StrategistStrategistStrategist
Font ResizerAa
  • Αρχική
  • Επιχειρήσεις
    Επιχειρήσεις
    Ενημερωθείτε για τα πάντα σχετικά με τις επιχειρήσεις στην Κύπρο με θέματα όπως τον Τουρισμό, Ακίνητα, Ενέργεια, Εμπόριο, Τεχνολογία.
    Show More
    Top News
    King Jason Zante: Ένα αριστουργηματικό ξενοδοχείο σε παραδεισένιο περιβάλλον
    12/02/2024 στις 9:52 am
    Το ΤΕΠΑΚ ο μεγάλος νικητής του CFA Research Challenge 2024
    29/02/2024 στις 10:14 am
    Τα υψηλότερα καταθετικά επιτόκια της αγοράς από την Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος (Κύπρου)
    11/03/2024 στις 12:37 pm
    Latest News
    Πέθανε ο Κωστάκης Ν. Λευκαρίτης
    20/10/2025 στις 4:20 pm
    Υποψήφιος για την Προεδρία του Συμβουλίου Εγγραφής Κτηματομεσιτών ο Βασίλης Αρτεμίου
    20/10/2025 στις 3:31 pm
    Η Coca-Cola HBC Κύπρου διακρίνεται με έξι βραβεία στα Cyprus Responsible Business Awards 2024
    20/10/2025 στις 12:32 pm
    Tototheo Global: Παρουσίασε το ολοκληρωμένο οικοσύστημα ναυτιλιακής τεχνολογίας της στο Maritime Cyprus 2025
    20/10/2025 στις 11:11 am
  • Οικονομία
    Οικονομία
    Ενημερωθείτε για τα πάντα σχετικά με την Οικονομία στην Κύπρο, στην Ελλάδα αλλά και Διεθνη.
    Show More
    Top News
    Συγκέντρωση έξω από την τουρκική πρεσβεία στο Λονδίνο από το Σύνδεσμο Αμμοχώστου
    14/11/2024 στις 1:53 pm
    Μείωση επιτοκίου δανείων κατά 0,25% από Τράπεζα Κύπρου
    17/04/2025 στις 4:23 pm
    Eπέκταση σχέσεων με Β. Κορέα σε όλους τους τομείς, λέει ο Ρώσος ΥΠΑΜ
    29/11/2024 στις 12:24 pm
    Latest News
    Φέρνει αποτελέσματα η υπεύθυνη δημοσιονομική πολιτική, λέει ο Πρόεδρος
    20/10/2025 στις 4:30 pm
    Πέθανε ο Κωστάκης Ν. Λευκαρίτης
    20/10/2025 στις 4:20 pm
    Στο 3,9% η ανάπτυξη για το 2024 σύμφωνα με αναθεωρημένη εκτίμηση Στατιστικής
    20/10/2025 στις 3:47 pm
    Το Nicosia Kids Festival «Μια Αγκαλιά για τα Παιδιά» από τη Cyfield γέμισε την πόλη με παιδικά χαμόγελα και αισιοδοξία
    20/10/2025 στις 3:40 pm
  • Podcast
    PodcastShow More
    Λ. Μιχαήλ: Ποιότητα, βιωσιμότητα και καινοτομία στην καρδιά της αναπτυξιακής στρατηγικής της Cyview Group (video)
    11/04/2025 στις 2:52 pm
    Φειδίας Παναγιώτου: Νέο Κόμμα στην Κύπρο και νέα Πολιτική Ομάδα στην Ευρώπη (video)
    17/03/2025 στις 9:31 am
    Γιώργος Γεωργίου: «Θα πτωχεύσετε τους ευρωπαϊκούς λαούς για τους εμπόρους του θανάτου» (video)
    14/03/2025 στις 10:56 am
    Φουρλάς: «Δεν έχει θέση η Τουρκία στα νέα αμυντικά σχέδια της ΕΕ» (video)
    12/03/2025 στις 11:00 am
    Στυλιάνα Χαραλάμπους: «Δεν με επηρεάζουν οι haters» (video)
    06/03/2025 στις 12:00 pm
  • Real Estate
    Real EstateShow More
    Landbank Analytics: Ανάρπαστα τα μεταχειρισμένα διαμερίσματα και σπίτια
    07/10/2025 στις 1:35 pm
    Νέο Open Day & Live Bidding Event από την Altamira στο Regal Gardens
