην κίνηση αεροδρομίων τον Οκτώβριο, λέει το Υπ. Μεταφορών
    06/11/2024 στις 11:51 am
    Περισσότεροι από 30 εργοδότες σας περιμένουν στο 3o JobFair
    29/11/2024 στις 11:17 am
    Latest News
    Το TikTok υπέγραψε συμφωνία για να αποφύγει απαγόρευση στις Ηνωμένες Πολιτείες
    19/12/2025 στις 1:04 pm
    Η Stoiximan παρουσιάζει τη νέα της εικόνα
    19/12/2025 στις 3:24 pm
    Η Louis Hotels υποδέχθηκε τα Χριστούγεννα με ένα μοναδικό Christmas Breakfast στο Hilton Nicosia!
    18/12/2025 στις 1:16 pm
    Η Coca-Cola HBC Κύπρου και οι Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ ενώνουν δυνάμεις σε μια ξεχωριστή Χριστουγεννιάτικη εκδήλωση προσφοράς και ευγνωμοσύνης
    18/12/2025 στις 11:14 am
  • Οικονομία
    Οικονομία
    Ενημερωθείτε για τα πάντα σχετικά με την Οικονομία στην Κύπρο, στην Ελλάδα αλλά και Διεθνη.
    Show More
    Top News
    Με στρατιωτικούς και αστυνομικούς στην Ουάσιγκτον συναντήθηκε ο Τραμπ
    22/08/2025 στις 9:29 am
    Τον Απρίλιο συνδέεται η δυτική Λεμεσός με το δίκτυο του ΣΑΛΑ
    08/04/2024 στις 12:28 pm
    Περισσότερους από 12,5 εκατομμύρια επιβάτες συνολικά μετέφερε η AEGEAN το 9μηνο
    09/10/2024 στις 1:34 pm
    Latest News
    Ικανοποίηση για αποτέλεσμα συνάντησης με ΑΛΚ δηλώνουν οι συντεχνίες
    19/12/2025 στις 4:31 pm
    Καταγγέλλει “εντολές” για πυρ κατά Παλαιστινίων στη Δ. Όχθη η Πρεσβεία Παλαιστίνης
    19/12/2025 στις 3:33 pm
    Σταθεροποιητικές τάσεις την Παρασκευή στο Χρηματιστήριο
    19/12/2025 στις 3:27 pm
    Η Χαμάς περιμένει οι συνομιλίες στη Φλόριντα να θέσουν τέλος στις ισραηλινές “παραβιάσεις”
    19/12/2025 στις 2:27 pm
  • Podcast
    PodcastShow More
    Λ. Μιχαήλ: Ποιότητα, βιωσιμότητα και καινοτομία στην καρδιά της αναπτυξιακής στρατηγικής της Cyview Group (video)
    11/04/2025 στις 2:52 pm
    Φειδίας Παναγιώτου: Νέο Κόμμα στην Κύπρο και νέα Πολιτική Ομάδα στην Ευρώπη (video)
    17/03/2025 στις 9:31 am
    Γιώργος Γεωργίου: «Θα πτωχεύσετε τους ευρωπαϊκούς λαούς για τους εμπόρους του θανάτου» (video)
    14/03/2025 στις 10:56 am
    Φουρλάς: «Δεν έχει θέση η Τουρκία στα νέα αμυντικά σχέδια της ΕΕ» (video)
    12/03/2025 στις 11:00 am
    Στυλιάνα Χαραλάμπους: «Δεν με επηρεάζουν οι haters» (video)
    06/03/2025 στις 12:00 pm
  • Real Estate
    Real EstateShow More
    Επαγγελματικά και εμπορικά ακίνητα: Η Λεμεσός έχει τις ψηλές τιμές και η Λευκωσία τις περισσότερες συναλλαγές
    08/12/2025 στις 1:41 pm
    Η Prosperity Group εισέρχεται δυναμικά στην Ελλάδα με την εξαγορά του ιστορικού εργοστασίου «Τεγόπουλος» στη Νέα Φιλαδέλφεια
    05/12/2025 στις 3:27 pm
    Νέο τουριστικό αφήγημα για τη Λεμεσό: Πώς το γκολφ, το wellness και το luxury real estate διαμορφώνουν μια νέα εποχή
    04/12/2025 στις 9:16 am
    Επίσημη έναρξη λειτουργίας για το γήπεδο γκολφ 18 οπών στο Limassol Greens
