Η Qatar Airways προχώρησε στη δημιουργία αεροσυνοδού, με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης (AI). Η αεροσυνοδός έχει ανθρώπινη όψη και στόχος είναι να βοηθά τους επιβάτες στα αεροδρόμια και κατά τη διάρκεια των πτήσεων. Η ιδιαίτερη αεροσυνοδός με το όνομα Sama 2.0, παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην έκθεση ITB στο Βερολίνο. Το κοινό απηύθυνε τα ερωτήματα του στη Sama, μιλώντας σε εφαρμογή στο κινητό τηλέφωνο, με την ίδια να δίνει απαντήσεις, απεικονιζόμενη σε μία μεγάλη οθόνη.
Η Sama υπάρχει στην εφαρμογή κινητών Qatar App και στο virtual reality tour εργαλείο Qverse, της Qatar Airways. Δίνει απαντήσεις στην αγγλική γλώσσα, ωστόσο προγραμματίζεται να παρέχει πληροφόρηση και στα αραβικά, αποτελώντας την πρώτη μορφή εξυπηρέτησης πελατών αυτού του είδους.
Η Sama, έχει σχεδιαστεί, ώστε να μαθαίνει από τη συμπεριφορά των πελατών μέσω της εμπεριστατωμένης οπτικής αλληλεπίδρασης και της τεχνολογίας που χρησιμοποιεί, για να παρέχει βοήθεια, ενισχύοντας την ταξιδιωτική εμπειρία.Ταυτόχρονα, μπορεί να δώσει απαντήσεις σε ερωτήματα που αφορούν αποσκευές, διαδικασίες check-in και άλλα, σε πραγματικό χρόνο, ενώ δέχεται ερωτήσεις που υποβάλλονται γραπτώς, αλλά και προφορικά, σε σχετικό chat.
Δείτε πώς μοιάζει εδώ:
Πηγή: New York Post