    06/10/2025 στις 3:18 pm
    Σύγχρονο πλαίσιο για κοινόκτητες οικοδομές: Λύσεις σε χρόνια προβλήματα
    25/09/2025 στις 9:16 am
    Δέκα γευστικές εμπειρίες σε έναν χώρο! Το ARARAT αλλάζει τον γαστρονομικό χάρτη της Λεμεσού
    22/09/2025 στις 3:27 pm
    Επενδύσεις με προοπτική σε Πάφο και Λεμεσό: Οι ευκαιρίες που φέρνει η Altia στην κυπριακή αγορά ακινήτων
    22/09/2025 στις 11:52 am
  • Behind The Scenes
    Behind The ScenesShow More
    Στρατηγική συμμαχία με κοινωνικό πρόσημο: Ο Ανδρέας Αποστόλου στο ψηφοδέλτιο του ΔΗΚΟ στη Λάρνακα
    18/10/2025 στις 4:04 pm
    Συνεχίζονται οι διαβουλεύσεις για την ΑΤΑ – Παραγωγικές οι σημερινές συναντήσεις στο Υπουργείο Εργασίας
    16/10/2025 στις 5:36 pm
    Νέα προειδοποίηση Τραμπ σε Χαμάς: «Το Ισραήλ θα ξαναρχίσει τις μάχες στη Γάζα μόλις δώσω εντολή»
    15/10/2025 στις 10:38 pm
    AI browsers vs Google – Ποιος θα κερδίσει τη μάχη για το μέλλον της πληροφορίας
    12/10/2025 στις 4:12 pm
    Η ΕΔΕΚ των… επιγόνων και του νεποτισμού!
    05/10/2025 στις 11:11 pm
  • Απόψεις
    ΑπόψειςShow More
    Συγχωνεύσεις και Εξαγορές σε Ελλάδα, Κύπρο και στην ευρύτερη περιοχή. Του Πανίκου Τέκλου
    16/10/2025 στις 11:00 am
    Η τεχνητή νοημοσύνη ως σύμμαχος στη διάγνωση της κατάθλιψης
    10/10/2025 στις 12:59 pm
    Κατάργηση του αντιδημοκρατικού νόμου Χριστοδουλίδη για τις διαδηλώσεις τώρα
    07/10/2025 στις 1:41 pm
    Landbank Analytics: Ανάρπαστα τα μεταχειρισμένα διαμερίσματα και σπίτια
    07/10/2025 στις 1:35 pm
    1η Οκτωβρίου: Ένα σημαντικό βήμα για την αγορά ηλεκτρισμού
    06/10/2025 στις 3:00 pm
  • Καριέρα
    ΚαριέραShow More
    Ποια η σχέση της Ηγεσίας και της Eταιρικής Bιωσιμότητας και Yπευθυνότητας; Του Δρ. Μαρίνου Βουκή
    09/09/2025 στις 10:02 am
    Το Πανεπιστήμιο Λεμεσού γιορτάζει με 35+1 υποτροφίες!
    04/09/2025 στις 3:49 pm
    Επένδυση €39 εκατ. σε Τεχνική Σχολή Πράσινων Επαγγελμάτων στη Λάρνακα!
    01/09/2025 στις 11:05 am
    Οι συντεχνίες αποφασίζουν σε πανσυνδικαλιστική σύσκεψη σήμερα για τη στάση τους για ΑΤΑ
    01/09/2025 στις 8:33 am
    Θέσεις εργασίας στο University of Limassol (UoL)
    28/08/2025 στις 8:59 am
  • Άλλα
    • Πολιτική
    • Επιστήμη & Τεχνολογία
    • Η Καλή Είδηση της Ημέρας
    • Εμπορικά Νέα
    • Brand News
ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ: Wizz Air: Αποκαλύπτει το σχέδιο μετασχηματισμού “Customer First” ύψους €14 δισ.
Share
Font ResizerAa
StrategistStrategist
Αναζήτηση
  • Αρχική
  • Επιχειρήσεις
  • Οικονομία
  • Podcast
  • Real Estate
  • Behind The Scenes
  • Απόψεις
  • Καριέρα
  • Άλλα
    • Πολιτική
    • Επιστήμη & Τεχνολογία
    • Η Καλή Είδηση της Ημέρας
    • Εμπορικά Νέα
    • Brand News
Follow US
  • Επικοινωνία
  • Διαφήμιση
  • Cookies Policy
© Strategist.cy All Rights Reserved. Designed by Red Wolf PR & Advertising
ΕπιχειρήσειςΥπηρεσίες