    01/12/2025 στις 10:40 am
    Ask Wire: Αξίας €46,8 εκατ. οι 50 ακριβότερες πωλήσεις ακινήτων τον Σεπτέμβριο 2025
    20/11/2025 στις 2:05 pm
  • Behind The Scenes
    Behind The ScenesShow More
    Ο CMO της Exness, Alfonso Cardalda, μετατρέπει διάλεξη στο Πανεπιστήμιο Λευκωσίας σε μάθημα σύγχρονης στρατηγικής marketing
    12/12/2025 στις 1:08 pm
    Κίνα: Ανθρωποειδή ρομπότ αναλαμβάνουν τη φύλαξη των συνόρων με το Βιετνάμ (VIDEO)
    10/12/2025 στις 8:53 am
    Ανατροπή στη συμφωνία Netflix–Warner: Η Paramount μπαίνει «σφήνα» με καλύτερη πρόταση
    08/12/2025 στις 4:43 pm
    Διπλωματικός σεισμός: Το νέο δόγμα Τραμπ διχάζει Ευρώπη, ΗΠΑ και… ικανοποιεί τη Ρωσία
    07/12/2025 στις 8:41 pm
    Το σενάριο-σοκ για το 2026: AI breakdown, χρυσός στα 10.000$ και νέο κινεζικό νόμισμα
    06/12/2025 στις 11:54 am
  • Απόψεις
    ΑπόψειςShow More
    Απαγόρευση στα κοινωνικά δίκτυα για μαθητές; Ναι, αλλά ας μην πιστέψουμε ότι βρήκαμε το κουμπί
    19/12/2025 στις 12:58 pm
    Λάρνακα: Η πόλη που όλοι θέλουν για φιλενάδα, αλλά λίγοι θέλουν να παντρευτούν
    18/12/2025 στις 2:10 pm
    Κριτική ανάλυση του νέου δασμού €3 για μικροδέματα-Πραγματική Προστασία ή Εμπόδιο στην Αγορά;
    16/12/2025 στις 4:15 pm
    Από τα Covid-19 τεστ στα πολλαπλά τεστ ιώσεων του αναπνευστικού
    16/12/2025 στις 4:03 pm
    Το case study του χαλλουμιού – Πώς εξελίχθηκε στον «λευκό χρυσό» της Κύπρου
    10/12/2025 στις 1:21 pm
  • Καριέρα
    ΚαριέραShow More
    Ο CMO της Exness, Alfonso Cardalda, μετατρέπει διάλεξη στο Πανεπιστήμιο Λευκωσίας σε μάθημα σύγχρονης στρατηγικής marketing
    12/12/2025 στις 1:08 pm
    Ποια η σχέση της Ηγεσίας και της Eταιρικής Bιωσιμότητας και Yπευθυνότητας; Του Δρ. Μαρίνου Βουκή
    09/09/2025 στις 10:02 am
    Το Πανεπιστήμιο Λεμεσού γιορτάζει με 35+1 υποτροφίες!
    04/09/2025 στις 3:49 pm
    Επένδυση €39 εκατ. σε Τεχνική Σχολή Πράσινων Επαγγελμάτων στη Λάρνακα!
    01/09/2025 στις 11:05 am
    Οι συντεχνίες αποφασίζουν σε πανσυνδικαλιστική σύσκεψη σήμερα για τη στάση τους για ΑΤΑ
    01/09/2025 στις 8:33 am
  • Άλλα
    • Πολιτική
    • Επιστήμη & Τεχνολογία
    • Η Καλή Είδηση της Ημέρας
    • Εμπορικά Νέα
    • Brand News
ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ: Wizz Air: Αποκαλύπτει το σχέδιο μετασχηματισμού “Customer First” ύψους €14 δισ.
Share
Font ResizerAa
StrategistStrategist
Αναζήτηση
  • Αρχική
  • Επιχειρήσεις
  • Οικονομία
  • Podcast
  • Real Estate
  • Behind The Scenes
  • Απόψεις
  • Καριέρα
  • Άλλα
    • Πολιτική
    • Επιστήμη & Τεχνολογία
    • Η Καλή Είδηση της Ημέρας
    • Εμπορικά Νέα
    • Brand News
Follow US
  • Επικοινωνία
  • Διαφήμιση
  • Cookies Policy
© Strategist.cy All Rights Reserved. Designed by Red Wolf PR & Advertising
ΕπιχειρήσειςΥπηρεσίες