Wizz Air: Αποκαλύπτει το σχέδιο μετασχηματισμού “Customer First” ύψους €14 δισ.

Με την έναρξη της πρωτοβουλίας “Customer First Compass” χαράσσεται μία νέα πορεία για τη Wizz Air, θέτοντας τον πελάτη στο επίκεντρο κάθε απόφασης και κάθε ταξιδιου

Δημοσιεύθηκε 03/04/2025 στις 10:47 am
Share
SHARE

Λάρνακα, 3 Απριλίου 2025] Η Wizz Air, η πιο περιβαλλοντικά βιώσιμη αεροπορική εταιρεία στην περιοχή EMEA*, παρουσιάζει σήμερα την έναρξη του σχεδίου μετασχηματισμού Customer First, παρουσιάζοντας την Customer First Compass – ένα νέο πλαίσιο που θέτει τους πελάτες στο επίκεντρο κάθε πτυχής της λειτουργίας της.

Η αεροπορική εταιρεία θα επενδύσει €14 δισεκατομμύρια τα επόμενα τρία χρόνια με στόχο την αναβάθμιση κάθε σημείου επαφής με τον πελάτη, διασφαλίζοντας ότι η ακρίβεια, οι προσιτές τιμές, η καινοτομία και η εξυπηρέτηση θα αποτελούν βασικά χαρακτηριστικά κάθε ταξιδιού. Βασισμένη σε τέσσερις βασικούς πυλώνες – Προϊόν, Τιμή, Εξυπηρέτηση και Επικοινωνία – η Customer First Compass καθορίζει τη μελλοντική πορεία της Wizz Air και την ανανεωμένη της δέσμευση προς τους πελάτες της: από επενδύσεις σε υπερσύγχρονη τεχνολογία και βελτίωση της αξιοπιστίας, έως και την αναβάθμιση της εξυπηρέτησης πελατών. Ο μετασχηματισμός αυτός σηματοδοτεί μια ουσιαστική αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο η αεροπορική εταιρεία εξυπηρετεί τους πελάτες της.

Η Customer First Compass της Wizz Air – Οδηγός σε κάθε ταξίδι

 Η νέα στρατηγική προσέγγιση της Wizz Air βασίζεται σε τέσσερις βασικούς πυλώνες:

  1. Προϊόν
    Η Wizz Air επενδύει στο μέλλον του ταξιδιού, με περισσότερα από 300 νέα αεροσκάφη σε παραγγελία, εξοπλισμένα με τους πιο σύγχρονους εσωτερικούς χώρους καμπίνας Airspace. Η εταιρεία επικεντρώνεται στη λειτουργία ενός από τους νεότερους, ασφαλέστερους και πιο αποδοτικούς στόλους στον κλάδο. Επεκτείνοντας τη δραστηριότητά της στην Ευρώπη, την Αφρική, την Κεντρική Ασία, την Ανατολική Ασία και τη Μέση Ανατολή, η Wizz Air προσφέρει στους επιβάτες διηπειρωτικά ταξίδια χαμηλού κόστους προς συναρπαστικούς νέους προορισμούς, με τα Airbus A321XLR. Υιοθετώντας μια πλήρως ψηφιακή προσέγγιση, η Wizz Air διασφαλίζει μία απρόσκοπτη εμπειρία ταξιδιού,  από την κράτηση μέχρι και την επιβίβαση.

  2. Τιμή
    Οι χαμηλοί ναύλοι είναι στο DNA της Wizz Air. Η εταιρεία προχωρά σε ενέργειες για πλήρη διαφάνεια τιμολόγησης, χωρίς κρυφές χρεώσεις. Μέσω του WIZZ Discount Club και άλλων ευέλικτων πακέτων μελών, οι επιβάτες μπορούν να εξασφαλίζουν επιπλέον οικονομία σε κάθε τους ταξίδι.

  3. Εξυπηρέτηση
    Με προτεραιότητα τη συνέπεια, η Wizz Air συνεχίζει να ενισχύει τη λειτουργική της ανθεκτικότητα ώστε να ελαχιστοποιήσει τις ακυρώσεις και τις καθυστερήσεις, αξιοποιώντας προηγμένα εργαλεία τεχνολογίας και AI (τεχνητής νοημοσύνης). Με ποσοστό ολοκλήρωσης πτήσεων 99,5%, η Wizz Air διασφαλίζει ότι οι πελάτες φτάνουν στους προορισμούς τους. Σε περίπτωση απρόσμενων αλλαγών, η Amelia, η εικονική βοηθός της εταιρείας, θα επικοινωνεί με τους επιβάτες για ενημερώσεις και επιπλέον βοήθεια. Οι επηρεαζόμενοι ταξιδιώτες μπορούν επίσης να περιμένουν την επεξεργασία των αιτημάτων αποζημιώσεις τους εντός επτά ημερών και την επιστροφή ναύλων εντός 24 ωρών.

  4. Επικοινωνία
    Η Wizz Air κάνει την επικοινωνία πιο απλή και προσβάσιμη. Αναβαθμίζει το Κέντρο Βοήθειας, καταργεί τη γραμμή εξυπηρέτησης υψηλής χρέωσης (με χρόνο αναμονής που δεν ξεπερνά το ένα λεπτό κατά μέσο όρο. Αυτό το καλοκαίρι, η εταιρεία θα λανσάρει και τη νέα λειτουργία MyJourney στην εφαρμογή για έξυπνα κινητά, παρέχοντας στους επιβάτες ενημερώσεις σε πραγματικό χρόνο. Με άμεσες ειδοποιήσεις μέσω app, email ή SMS, οι πελάτες μπορούν να παραμένουν ενημερωμένοι για την κατάσταση του ταξιδιού τους. Η δέσμευση της Wizz Air για ξεκάθαρες πολιτικές, χωρίς ψιλά γράμματα, ενισχύει τη διαφάνεια και την εμπιστοσύνη των επιβατών. Η υποστήριξη είναι διαθέσιμη όποτε χρειαστεί – είτε διαδικτυακά, είτε κατά τη διάρκεια της πτήσης – διασφαλίζοντας άμεση και αποτελεσματική επικοινωνία.

Η Yvonne Moynihan, Corporate και ESG Officer της Wizz Air, δήλωσε: «Σήμερα ξεκινά ένα νέο κεφάλαιο με την παρουσίαση της “Customer First Compass” – ενός συμβόλου της δέσμευσής μας να θέτουμε τον πελάτη στο επίκεντρο. Δεν πρόκειται απλώς για ένα πλαίσιο, αλλά για μία αλλαγή στον τρόπο που σκεφτόμαστε, λειτουργούμε και προσφέρουμε σε όλα τα επίπεδα. Από το έδαφος μέχρι τον αέρα, κάθε απόφαση που λαμβάνουμε πλέον θα καθοδηγείται από τις ανάγκες των πελατών μας.