Wizz Air: Αποκαλύπτει το σχέδιο μετασχηματισμού “Customer First” ύψους €14 δισ.

Με την έναρξη της πρωτοβουλίας “Customer First Compass” χαράσσεται μία νέα πορεία για τη Wizz Air, θέτοντας τον πελάτη στο επίκεντρο κάθε απόφασης και κάθε ταξιδιου

Δημοσιεύθηκε 03/04/2025 στις 10:47 am
Share
SHARE

Λάρνακα, 3 Απριλίου 2025] Η Wizz Air, η πιο περιβαλλοντικά βιώσιμη αεροπορική εταιρεία στην περιοχή EMEA*, παρουσιάζει σήμερα την έναρξη του σχεδίου μετασχηματισμού Customer First, παρουσιάζοντας την Customer First Compass – ένα νέο πλαίσιο που θέτει τους πελάτες στο επίκεντρο κάθε πτυχής της λειτουργίας της.

Η αεροπορική εταιρεία θα επενδύσει €14 δισεκατομμύρια τα επόμενα τρία χρόνια με στόχο την αναβάθμιση κάθε σημείου επαφής με τον πελάτη, διασφαλίζοντας ότι η ακρίβεια, οι προσιτές τιμές, η καινοτομία και η εξυπηρέτηση θα αποτελούν βασικά χαρακτηριστικά κάθε ταξιδιού. Βασισμένη σε τέσσερις βασικούς πυλώνες – Προϊόν, Τιμή, Εξυπηρέτηση και Επικοινωνία – η Customer First Compass καθορίζει τη μελλοντική πορεία της Wizz Air και την ανανεωμένη της δέσμευση προς τους πελάτες της: από επενδύσεις σε υπερσύγχρονη τεχνολογία και βελτίωση της αξιοπιστίας, έως και την αναβάθμιση της εξυπηρέτησης πελατών. Ο μετασχηματισμός αυτός σηματοδοτεί μια ουσιαστική αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο η αεροπορική εταιρεία εξυπηρετεί τους πελάτες της.

Η Customer First Compass της Wizz Air – Οδηγός σε κάθε ταξίδι

 Η νέα στρατηγική προσέγγιση της Wizz Air βασίζεται σε τέσσερις βασικούς πυλώνες:

  1. Προϊόν
    Η Wizz Air επενδύει στο μέλλον του ταξιδιού, με περισσότερα από 300 νέα αεροσκάφη σε παραγγελία, εξοπλισμένα με τους πιο σύγχρονους εσωτερικούς χώρους καμπίνας Airspace. Η εταιρεία επικεντρώνεται στη λειτουργία ενός από τους νεότερους, ασφαλέστερους και πιο αποδοτικούς στόλους στον κλάδο. Επεκτείνοντας τη δραστηριότητά της στην Ευρώπη, την Αφρική, την Κεντρική Ασία, την Ανατολική Ασία και τη Μέση Ανατολή, η Wizz Air προσφέρει στους επιβάτες διηπειρωτικά ταξίδια χαμηλού κόστους προς συναρπαστικούς νέους προορισμούς, με τα Airbus A321XLR. Υιοθετώντας μια πλήρως ψηφιακή προσέγγιση, η Wizz Air διασφαλίζει μία απρόσκοπτη εμπειρία ταξιδιού,  από την κράτηση μέχρι και την επιβίβαση.