Προϊόν, Τιμή, Εξυπηρέτηση και Επικοινωνία είναι οι τομείς στους οποίους οι πελάτες μας θα νιώσουν τη διαφορά περισσότερο. Δεν βελτιωνόμαστε απλώς – καινοτομούμε, επενδύουμε και μεταμορφώνουμε την ταξιδιωτική εμπειρία. Αυτό είναι το πρώτο βήμα σε ένα συναρπαστικό ταξίδι και ανυπομονούμε να μοιραστούμε περισσότερες συναρπαστικές ενημερώσεις με τους πελάτες μας, που βρίσκονται στο επίκεντρο κάθε ταξιδιού, καθοδηγούμενοι από την Customer First Compass.»

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το τι μπορούν να περιμένουν οι επιβάτες από τη Wizz Air, επισκεφθείτε τη microsite της Customer First Compass.

Δείτε και αυτά

Ryan Air: Πτήσεις προς 6 προορισμούς από Πάφο από €14.99 (εικόνες)
Ο Δημήτρης Σκουρίδης Επικεφαλής Επιστήμονας της Κύπρου στην EnergyIntel: DISRUPT και Διεθνής Προοπτική
O Ανδρέας Παπακωνσταντίνου νέος Γενικός Ελεγκτής
Emirates: Aποκαλύπτει τη νέα εμφάνιση του A380 για την υπηρεσία Courier Express
Η Celestyal ανακοινώνει αλλαγές στο πρόγραμμα της σεζόν 2024/2025
TAGGED:Costumer FirstCostumer First CompassNέα πορείαWizz AirΣχέδιο Μετασχηματισμού
Μοιραστείτε το άρθρο
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
Προηγούμενο Η ΕΤΑΠ Πάφου στην Πολωνία για προώθηση του τουρισμού
Επόμενο Παν. Νεάπολις Πάφος: Διοργανώνει διαδικτυακή διάλεξη για την εμπλοκή της Κύπρου στον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο

Τελευταία Νέα

Καρκίνος τραχήλου: Πόσο προστατεύει ο εμβολιασμός κατά του HPV τις ευπαθείς ομάδες
Επιστήμη & Τεχνολογία
Φέρνει αποτελέσματα η υπεύθυνη δημοσιονομική πολιτική, λέει ο Πρόεδρος
Κύπρος Οικονομικά
Πέθανε ο Κωστάκης Ν. Λευκαρίτης
Κύπρος Πρόσωπα

Δείτε και αυτά

Empower Forward: Η Stoiximan ενδυναμώνει τις γυναίκες του κυπριακού αθλητισμού

25/09/2025 στις 4:05 pm

Ξεκίνα την Καριέρα σου με τα Exness Internships

16/04/2025 στις 11:21 am

VIDEO: Κύπριος μεγιστάνας θύμα deepfake απάτης – Το μήνυμα που ανάρτησε

22/07/2025 στις 11:50 am

Εκποίηση αντικειμένων και εξοπλισμού στο ξενοδοχείο Nereus λόγω ριζικής ανακαίνισης

27/05/2025 στις 2:12 pm
Strategist.cy Logo

Η πύλη για τα επιχειρηματικά και οικονομικά νέα της Κύπρου, της Ελλάδας και στο εξωτερικό! Αναλύσεις, συνεντεύξεις, άρθρα γνώμης και όχι μόνο για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, τον Τουρισμό και την Καριέρα.

Πληροφορίες

  • Επικοινωνία
  • Διαφήμιση
  • Cookies Policy

Διαβάστε

  • Επιχειρήσεις
  • Οικονομικά
  • Real Estate
  • Behind The Scenes
  • Απόψεις
  • Εμπορικά Νέα
  • Καριέρα & Εργασία
StrategistStrategist
Follow US
© Strategist.cy All Rights Reserved.
  • Επικοινωνία
  • Διαφήμιση
  • Cookies Policy
Welcome Back!

Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας

Username or Email Address
Password

Lost your password?