  2. Τιμή
    Οι χαμηλοί ναύλοι είναι στο DNA της Wizz Air. Η εταιρεία προχωρά σε ενέργειες για πλήρη διαφάνεια τιμολόγησης, χωρίς κρυφές χρεώσεις. Μέσω του WIZZ Discount Club και άλλων ευέλικτων πακέτων μελών, οι επιβάτες μπορούν να εξασφαλίζουν επιπλέον οικονομία σε κάθε τους ταξίδι.

  3. Εξυπηρέτηση
    Με προτεραιότητα τη συνέπεια, η Wizz Air συνεχίζει να ενισχύει τη λειτουργική της ανθεκτικότητα ώστε να ελαχιστοποιήσει τις ακυρώσεις και τις καθυστερήσεις, αξιοποιώντας προηγμένα εργαλεία τεχνολογίας και AI (τεχνητής νοημοσύνης). Με ποσοστό ολοκλήρωσης πτήσεων 99,5%, η Wizz Air διασφαλίζει ότι οι πελάτες φτάνουν στους προορισμούς τους. Σε περίπτωση απρόσμενων αλλαγών, η Amelia, η εικονική βοηθός της εταιρείας, θα επικοινωνεί με τους επιβάτες για ενημερώσεις και επιπλέον βοήθεια. Οι επηρεαζόμενοι ταξιδιώτες μπορούν επίσης να περιμένουν την επεξεργασία των αιτημάτων αποζημιώσεις τους εντός επτά ημερών και την επιστροφή ναύλων εντός 24 ωρών.

  4. Επικοινωνία
    Η Wizz Air κάνει την επικοινωνία πιο απλή και προσβάσιμη. Αναβαθμίζει το Κέντρο Βοήθειας, καταργεί τη γραμμή εξυπηρέτησης υψηλής χρέωσης (με χρόνο αναμονής που δεν ξεπερνά το ένα λεπτό κατά μέσο όρο. Αυτό το καλοκαίρι, η εταιρεία θα λανσάρει και τη νέα λειτουργία MyJourney στην εφαρμογή για έξυπνα κινητά, παρέχοντας στους επιβάτες ενημερώσεις σε πραγματικό χρόνο. Με άμεσες ειδοποιήσεις μέσω app, email ή SMS, οι πελάτες μπορούν να παραμένουν ενημερωμένοι για την κατάσταση του ταξιδιού τους. Η δέσμευση της Wizz Air για ξεκάθαρες πολιτικές, χωρίς ψιλά γράμματα, ενισχύει τη διαφάνεια και την εμπιστοσύνη των επιβατών. Η υποστήριξη είναι διαθέσιμη όποτε χρειαστεί – είτε διαδικτυακά, είτε κατά τη διάρκεια της πτήσης – διασφαλίζοντας άμεση και αποτελεσματική επικοινωνία.

Η Yvonne Moynihan, Corporate και ESG Officer της Wizz Air, δήλωσε: «Σήμερα ξεκινά ένα νέο κεφάλαιο με την παρουσίαση της “Customer First Compass” – ενός συμβόλου της δέσμευσής μας να θέτουμε τον πελάτη στο επίκεντρο. Δεν πρόκειται απλώς για ένα πλαίσιο, αλλά για μία αλλαγή στον τρόπο που σκεφτόμαστε, λειτουργούμε και προσφέρουμε σε όλα τα επίπεδα. Από το έδαφος μέχρι τον αέρα, κάθε απόφαση που λαμβάνουμε πλέον θα καθοδηγείται από τις ανάγκες των πελατών μας.

Προϊόν, Τιμή, Εξυπηρέτηση και Επικοινωνία είναι οι τομείς στους οποίους οι πελάτες μας θα νιώσουν τη διαφορά περισσότερο. Δεν βελτιωνόμαστε απλώς – καινοτομούμε, επενδύουμε και μεταμορφώνουμε την ταξιδιωτική εμπειρία. Αυτό είναι το πρώτο βήμα σε ένα συναρπαστικό ταξίδι και ανυπομονούμε να μοιραστούμε περισσότερες συναρπαστικές ενημερώσεις με τους πελάτες μας, που βρίσκονται στο επίκεντρο κάθε ταξιδιού, καθοδηγούμενοι από την Customer First Compass.»

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το τι μπορούν να περιμένουν οι επιβάτες από τη Wizz Air, επισκεφθείτε τη microsite της Customer First Compass.

Δείτε και αυτά

Nerofarm Properties: Απαντά για το έργο CITADEL
Καραβίας: Γιατί επιλέξαμε την Ελληνική Τράπεζα
Υπέγραψαν μνημόνιο συνεργασίας CYFA και CIBA
JUNEYAO AIR και AEGEAN ανακοινώνουν την έναρξη της συνεργασίας τους
Άνοιξε το βιβλίο προσφορών για το νέο 7ετές ομόλογο
TAGGED:Costumer FirstCostumer First CompassNέα πορείαWizz AirΣχέδιο Μετασχηματισμού
Μοιραστείτε το άρθρο
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
Προηγούμενο Η ΕΤΑΠ Πάφου στην Πολωνία για προώθηση του τουρισμού
Επόμενο Παν. Νεάπολις Πάφος: Διοργανώνει διαδικτυακή διάλεξη για την εμπλοκή της Κύπρου στον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο

Τελευταία Νέα

Ικανοποίηση για αποτέλεσμα συνάντησης με ΑΛΚ δηλώνουν οι συντεχνίες
Κύπρος
Καταγγέλλει “εντολές” για πυρ κατά Παλαιστινίων στη Δ. Όχθη η Πρεσβεία Παλαιστίνης
Διεθνή Επικαιρότητα
Σταθεροποιητικές τάσεις την Παρασκευή στο Χρηματιστήριο
Κύπρος Οικονομικά

Δείτε και αυτά

Το Cloud9 στο ARARAT-The Signature Collection υποδέχθηκε τα ΜΜΕ

01/09/2025 στις 12:45 pm

Η Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος (Κύπρου) στηρίζει ΕΛΔΥΚ και Εθνική Φρουρά με δωρεά εξοπλισμού

11/12/2024 στις 9:25 am

Πάσχα στο Toy Confectionery: Αυγά, έκπληξη και χειροποίητα πανετόνε

11/04/2025 στις 11:58 am

Σοκάρουν οι Αποκαλύψεις για την Απόδραση Σουηδού Δραπέτη

09/01/2025 στις 9:28 am
Strategist.cy Logo

Η πύλη για τα επιχειρηματικά και οικονομικά νέα της Κύπρου, της Ελλάδας και στο εξωτερικό! Αναλύσεις, συνεντεύξεις, άρθρα γνώμης και όχι μόνο για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, τον Τουρισμό και την Καριέρα.

Πληροφορίες

  • Επικοινωνία
  • Διαφήμιση
  • Cookies Policy

Διαβάστε

  • Επιχειρήσεις
  • Οικονομικά
  • Real Estate
  • Behind The Scenes
  • Απόψεις
  • Εμπορικά Νέα
  • Καριέρα & Εργασία
StrategistStrategist
Follow US
© Strategist.cy All Rights Reserved.
  • Επικοινωνία
  • Διαφήμιση
  • Cookies Policy
Welcome Back!

Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας

Username or Email Address
Password

Lost your password?